خرید عمده ریل آرام بند کابینت بدون واسطه

فروش عمده لولا آرام بند

خرید عمده ریل آرام بند بدون واسطه و به صورت مستقیم در شرکت بزرگ فروش آنلاین امکان پذیر است. این مرکز معتبر بهترین تجهیزات آشپزخانه را همراه با قیمتی مناسب و کیفیت بی نظیر عرضه می کند.

ریل آرام بند چیست؟

ریل آرام بند، نمونه ای پرکاربرد و البته مدرنی از تجهیزاتی می باشد که در آشپزخانه و کابینت ها کاربرد دارد.
همانطور که می دانید، در گذشته برای حرکت دادن کشوهای کابینت و کمدها از یراق آلاتی استفاده می کردند که به هنگام باز و بسته کردن کشوها سر و صدای زیادی ایجاد می کردند و حتی در را موقع بستن به شدت می کوباند که باعث آسیب رسیدن به بدنه کمد یا کابینت می شد.
اما امروزه برای باز و بسته کردن راحت درهای کشویی از ریل های آرام بندی استفاده می کنند که این وسیله باعث آدام بسته شدن در می شود.
این ریل ها دارای اندازه های متفاوتی هستند که در هر ابعادی دارای بدنه یکپارچه ای می باشند و این امکان تغییر اندازه در آن ها وجود دارد.
از مهمترین ویژگی های این‌محصول، تحمل وزن بالای کشوها است و همچنین عدم ایجاد خراش و برآمدگی در قیمت کشوها و کابینت می گردد.
این ریل ها آرام دارای تنوع در ارتفاع و سایز می باشند که در تولید آن ها از رنگ های پوششی و ضد سایش استفاده می شود.
کیفیت این یراق آلات بسیار مهم است و حتی قیمت نیز از مهمترین ارکان خرید این محصول به شمار می رود که در صورت خرید عمده ریل آرام بند می توان هم در وقت و هم قیمت محصول صرفه جویی نمایید.

انواع ریل آرام بند در کابینت و کمد

همانگونه که مستحضر هستید، طبق پیشرفت تکنولوژی روز به روز تجهیزات بهتری تولید و توزیع می گردد که ریل های آرام بند نیز جزو یکی از این وسایلی می باشد که به تبعیت از این پیشرفت به تولید رسیده است.
ریل های آرام بند، به جهت سهولت در باز و بسته شدن درب ها به تولید رسیده اند و دارای انواع مختلفی می باشند که این تنوع عبارت است از:

ریل ساده کشو:

این نمونه ریل، همانگونه که از نام آن پیداست، به صورت ساده بوده و به عنوان یک وسیله ضروری در کشوها استفاده می شود. ریل ساده کشو خود به دو دسته، ریل سفید و ریل ساچمه‌ ای تقسیم می‌ گردد.

ریل بدنه دار:

ریل های بدنه دار، از انواع ریل های کشو است که کاربرد بسیار زیادی این مدل دارد.

ریل مخفی کشو:

ریل های مخفی نیز، به جهت نامی که دارند مشخص است که به صورت مخفی هستند و این عمل بر زیبایی کار می افزاید.

ریل تبدیل میز:

ریل تبدیل میز یک نوع ریل بسیار کاربردی است که به کاربران امکان تبدیل را می دهد. برای مثال میز ۴ نفر خود را می توانید به ۶ نفر و یا ۶ نفر را به ۸ نفر تبدیل نمایید.

خرید عمده ریل آرام بند

خرید عمده ریل آرام بند به صورت مستقیم

آشپزخانه از مکان هایی است که نظم در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد و البته یکی از مهمترین دغدغه های هر خانومی به شمار می رود.
ریل آرام بند که مدت زیادی نیست به سبک مدرن امروزی به طراحی آشپزخانه ها پیوسته است، با امکان برقراری فضای کافی به جهت جای دادن ظروف اضافی توانسته در جایگاه خوبی قرار بگیرد.
به سبب کاربرد این ریل در کابینت سازی، نیاز بازار به شدت ارتقا یافته؛ چرا که تمامی مردم به دنبال سبک های مدرن امروزی می باشند.
مرکز بزرگ خرید عمده ریل آرام بند جزو برترین هایی است که بدون واسطه و مستقیم بهترین محصولات را به دست مشتری می رساند.
جهت خرید عمده ریل آرام بند، تنها کافیست تا با کارشناسان خبره این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com