دستگاه پرس وکیوم نوین تاک با قیمت عالی

دستگاه پرس وکیوم نوین تاک

دستگاه پرس وکیوم نوین تاک جزء ماشین آلات مهم و ضروری در صنعت چوب محسوب می شود، برای اینکه این دستگاه را با قیمت عالی و تضمین کیفیت خریداری کنید با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط بگیرید.

آشنایی با انواع دستگاه پرس وکیوم ام دی اف

دستگاه پرس وکیوم جزء ماشین آلات صنعتی بسیار مهمی است که در صنایع چوب مورد استفاده قرار می ‌گیرد.
برای کلیه کارهایی مانند روکش کاری چوب، پرس چوب و مواردی از این قبیل باید از دستگاه پرس استفاده شود، زیرا این دستگاه می ‌تواند کیفیت ورق ها را بالاتر ببرد.
با توجه به اهمیت دستگاه پرس در حال حاضر کارخانجات این دستگاه را در مدل های مختلف طراحی و تولید کرده ‌اند، تا هر مجموعه بتواند متناسب شرایط و نیاز خود از این محصولات استفاده کند.
در اینجا سعی داریم به معرفی برخی از انواع دستگاه پرس وکیوم ام دی اف بپردازیم:

  • دستگاه پرس وکیوم صندوقی
    این دستگاه قادر است تا ورق های سیلیکونی را نیز با استفاده از روکش های طبیعی تا قطر ۱۶ میل پرس می کند، به همین جهت از دستگاه های مهمی که در کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
    معمولاً در هنگام باز شدن درب دستگاه ارتفاع آن تا ۱۸۰ سانتی متر هم می‌ رسد، برای اینکه درب دستگاه به آسانی باز شود آن را به شکل صدفی و صندوقی طراحی می کنند که از جک های بزرگ گازی و فنرهای جمع شونده برخوردار است.
  • دستگاه پرس وکیوم تک سینی آسانسوری
    این دستگاه بر روی یک شاسی طراحی و اجرا شده و درب آن به صورت آسانسوری بالا و پایین می ‌شود، این مدل دستگاه شباهت زیادی به دستگاه پرس صندوقی دارد و تنها در نحوه باز و بسته شدن درب با یکدیگر متفاوت هستند.
  • دستگاه پرس وکیوم دوسینی آسانسوری
    این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک فعالیت دارد و دارای یک صفحه نمایش لمسی بزرگ است که تمامی کارایی های دستگاه را جهت کارکرد آسان نمایش می دهد.

دستگاه پرس وکیوم نوین تاک

چرا دستگاه پرس وکیوم نوین تاک بخرم؟

در حال حاضر انواع مختلفی از دستگاه های پرس وکیوم در بازار وجود دارند که خریداران می ‌توانند با بررسی نیازهای خود و ویژگی های این دستگاه ها، مناسب‌ ترین انتخاب را انجام دهید.
دستگاه پرس وکیوم نوین تاک جزء بهترین ها در این حوزه است؛ زیرا هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت کاملا مناسب می باشد.
از لحاظ ویژگی باید گفت که این دستگاه قابلیت روکش کردن درب های کابینت، درب های داخل ساختمان و همچنین تمامی قطعات دکوراسیون داخلی را دارد؛ به همین جهت با تهیه یک دستگاه، تمامی این کارها را می توان انجام داد.
همچنین قابلیت دستگاه پرس وکیوم نوین تاک سبب شده تا تمامی محصولاتی که توسط این دستگاه پرس می‌ شوند، در بالاترین سطح کیفیتی قرار بگیرد و بسیاری از مشکلات مختلف در آنها به وجود نیاید برخی از این قابلیت ها عبارتند از:

  • مجهز بودن دستگاه به سیستم چروک گیر روکش
  • داشتن المنت شیشه ای
  • داشتن پمپ وکیوم روغنی ۱۰۰ متر مکعبی
  • دارای قدرت مکش مگاپاسکال
  • مجهز به سیستم حرارتی و عیب ‌یابی هوشمند

قیمت مناسب پرس وکیوم ام دی اف در نمایندگی آنلاین

اهمیت دستگاه پرس وکیوم بسیار زیاد است؛ به همین جهت اغلب مراکزی که به تازگی افتتاح شده اند ممکن است از پس هزینه ‌های بالای این دستگاه‌ها بر نیایند.
به این مراکز توصیه می ‌کنیم که حتماً دستگاه پرس وکیوم ام دی اف دست دوم که کیفیت مناسبی دارند و از طرف فروشنده تضمین کیفیت می شوند تهیه کنند.
این مجموعه به عنوان یکی از نمایندگی ‌های معتبر سعی کرده، قیمت مناسب پرس وکیوم ام دی اف نوین تاک را ارائه دهد؛ زیرا به عنوان نمایندگی آنلاین به صورت کامل واسطه ها را حذف کرده است.
به طور کلی فروش دستگاه پرس وکیوم ام دی اف به صورت دست دوم یا نو توسط این مجموعه با تضمین کیفیت و گارانتی انجام می‌ شود؛ به همین جهت خریدار با خیال راحت می تواند این دستگاه‌ ها را تهیه کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com