ام دی اف سفید صابونی ایرانی | پخش ام دی اف صابونی

ام دی اف سفید صابونی ایرانی

ام دی اف سفید صابونی ایرانی را می توانید به صورت مستقیم و با قیمت بسیار مناسبی، همین حالا از طریق این مرکز پخش معتبر تهیه نمایید.

اگر در حوزه ساخت و ساز مصنوعات چوبی فعالیت دارید و قصد خرید انواع صفحات ام دی اف با روکش های متفاوت را دارید، می توانید از طریق مرکز فروش معتبری که در ادامه به شما معرفی نموده ایم به صورت اینترنتی ورق های ام دی اف درجه یک را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید.

مشخصات و کاربرد ام دی اف سفید صابونی

ام دی اف یا تخته فیبر با چگالی متوسط نوعی فرآورده چوبی مصنوعی است که به وسیله الیاف چوب و خاک اره ها به کمک چسب رزین ساخته می شود. این فرآورده چوبی در حداکثر فشار ممکن و در دمای بالا به ورق چوبی ام دی اف تبدیل می شود.
ورق های ام دی اف را تولید کنندگان در ابعاد و سایزهای مختلف و همچنین با ضخامت های گوناگون تولید می نمایند. از طرفی این اوراق به دلیل دارا بودن خاصیت روکش پذیری، قابلیت این را دارند که به وسیله انواع روکش های مختلف پوشانده شوند.
ام دی اف سفید صابونی یکی از انواع ورق های ام دی اف می باشد که به وسیله روکش های پودری و یا رنگی روکش می شود. این نوع ام دی اف رنگ سفید و ظاهری درخشان و براق دارد.
مهم ترین مشخصات ام دی اف سفید صابونی ایرانی عبارتند از:

  • ساختاری یکنواخت و کاملا صاف دارد.
  • بسیار براق بوده و به راحتی و تنها با یک دستمال نمدار تمیز می شود.
  • در برابر رطوبت و حرارت بسیار مقاوم می باشد.
  • امکان نفوذ حشرات و قارچ ها درون آن وجود ندارد.

شایان ذکر است که از انواع نمونه های ورق ام دی اف سفید صابونی در سایز و ضخامت متفاوت برای ساخت کابینت، کمد دیواری، قفسه ها، شلف و باکس دیواری استفاده می شود.

ام دی اف سفید صابونی ایرانی

بهترین ام دی اف سفید صابونی ایرانی را از کجا بخرم؟

تمامی ورق های ام دی اف سفید صابونی موجود در بازار در رنج قیمتی متفاوتی به فروش می رسند که تفاوت قیمت آن ها به عوامل متفاوتی همچون کیفیت ساخت محصول وابسته می باشد.
ورق ام دی اف سفید صابونی درجه یک را نمی توانید در مراکز فروش مربوطه در سطح شهر و یا محل زندگی خود خریداری نمایید، زیرا در این مراکز اکثر ام دی اف های بی کیفیت با قیمت های گزافی موجود می باشند.
اما برای خرید بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انواع صفحات ام دی اف پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم، شما می توانید خرید خود را از طریق فروشگاه های معتبری که محصولات خود را به صورت اینترنتی عرضه می نمایند، انجام دهید.

مرکز پخش عمده ام دی اف سفید درجه یک

این مرکز فروش انواع ورق های ام دی اف را با بیش ترین تنوع و با نازل ترین قیمت درب کارخانه و بدون هیچ گونه واسطه ای به فروش می رساند.
برای خرید ورق ام دی اف سفید به صورت عمده می توانید همین حالا از طریق شماره های مندرج توسط این مجموعه سفارش خود را ثبت نمایید.
همکاران ما در این مرکز فروش به صورت رایگان پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و محصول مورد نظرتان در اسرع وقت به دستتان خواهد رسید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com