ارزان ترین قیمت ام دی اف سفید مغز ایرانی

نمایندگی ام دی اف سفید نقطه

قیمت ام دی اف سفید مغز ایرانی به ضخامت و ابعاد ورقه بستگی دارد. این محصول به نسبت کیفیت بالا بسیار مناسب بوده و ارزان ترین قیمت را نسبت به نمونه های مشابه خارجی دارد.

ام دی اف سفید صابونی ایرانی و مصارف آن

ام دی اف نوعی تخته فیبر می باشد که جزو فرآورده های چوبی به شمار می آید و به روش خشک به تولید می رسد. امروزه به عنوان جایگزین چوب از آن استفاده می شود و روز به روز کاربردهای آن در حال افزایش است.
از ویژگی های ام دی اف که باعث شده محصول پرطرفداری در بین مصرف کنندگان باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لبه ها و سطح صاف و متراکم
  • تنوع در ضخامت، ابعاد و چگالی
  • قابلیت رنگ آمیزی
  • قیمت مقرون به صرفه
  • قابلیت سنباده کاری، برش و ماشین کاری
  • ظاهری زیبا و ظریف مانند چوب
  • مقاومت در برابر انواع حشرات، قارچ ها و رطوبت

شرکت های تولیدی، ورق های ام دی اف را بعد از تولید با روکش های مختلف ارائه می کنند که این کار باعث تنوع در طرح و رنگ آن شده و به دوام آن می افزاید. یکی از روکش های پرطرفدار رنگ سفید صابونی می باشد.
انواع ام دی اف های روکش دار به دلیل پوششی که دارند، از مقاومت بیشتری در برابر ضربه برخوردارند و استحکام بالایی دارند.
استفاده از ام دی اف سفید صابونی در طراحی و ساخت انواع کابینت بسیار رایج است و می توان گفت که تمام سلایق افراد را پوشش می دهد.
رنگ سفید رنگی است که از دیرباز تاکنون طرفداران زیادی داشته و با رنگ های دیگر به راحتی ست می شود. همچنین به واسطه رنگ روشنی که دارد باعث بزرگ تر دیده شدن فضا در معماری داخلی فضای منزل می گردد.

قیمت ام دی اف سفید مغز

مناسب ترین قیمت ام دی اف سفید مغز ایرانی

همانطور که گفته شد ام دی اف سفید مغز معمولاً در ساخت کابینت منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در بسیاری از شرکت های معتبر در ایران تولید و عرضه می شود.
ورق های ام دی اف سفید مغز ایرانی به علت تقاضای زیاد نسبت به سایر رنگ ها و طرح ها، در تناژ بالاتری تولید شده و روانه بازار می شوند.
قیمت این محصول با توجه به ابعاد و ضخامت تولید شده، متفاوت می باشد.
شایان ذکر است که ام دی اف سفید مغزی که در این شرکت تولید می شود، نسبت به محصولات وارداتی بسیار ارزان تر بوده و به راحتی می توان تهیه نمود.

نمایندگی فروش عمده بهترین ام دی اف در بازار

برای خرید عمده ورق های ام دی اف با کیفیت بالا می توان از طریق نمایندگی های فروش محصول که در کلان شهرها مشغول فعالیت هستند، اقدام کرد.
امروزه یکی از روش های فروش عمده محصول، خرید اینترنتی است. همچنین برای خرید پرسود و بدون واسطه می توانید از طریق وب سایت به نمایندگی معتبر فروش محصولات دست پیدا کنید.
کاتالوگ محصولات به همراه توضیحات کامل هر محصول در وب سایت وجود دارد. تنها کافیست بر اساس نیاز خود، رنگ و طرح محصول را در کاتالوگ بیابید و ابعاد آن را انتخاب کنید و سپس برای خرید عمده با نازل ترین قیمت اقدام نمایید.
توجه نمایید که به دلیل نوسان قیمت می بایست قبل از خرید محصول مورد نظر، جهت استعلام قیمت روز با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com