ارزانترین نرخ قیمت ام دی اف خام خارجی

قیمت ام دی اف خام خارجی

قیمت ام دی اف خام خارجی با توجه به عوامل مختلفی مانند ضخامت، کیفیت و مراکز عرضه مشخص می گردد، جهت دریافت ارزان ترین نرخ ام دی اف خارجی با بخش فروش این نمایندگی تماس حاصل نمایید.

آیا در مورد ام دی اف خام اطلاعات کافی دارید؟
آیا می دانید بین ام دی اف خام خارجی و ام دی اف خام ایرانی چه تفاوت هایی وجود دارد؟
‏mdf در گروه فراورده های چوبی قرار می‌ گیرد که به روش خشک از مواد بازیافتی تولید می گردد، که تولید این ورق ها سبب محافظت از درختان و جنگل ها شده است
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ام دی اف خام و همچنین آشنایی با نمایندگی آنلاین عرضه این محصولات تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

همه چیز درباره ام دی اف خام

در حال حاضر ام دی اف را از خرده های چوب و همچنین استفاده از چوب های سبک مانند درخت کاج و بسیاری از مواد دیگر بازیافتی با کمک چسب رزین مخصوص و تحت فشار بالا تولید می کنند.
تولید ام دی اف سبب شده تا از این محصول با کیفیت در ساخت انواع مختلف لوازم مورد نیاز در منازل مسکونی و ادارات استفاده شود به همین جهت نقش تاثیر گذاری در جلوگیری از استفاده چوب طبیعی دارد.
معمولا ام دی اف های خام در کارخانجات تولیدی در قطرهای مختلف از ۳ میلی متر تا ۳۸ میلی متر تولید می ‌شوند که هر چه ضخامت بیشتر شود کیفیت ام ‌دی‌ اف نیز بالاتر می گردد، اما پر کاربرد ترین ضخامت های موجود در بازار ضخامت های سه میلیمتر که بیشتر برای تولید درب و ضخامت هایی در حدود ۱۲ میلیمتر، ۱۶ میلیمتر و ۱۸ میلیمتر جهت تولید مصنوعات مختلف استفاده می شود
از مهم ترین ویژگی و خصوصیات ام دی اف خام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن سطح صاف و متراکم
  • قابلیت ماشین خوری و ابزار زنی
  • امکان شکل پذیری های مختلف
  • امکان روکش های گوناگون جهت زیبایی بیشتر
  • امکان رنگ آمیزی بر روی سطح ام دی اف
  • داشتن طبیعتی کاملا ملایم و ظریف شبیه چوب
  • طبیعتی محکم تر بودن از چوب طبیعی در عین سبک بودن

قیمت ام دی اف خام خارجی

مقایسه ام دی اف خام خارجی و ایرانی

با گشت و گذار در بازار متوجه می شوید که انواع مختلفی از ام دی اف خام خارجی و ایرانی وجود دارد که ممکن است شما را دچار سردرگمی می کند.
در سال‌ های اخیر با توجه به پیشرفت های چشمگیری که دستگاه های تولید کننده ام دی اف در داخل کشور داشته اند انواع مختلف ورق های ام دی اف با کیفیت های بالا تولید می شود که کاملا قابل رقابت با نمونه‌ های خارجی است.
در صورت مقایسه ام دی اف خام خارجی و ایرانی باید بگویم که بین این دو محصول تفاوت های چشمگیری وجود ندارد و از لحاظ کیفیتی با یکدیگر برابری می کنند.
اما از لحاظ ضخامت بین ام دی اف های خارجی و ایرانی تفاوت چشمگیری وجود دارد که محصولات داخلی تا ضخامت ۱۶ میلی متر به راحتی در دسترس هستند، اما در صورت نیاز به ضخامت های بالاتر ام دی اف داخلی پاسخگوی نیاز شما نمی باشد و لازم است که از محصولات خارجی استفاده کنید.
بهترین ام دی اف خارجی موجود در داخل از کشورهایی مانند آلمان، اسپانیا، تایوان، ترکیه و اتریش وارد شده و امکان دسترسی به تنوع بالای کیفیت و قیمت برای خریداران فراهم است.
فروش ام دی اف خام خارجی در مواردی که نمونه های مشابه داخلی وجود ندارد و از استقلال خوبی برخوردار است به همین جهت لازم است تا بازرگانان محصولات خارجی باکیفیت را نیز به کشور وارد کنند.

لیست قیمت ام دی اف خام خارجی در نمایندگی آنلاین

با توجه به نیاز بازار مراکز متعددی در حال فروش و عرضه ام دی اف خارجی هستند که هر کدام این محصول را با قیمت های مختلفی ارائه می‌ دهند.
برای به دست آوردن مناسب ترین قیمت ام دی اف خام خارجی بهتر است تا به نمایندگی های آنلاین معتبر این محصولات مراجعه کنید.
این نمایندگی آنلاین یکی از معتبرترین مراکز است که انواع مختلف برندهای ام دی اف خارجی را با قیمت ارزان تر ارائه می کند.
دریافت لیست قیمت mdf خام خارجی بدون صرف وقت و هزینه های اضافی با مراجعه به سایت آنلاین ما و ارتباط با کارشناسان امکان پذیر است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com