دستگاه سی ان سی نوین چوب با قیمت مناسب

,
دستگاه سی ان سی نوین چوب

دستگاه سی ان سی نوین چوب با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک در این مجموعه عرضه می گردد. برای مشاهده و خرید دستگاه cnc می توانید به وب سایت این مرجع فروش مراجعه نمایید.

مشخصات دستگاه سی ان سی نوین چوب

دستگاه سی ان سی نوعی دستگاه فرز است که در حوزه چوب و ام دی اف کاربرد دارد. از دستگاه سی ان سی برای ساخت انواع قطعات منبت کاری شده و کنده کاری شده چوب و mdf استفاده می شود.
تمامی اشکال و طرح های متنوع که بر روی مصنوعات چوبی حکاکی شده اند، در گذشته توسط افراد متخصص در این امر انجام می شد، اما امروزه این عملیات را دستگاه سی ان سی انجام می دهد.
با استفاده از دستگاه cnc می توان با بیشترین سرعت، دقت و ظرافت ممکن ورق های چوبی را حکاکی نمود و برای دیگر مصارف آماده کرد.
همانطور که می دانید دستگاه های سی ان سی جز ماشین آلات صنعتی به حساب می آیند که توسط تولید کنندگان انواع دستگاه های صنعتی ساخته می شوند.
نوین چوب یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین برندهای تولید کننده این قبیل ماشین آلات صنعتی می باشد. دستگاه سی ان سی نوین چوب دارای کیفیتی بی نظیر است که مشابه آن را در هیچ کجا نمی توانید پیدا کنید.
از مهم ترین مشخصات دستگاه cnc به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • دارای سنسور ارتفاع ابزار است.
  • قابلیت نمایش خطاهای ماشین را دارد.
  • دارای میز با دوامی است.
  • دارای مخزن تعویض ابزار ۱۲ عددی می باشد.
  • قدرت موتور وکیوم آن معادل ۵۰۰ متر مکعب بر ساعت است.

دستگاه سی ان سی نوین چوب

عوامل موثر بر قیمت دستگاه cnc

شایان ذکر است که دستگاه سی ان سی یک ابزار ضروری مورد استفاده در کارگاه ها و کارخانجات نجاری می باشد، چرا که علاوه بر ظرافت و دقت بی نظیری که به محصول تولیدی می بخشد باعث بالا رفتن سرعت عمل در روند تولیدات نیز می شود.
از مهم ترین عواملی که می تواند بر قیمت دستگاه cnc تاثیر بگذارد، موارد زیر را می توان نام برد:

  • مدل دستگاه cnc
  • نوع آن
  • اندازه و ابعاد دستگاه cnc
  • قابلیت های تعبیه شده برای دستگاه
  • روش خرید دستگاه cnc
  • فروشگاه ارائه دهنده

اگر قصد خرید دستگاه سی ان سی باکیفیت را دارید، لازم نیست به فروشگاه های موجود در بازار مراجعه کنید و وقت با ارزش خود را در این شلوغی به هدر دهید. پیشنهاد ما به شما خرید کم بهای این محصول می باشد که از طریق مرجع فروش زیر امکان پذیر است.

نمایندگی فروش محصولات نوین چوب نو و دست دوم

با توجه به مطالب گفته شده فوق، یکی از فاکتورهای مهم در خرید دستگاه سی ان سی انتخاب شیوه مناسب خرید می باشد.
این نمایندگی معتبر با دارا بودن انواع دستگاه سی ان سی دست دوم و نو درجه یک، اقدام به فروش مستقیم و بی واسطه این وسیله کرده است. همچنین این نمایندگی فروش، تمامی دستگاه ها را به صورت تضمینی و با گارانتی ارائه می نماید.
در این نمایندگی می توانید با شیوه خرید غیر حضوری به راحتی دستگاه مورد نظر خود را با برند نوین چوب تهیه کنید. بدین صورت که به وب سایت فروش ما مراجعه کرده و پس از مشاهده تمامی نمونه ها و بررسی مشخصات می توانید مناسب ترین قیمت دستگاه cnc را خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com