خرید اینترنتی پیچ ام دی اف ۴ سانت به قیمت عمده

پیچ ام دی اف ۴ سانت

پیچ ام دی اف ۴ سانت را به صورت عمده و بی واسطه همین حالا از طریق ما با قیمت اقتصادی و ارزان سفارش دهید. دریافت پیچ های درجه یک و محکم کابینت را در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین فقط از ما بخواهید.

بررسی مشخصات و کاربردهای پیچ های ام دی اف ۴ سانت

در گذشته‌ های نه ‌چندان دور برای متصل کردن ۲ تیکه چوب بر یکدیگر یا نصب آن بر روی دیوار یا سطحی دیگر از میخ استفاده می‌شد. کم‌کم با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی و ظهور دستگاه هایی مانند دریل میخ ها جایگاه خود را ترک کرده و آن را به پیچ ها دادند.
ازآنجایی‌که پیچ‌های ۴ سانتی ام دی اف را براحتی می ‌توان با پیش گوشتی باز و بسته کرده و از شکاف ها بیرون آورد نسبت به میخ پر کاربردی‌ تر هستند
با توجه به کاربردی شدن روز افزون ام دی اف، ابزار و لوازمی که با آن در رابطه هستند نیز بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.
از جمله ابزار مرتبط با ام دی اف، پیچ ام دی اف ۴ سانتی می باشند که برای متصل کردن قطعات چوب و ام دی اف به یکدیگر، یا چسباندن و محکم کردن آن‌ ها به محلی که قرار است در آنجا نصب شده و مورد استفاده قرار بگیرد، کاربرد دارد.
پیچ های ۴ سانتی ام دی اف دارای ویژگی های زیر هستند:

  • دارای سری چهارسو بوده و با پیچ گوشتی چهارسو باز و بسته می شوند
  • این پیچ‌ها مشکی رنگ بوده و در بسته‌های ۱۰۰۰ عددی به بازار فروش عرضه می‌شوند
  • دارای قطر ۴ میلی‌متر و طول ۱۶ میلی‌متر هستند.
  • مواد اولیه به ‌کار رفته برای ساخت این پیچ ‌ها آلیاژ و فولاد سخت و با کیفیت است.
  • این نوع پیچ‌ها دارای انعطاف‌پذیری بالایی بوده و از وزن نسبتاً سبکی بهره برده‌اند

لازم به ذکر است که پیچ های ۴سانتی ام دی اف از پرکاربردترین نوع پیچ در صنعت چوب بشمار می رود که دارای کاربرهای مختلفی مانند: ساخت کابینت، نصب ریل و کمد، ساخت وسایل چوبی مانند مبلمان و وسایل اداری، ساخت قفسه‌ها، نصب دیوار پوش‌ها، نصب کف‌پوش‌های ساختمانی می باشند.

پیچ ام دی اف ۴ سانت

خرید پیچ ام دی اف ۴ سانتی با قیمت عمده

همان طور که متوجه شدید؛ پیچ ‌های ۴ سانتی ام دی دارای کاربردهای بسیار زیادی هستند، که همین امر سبب شده است میزان تقاضا برای آن‌ ها در بازار تا حد قابل‌ توجهی بالا برود.
عرضه رایج این پیچ ها به صورت بسته ‌های ۱۰۰۰ عددی است که، خریداران می‌ توانند با انتخاب یک بسته قیمت ارزانتری نسبت به خرید دانه ای پرداخت کنند.
باید متذکر شد که خریداران اصلی پیچ ام دی اف ۴ سانتی تولیدکنندگان مصنوعات چوبی و ام دی اف می باشد. آن‌ها روزانه به تعداد قابل ‌توجهی از این پیچ‌ها نیاز دارند. به همین سبب ترجیح می ‌دهند جهت بهره ‌مندی از قیمت مناسب ‌تر این پیچ‌ها را به‌صورت عمده خریداری کنند.
توصیه ما به خریداران و متقاضیان عمده پیچ های ۴ سانتی ام دی اف این است که، علاوه بر خرید به صورت عمده، جهت بهره مندی از مزایای خرید بدون واسطه، به نمایندگی های مجاز عرضه این نوع از پیچ ها مراجعه کرده و با حذف منفعت دال ها از چرخه کسب و کار خود هزینه های کمتری برای خرید متحمل شوند.

بهترین نمایندگی خرید پیچ های کابینت و ام دی اف ۴سانتی

همانطور که متوجه شدید؛ یکی از راه‌ های بهره‌ مندی از خرید مقرون به صرفه‌تر انتخاب نمایندگی‌های مجاز عرضه انواع میخ های ام دی اف است.
اما شاید برای بعضی از خریداران و متقاضیان عمده این سوال به وجود بیاید که چگونه می تواند به بهترین نمایندگی دست یابند؟
برای بعضی‌ ها نیز ممکن است دغدغه عدم دسترسی به نمایندگی های مجاز بعلت وجود محدودیت زمان و مکان وجود داشته باشد.
برای انتخاب بهترین نمایندگی باید نمایندگی را انتخاب کرد که، موارد تأیید تولیدکنندگان مطرح و معتبر انواع پیچ‌ های مناسب صنعت ام دی اف هستند. در رابطه با سوال دوم باید گفت که امروز با انتخاب نمایندگی‌ های آنلاین دیگر مانند گذشته هیچ ‌گونه محدودیتی از نظر زمان و مکان برای خریداران جهت مراجعه و خرید وجود ندارد.
متقاضیان و خریداران عمده پیچ ام دی اف ۴ سانت در هر کجا که حضور داشته باشد براحتی می تواند به نماینده مورد اعتماد و تأییدشده مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهند.
مرکز فروش بازرگانی تمیشه، به‌عنوان یکی از نمایندگی‌های مجاز و مطرح در کشور می باشد که بهترین شرایط را برای خرید راحت و ارزان شما عزیزان خریدار فراهم کرده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com