ام دی اف سه میل ملامینه با قیمت فروش مستقیم

ام دی اف سه میل ملامینه

ام دی اف سه میل ملامینه با قیمت فروش مستقیم توسط نمایندگی معتبر آن عرضه می گردد، برای خرید حجم عمده از ام دی اف سه میل کاملا مقرون به صرفه با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.

معرفی ام دی اف سه میل ملامینه

انواع ورق های ام دی اف را با استفاده از خرده های چوب و بقایای به جای مانده از تولید محصولات چوبی و همچنین چسب رزین مخصوص تولید می کنند، این ورق های ام دی اف در ضخامت های مختلفی تولید می شود.
یکی از پرکاربردترین ضخامت ها که موارد مصرف گوناگونی دارد ام دی اف ۳ میل است، پس از تولید ورق های ام دی اف ۳ میل را با استفاده از متریال های مختلف مانند ملامینه روکش می کنند.
به دلیل اینکه ملامینه با استفاده از فشار و حرارت بر روی ورق خام ام دی اف کشیده می شود به آسانی از سطح آن جدا نشده و به یک ورق ام دی اف کاملا مقاوم تبدیل می ‌گردد.
مشخصات ام دی اف ۳ میل ملامینه بدین صورت است که:

  • این ورق ام دی اف به راحتی برش می خورد.
  • امکان ایجاد طرح های متفاوت را دارد.
  • در برابر رطوبت و گرما از مقاومت خوبی برخوردار است.
  • این نوع ورق در برابر خش و ساییدگی کاملا مقاوم می باشد.

از ورق های ام دی اف به دلیل ویژگی ‌های خاصی که دارد در مصارف زیادی می توان استفاده کرد، که برخی از مهم ترین آنها استفاده به عنوان دیوارپوش و همچنین در صنعت لیزر کاری جهت تولید وسیله های چوبی تزیینی کاربرد فراوانی دارد.
خوب است بدانید که رنگ بندی ام دی اف ملامینه تنوع بسیار بالایی دارد و هر مشتری می تواند مطابق سلیقه و نوع نیاز خود از بین کالیته رنگ بندی این محصولات بهترین را انتخاب کند.
رنگ های خاصی از ام دی اف ۳ میل مانند: سفید، ملامینه، سفید پرینتی و همچنین رنگ های طرح چوب از توجه بیشتری برخوردار هستند.

ام دی اف سه میل ملامینه

عوامل موثر بر قیمت ام دی اف ۳ میل

موارد استفاده و کاربرد ام دی اف ۳ میل بسیار گسترده است و در صورتی که این محصول با کیفیت بالا تولید شود می ‌توان از آن تا سال ‌های طولانی نیز استفاده کرد.
اغلب کارگاه های تولید کننده برای تولید محصولات خود به mdf نیاز دارند به همین جهت لازم است قیمت مناسبی برای تولید این محصولات ارائه شود.
عوامل زیادی وجود دارد که می تواند بر قیمت ام دی اف سه میل تاثیر گذار باشد مانند:

  • ابعاد ورق های ام دی اف
  • کیفیت و تراکم ورق ام دی اف
  • شرکت تولید کننده ورق ام دی اف
  • نوع روکش استفاده شده بر سطح ورق ام دی اف
  • یک روی یا دو رو بودن ورق ام دی اف

هر کدام از موارد گفته شده می تواند به صورت مجزا بر قیمت نهایی این محصول تاثیر بگذارد، پس برای به دست آوردن بهترین قیمت ام دی اف ۳ میل بهتر است تا از طریق مراکز معتبر اقدام نمایید.

بزرگترین مرکز فروش ام دی اف سه میل در تهران

این مجموعه به عنوان یکی از بهترین مراکز معرفی می شود که انواع ورق ام دی اف سه میل با روکش های متنوع را ارائه می دهد.
اگر به دنبال قیمت مناسب ورق ام دی اف هستید با مراجعه به بزرگترین مرکز فروش ام دی اف سه میل در تهران می توانید به کیفیت بالا و قیمت مناسب دسترسی پیدا کنید.
زیرا این نمایندگی سابقه طولانی در زمینه عرضه انواع ورق های ام دی اف دارد و به همین جهت بهترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار می دهد.
کارشناسان ما در همه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان در خصوص مشخصات و ویژگی های انواع ام دی اف سه میل و نحوه خرید می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com