ارزانترین قیمت ام دی اف ۸ میل رنگی پاک چوب

ام دی اف فوق برجسته فرامید

ام دی اف ۸ میل رنگی پاک چوب، یکی از بهترین و مرغوب ترین ام دی اف های بازار ایران است که با ارزانترین قیمت توسط نمایندگی ها عرضه می شود. آیا اطلاعاتی در رابطه با کارخانه پاک چوب در دست داشته و با محصولات تولیدی آن آشنایی دارید؟ از مشخصات ام دی اف های تولیدی این مجموعه چه می دانید؟
بزرگترین و قدیمی ترین تولید کننده ام دی اف در انواع و اقسام مدل ها و رنگ ها، کارخانه ام دی اف پاک چوب می باشد. این کارخانه طی فعالیت های خود در سال های کاری اش، موفقیت های بسیاری را از آن خود نموده است. در ادامه این بخش، سعی کرده ایم که کارخانه ام دی اف پاک چوب را بیشتر به شما شناسانده و در خصوص محصولات تولیدی اش شما را آگاه نماییم.

کارخانه ام دی اف پاک چوب

استارت فعالیت این کارخانه به سال ۱۳۷۴ بر می گردد. این کارخانه تولیدی ابتدا در زمینه آماده سازی انواع کابینت های فلزی فعالیت می کرد و در شهر شوش واقع شده بود. در سال ۱۳۷۹ این تولیدی به دزفول منتقل شد و فعالیت آن گسترش یافت.
نهایتاً در سال ۱۳۸۳، کارخانه تولیدی با برند پاک چوب در شهر خوزستان فعالیت خود را آغاز نمود و موفق شد تا بازار خرید و فروش ام دی اف قبضه کند.
بعد از آن در سال ۱۳۹۱، خط تولیدی جدیدی از انواع ام دی اف به این کارخانه افزوده شد و باعث گردید تا محصول جدیدی را روانه بازار فروش داخلی کرده و ایران را در مقابل محصولات وارداتی بی نیاز کند.

ام دی اف 8 میل رنگی

مشخصات ام دی اف ۸ میل رنگی پاک چوب

یکی از محصولاتی که این روز ها توسط کارخانه تولیدی پاک چوب به بازار عرضه می شود، ام دی اف ۸ میل رنگی است. این نوع ام دی اف با انواع فینیش ها به بازار عرضه می شود. مثل:

  • برفی
  • براق
  • برجسته
  • فوق برجسته

طرح ها و رنگ های این ام دی اف های ۸ میل رنگی بسیار فانتزی است و پاسخگوی هر نوع سلیقه ای می باشد.
ناگفته نماند که ام دی اف های رنگی دارای ضخامت هایی به جز ۸ میل هم بوده و هر کدام مناسب مصارف دیگری هستند. ضخامت های دیگر این ام دی اف های رنگی در بازار فروش برابر است با ۱۶ میل و ۲۵ میل.
این ام دی اف ها مزایای بسیاری دارند. از جمله:

  1. قیمت مناسب و ارزان
  2. گستره استفاده نامحدود
  3. ظاهر زیبا و شکیل
  4. مقاومت و استحکام بالا
  5. قابلیت روکش دار شدن
  6. ضخامت مناسب و اندازه

ام دی اف 8 میل رنگی

مناسب ترین قیمت ام دی اف ۸ میل در بازار

در بازار فروش، تنها پاک چوب نیست که ام دی اف ۸ میل رنگی به بازار عرضه می کند. بلکه تولیدی های بسیاری را می توان نام برد که در زمینه آماده سازی و عرضه ام دی اف های ۸ میل رنگی فعالیت داشته و انصافاً موفق هم بوده اند.
اما کیفیت محصولات پاک چوب چیز دیگری است و با برند های دیگر ایرانی قابل قیاس نمی باشد. همچنین که دارای مناسب ترین قیمت در بازار فروش هستند.
البته سطح کیفیت و میزان مرغوبیت ام دی اف هم تاثیر مستقیمی بر قیمت فروش آن در بازار دارد. ام دی اف هایی با کیفیت درجه یک، قاعدتاً گران تر از ام دی اف هایی خواهند بود که از کیفیت کمی برخوردار می باشند از اینهمه مشخصات خوب برخوردار نیستند.
و مواردی از قبیل ذیل، هر یک به نوعی بر قیمت تمام شده ام دی اف در بازار تاثیر می گذارند:

  1. مقدار خرید
  2. انتخاب شیوه خرید
  3. انتخاب برند
  4. انتخاب کارخانه تولیدی

آیا با دیگر فاکتور های تاثیرگذار بر قیمت ام دی اف آشنا هستید؟ آیا می دانید هر یک به چه اندازه ای بر قیمت ها تاثیر خواهند گذاشت و سبب نوسان آن خواهند شد؟

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com