ارزان ترین قیمت دستگیره کابینت در بازار آنلاین

پخش ام دی اف کیمیا

قیمت دستگیره کابینت در باز آنلاین به جهت فروش مستقیم و حذف واسطه ها مناسب و بصرفه است. ارزان ترین دستگیره کابینت را در کوتاه ترین زمان ممکن با کیفیت بسیار بالایی تهیه نمایید.

دستگیره کابینت و هرآنچه که باید بدانید

دستگیره جزو وسیله های پرکاربردی است که در اکثر وسایل مورد استفاده قرار می گیرد. یقینا همه شما با دستگیره آشنایی دارید و تا به حال چندین مدل مختلف از آن را دیده اید، اما آیا می دانید تنوع مدل و طرح های متفاوتی از آن در بازار وجود دارد که حتی از نظر جنس نیز گوناگونی آن به هزاران گونه می رسد.
بیشترین کاربرد دستگیره ها جهت استفاده برای کابینت ها می باشد که در این صورت حرف از زیبایی و تزئینی بودن محصول به میان می آید.
زیبایی و ظرافت وسایل آشپزخانه از مهمترین مسئله هایی است که اکثر خانم ها به آن اهمیت می دهند.
دستگیره های زیبا با طرح و مدل های جذاب باعث محبوبیت و زیبایی دوچندان کابینت ها می شود.
دستگیره ها خود در دو مدل سنتی و مدرن می باشند که البته هر دو هم جنبه تزئینی و هم کاربردی دارند.
دستگیره های سنتی در طراحی کلاسیک یا کابینت های سبک سنتی به کار می رود و اغلب دارای ویژگی های معمارانه بوده که طرفداران بسیاری دارد.
اما نوع دیگری از این نمونه دستگیره ها با نام دستگیره های مدرن وجود دارند که دارای خطوط براق، زاویه های تیز هستند و این ها برگرفته از هنر و طرح های طراحان امروزی است که با پیشرفت تکنولوژی روز به روز طرح های بهتر و مدرن تری را ارائه می دهند.
مهم نکته در تولید این دستگیره ها افزایش کیفیت آن ها طبق پیشرفت تکنولوژی می باشد که بر قیمت دستگیره کابینت نیز بی شک تاثیر خواهد گذاشت.

قیمت دستگیره کابینت

انواع دستگیره کابینت از نظر جنس

دستگیره ها به عنوان کاربردی ترین وسیله های وسایل چوبی نظیر کمد و کابینت دارای انواع مختلفی هستند که هریک طبق کیفیت و مدل متفاوت خود برای مصارف گوناگون و یا چوب های کاربردی با جنس های مختلف استفاده می شوند.

  • دستگیره کابینت زاماک:

این نوع دستگیره که از زاماک تولید می گردد و مقاومت بالایی را دارد که با قابلیت چکش خوری و فرم پذیری بالایی همراه است. زاماک دارای طرح و رنگ های متفاوتیست که در برابر زنگ زدگی بسیار مقاوم می باشد.

  • دستگیره کابینت سرامیکی:

از تلفیق سرامیک های سفید و کرم، این دستگیره تولید می شود که این رگ سفید خود از ایده آل ترین رنگ هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این محصول در برابر مواد شوینده و رطوبت، مقاومت بالایی داشته و این پوشش سرامیکی دستگیره مانع از اکسید شدن رنگ بدنه آن می گردد.

  • دستگیره کابینت چوبی:

این دستگیره رنگی به رنگ‌ چوب تولید شده از آن دارد و بایستی این محصول را با از لایه های روکش ضد آب بپوشانند و بهترین گزینه جهت کاربرد در کابینت ها به شمار می رود.

  • دستگیره کابینت برنجی:

دستگیره برنجی از ترکیب روی و مس تولید می گردد و دارای رنگ زد است. در این دستگیره به هر میزانی که آلیاژ بیشتری باشد مقاومت آن نیز افزایش می یابد و رنگ آن را نیز پر رنگ تر می کند.

  • دستگیره کابینت استیل:

استیل ها پرکاربردترین هایی هستند که از ترکیب کروم با آهن به وجود می آیند. این نمونه به دستگیره ضد زنگ معروف است. نکته مهم در مورد این محصول تمایز در کیفیت و قیمت دستگیره کابینت ساخت شرکت های دیگر می باشد.

نمایندگی خرید مناسب ترین قیمت دستگیره کابینت

نمایندگی های زیادی در سطح کشور هستند که به عنوان یک فروشنده مستقیم و اینترنتی با حذف واسطه ها سبب کاهش قیمت ها و ارتقا فروش سطح مجموعه خود می شوند.
از آنجایی که کابینت یکی از الزامات ضروری آشپزخانه ها جهت چیدمان وسایل می باشد، پس تولید بسیار بالایی دارد، از این رو دستگیره کابینت نیز که از ابزارآلات مهم کاربردی این محصول است استفاده از آن ارتقا می یابد.
نمایندگی بزرگ فروش انواع یراق آلات قیمت دستگیره کابینت را طبق کیفیت بالایی که محصول دارد تعیین کرده و به فروش می رساند.
جهت خرید و یا اطلاع از قیمت دستگیره کابینت بهتر است با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com