ام دی اف با روکش ملامینه به قیمت روز

ام دی اف با روکش ملامینه

ام دی اف با روکش ملامینه را می توانید با اقتصادی ترین قیمت روز، هم اکنون از طریق این نمایندگی فروش معتبر به صورت اینترنتی به دلیل حذف واسطه ها خریداری نمایید.

تفاوت ام دی اف با روکش ملامینه و ام دی اف هایگلاس

ام دی اف نوعی تخته چوب مصنوعی است که از گرد و براده های چوب طبیعی به وسیله نوعی چسب مخصوص در فشار و دمای بالا ساخته می شود.
شایان ذکر است که در زندگی امروزی انسان ها که به سمت مد و مدرنیته پیش می رود اغلب وسایل مصرفی را از جنس چوب می سازند به طوری که وقتی وارد یک محیط می شوید حداقل نیمی از اثاث آنجا را مصنوعات چوبی تشکیل داده اند.
با وجود نقش فزاینده ای که ورق های ام دی اف در زندگی ما دارند، بهتر است بگوییم که این کالای با ارزش تنوع بالایی در طرح و رنگ نیز دارد. به طور مثال قابلیت روکش دار شدن یکی از مشخصه های اصلی صفحات ام دی اف به شمار می رود که باعث می شود به وسیله روکش های متنوعی روکش شود و طرح و رنگ مختلفی به خود بگیرد.
روکش های بسیار زیادی برای ام دی اف در بازار موجود است که روکش ملامینه و روکش هایگلاس از معروف ترین آنها هستند.
ام دی اف ملامینه، ورق چوب با مغزی mdf و روکش ملامینه است در حالی که ام دی اف هایگلاس، ورق چوب با مغزی mdf و روکش هایگلاس می باشد.
اگر بخواهیم دو ورق ام دی اف ملامینه و هایگلاس را باهم مقایسه کنیم می توان گفت که ام دی اف هایگلاس درخشش، شفافیت و زیبایی بیشتری دارد در حالی که ام دی اف ملامینه مات تر است. Mdf هایگلاس مقاومت بالاتری نسبت به mdf ملامینه دارد.
از ام دی اف هایگلاس بیشتر برای کابینت آشپزخانه و از انواع ورق ملامینه برای کمد و قفسه استفاده می گردد.

قیمت ام دی اف ملامینه چه نرخی در بازار دارد؟

تمامی ورق های ام دی اف موجود در بازار در رنج قیمتی متفاوتی به فروش می رسند که تفاوت قیمت آنها به عواملی همچون کیفیت ساخت محصول وابسته است.
ام دی اف با روکش ملامینه را می توانید در مراکز فروش مربوطه در سطح شهر و یا محل زندگی خود خریداری نمایید.
اما برای خرید بهترین قیمت انواع ام دی اف پیشنهاد می کنیم، خرید خود را از طریق نمایندگی که در ادامه معرفی خواهیم نمود انجام دهید.

ام دی اف با روکش ملامینه

کاربردهای ام دی اف ملامینه کدام است؟

ام دی اف با روکش ملامینه به عنوان یکی از پرکاربردترین اوراق مصنوعی در بازار به فروش می رسد. این ورق با توجه به کاربردهای گسترده ای که دارد همیشه تقاضا برای خرید آن بالا بوده است.
از مهم ترین کاربردهای ورق ام دی اف ملامینه در تولید موارد زیر می باشد:

  • کمدها
  • قفسه ها
  • میز
  • شلف

ام دی اف با روکش ملامینه را می توانید از طریق مرکز فروش زیر با کیفیتی مثال زدنی و همچنین با قیمت بسیار ارزان تهیه نمایید.

مرکز فروش ویژه ام دی اف ملامینه و هایگلاس ارزان

این مرکز فروش انواع ام دی اف ملامینه و هایگلاس را با ارزان ترین قیمت درب کارخانه و بدون هیچ گونه واسطه ای به فروش می رساند.
برای خرید اقتصادی ترین قیمت ام دی اف ملامینه می توانید همین حالا از طریق شماره های مندرج توسط این مجموعه سفارش خود را ثبت نمایید.
همکاران ما به صورت رایگان پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و پس از ثبت سفارش، محصول مورد نظرتان در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com