ارزان ترین قیمت ام دی اف برجسته فرامید

قیمت ام دی اف برجسته فرامید

قیمت ام دی اف برجسته فرامید با کیفتی بالا را می توانید به ارزان ترین قیمت موجود در بازار خرید کنید. فقط کافیست به ما اعتماد کنید، چون که ما اینجا حضور داریم تا بهترین ها نصیب شما شود.

شرکت ام دی اف فرامید و محصولات آن

شرکت ام دی اف فرامید، یکی از انتخاب های بارز برای آنهایی که به دنبال شکار فرصت ها هستند، بشمار می رود. این شرکت ایرانی توانسته است با تولید انواع ام دی اف در کیفیت بالا علاوه بر رفع قابل توجه ای از نیاز کشور بخش وسیعی از توجه بازار داخل را نیز به سمت خود جلب کند.
لازم به ذکر است که علت این موفقیت و مورد توجه قرار گرفتن ام دی اف شرکت فرامید استفاده از روکش های طرح برجسته ایتالیایی، با مغز ام دی اف واناچای تایلند است که این ترکیب منجر به تولید یک ام دی اف با کیفیتی غیر قابل توصیف شده که خواسته و یا ناخواسته حجم وسیعی از بازار ام دی اف ایران را از آن خود کرده است.
شایان ذکر است که استفاده از روکش ورق های معروف کلیاف ساخت ایتالیا دارای برجستگی روی سطح ورق و زیبایی قابل توجه آن است که به علت قیمت بالای ورق کلیاف زیاد مورد توجه مشتریان قرار نگرفت.
اما شرکت فرامید توانسته ورق های ایتالیای مورد استفاده خود را از کپی ورق های کلیاف با همان زیبایی و کیفیت تولید کند البته با قیمت هایی خیلی مناسبتر از ورق ایتالیایی کلیاف و شاید همین امر راز پیشرفت و موفقیت این شرکت بوده است.
البته عمده فعالیت شرکت ام دی اف فرامید، شامل واردات مواد اولیه صنعت چوب نظیر ورق های ام دی اف خام و رنگی در ضخامت های متفاوت، ورق های ام دی اف با روکش طبیعی، ورق های نئوپان خام و رنگی در ضخامت های مختلف، صفحات کابینت، روکش های فشرده، ورق های اچ پی ال، روکش سنگ طبیعی، نوار لبه پی وی سی و چوبی و نیز چسب گرمانرم می گردند. همچنین به تازگی خط تولید ورق های روکش شده رنگی نیز با ماشین آلات مدرن و به روز در کارخانه متعلق به این شرکت در کشور راه اندازی شده است.

قیمت ام دی اف برجسته فرامید

ورق های تولید شده شرکت فرامید با هدف شبیه سازی چوب طبیعی طراحی و تولید شده اند بطوری که به سختی می توان تفاوت بین آن و چوب طبیعی را تشخیص داد.همچنین فوق العاده زیبا و جذاب هستند و این ورق های زیبا حاصل مرغوب ترین مواد اولیه و پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی دنیا هستند بطور کلی ورق های ام دی اف تولید شرکت فرامید دارای ویژگی های زیر می باشند:

  1. نداشتن محدودیت در ابعاد به مانند چوب طبیعی
  2. قابلیت تولید در رنگ هایی که در چوب طبیعی موجود نیست
  3. قیمت مناسبتر در مقایسه با چوب طبیعی

مصارف ام دی اف فوق برجسته فرامید کدام است؟

آدمی همیشه دنبال زیبایی است به همین دلیل زیبا پسندی باطنی آدمی بوده که ام دی اف فوق برجسته فرامید امروزه در کشور توانسته به این جایگاه بالا برسد.
همچنین قیمت ام دی اف برجسته فرامید در مقایسه با موارد مشابه ام دی اف برجسته یک قیمت خیلی مناسب می تواند باشد.
امروزه در خانه های ما ایرانی ها کاربردهای وسیعی از ام دی اف برجسته فرامید می شود این استفاده ها شامل: کابینت آشپزخانه ها، کمد دیواری، ابزار و نماسازی ساختمان ها، کتیبه پرده های پنجره و خیلی موارد دیگر.

مناسب ترین قیمت ام دی اف برجسته فرامید در ایران

قیمت ام دی اف فرامید برجسته بر خلاف زیبایی و کیفیت منحصر بفردی که دارد در کشور بسیار مناسب است. طوری که اصلا قابل مقایسه به نمونه های خارجی موجود در کشور نیست و دلیل این خیلی روشن است.
اول اینکه شرکت فرامید بصورت مستقیم و بدون واسطه ورق ام دی اف برجسته فرامید را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.
دوم اینکه دیگر برای خرید متحمل هزینه های اضافی واردات کالا نمی شود زیرا این ورق ها همانطوری که خدمت شما عرض شد تولید داخل است.
قیمت ام دی اف برجسته فرامید یک قیمت استثنایی بشمار می رود که یکی از دلیل های رونق بازار این محصول شده است. امیدواریم با لطف و عنایت شما خریدارن گرامی ارادت این را داشته باشیم در آینده خدمات بیشتری برای شما به ارمغان بیاوریم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com