دستگیره کابینت جدید با قیمت عمده فروشی

دستگیره کابینت جدید

دستگیره کابینت جدید با قیمت عمده فروشی در این مرجع فروش موجود می باشد. جهت خرید مرغوب ترین دستگیره کابینت می توانید همین حالا به صورت تلفنی با این مجموعه در تماس باشید.

انواع دستگیره کابینت جدید

همان طور که می دانید در گذشته آشپزخانه ها از اجاق برای پخت غذا و حوضچه های کوچک برای شستن ظروف تشکیل می شدند. با گذشت زمان طاقچه ها و قسمت هایی مانند قفسه از همان جنس دیوار برای نگهداری ظروف ساخته شد.
امروزه تمامی خانه ها به وسیله تجهیزاتی به نام کابینت مجهز گشته اند. کابینت های اولیه از جنس فلزات مختلف بودند که رفته رفته جای خود را به مصنوعات چوبی دادند. در عصر حاضر کابینت هایی از جنس چوب و ام دی اف در بازار موجود می باشند.
کابینت های ام دی اف انواع مختلفی از نظر جنس روکش ام دی اف و طرح و رنگ دارند، اما به طور کلی باز و بسته شدن همگی آن ها به ۲ شکل صورت می پذیرد که عبارتند از:

  • فشار دست
  • دستگیره

در نمونه اول نوعی قطعه درون کابینت نصب می گردد و درب کابینت به راحتی تنها با یک فشار دست باز و بسته می شود. در نمونه دوم که مرسوم ترین مدل است، درب کابینت به کمک دستگیره هایی که بر روی درب تعبیه شده اند باز و بسته می گردد.
انواع دستگیره کابینت جدید عبارتند از:

  • دستگیره مدرن
  • دستگیره کلاسیک
  • دستگیره سرامیکی
  • دستگیره مخفی

با توجه به موارد نام برده شده هرکس طبق جنس و شکل کابینت خود می تواند یکی از انواع دستگیره های ذکر شده را که تناسب بیشتری با کابینت آشپزخانه دارد را انتخاب نموده و خریداری کند.

دستگیره کابینت جدید

بهترین راه خرید عمده دستگیره کابینت چیست؟

به طورکلی دستگیره های کابینت به جهت سهولت در باز و بسته نمودن درب کابینت برای شخص به کار می روند، اما ظاهری زیبا نیز به درب های کابینت خواهند بخشید.
دستگیره های کابینت بیشترین تنوع را در طرح، رنگ و جنس دارند که همین موضوع باعث می شود طراحان در این حوزه بتوانند دستگیره ها را با دیگر اقلام موجود در خانه ست کنند.
از آن جایی که خریداران دستگیره های کابینت به صورت عمده کابینت سازان و طراحان کابینت می باشند، می توانند این وسیله را از طریق مراکز فروش حضوری تهیه نمایند.
خرید حضوری از این مراکز فروش روش مطمئنی نخواهد بود زیرا بازار مملو از اجناس تقلبی و بی کیفیت است.
لذا توصیه می کنیم با خرید اینترنتی دستگیره کابینت از یک مرجع فروش معتبر، نه تنها می توانید جنس درجه یک را تهیه نمایید بلکه بهای کمتری نیز خواهید پرداخت.

دستگیره کابینت جدید

فروش عمده دستگیره کابینت در نمایندگی تمیشه

اگر تمایل به خرید انواع دستگیره های درب کابینت را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب دارید، همین حالا از طریق مرجع فروش پیشنهادی زیر اقدام نمایید.
مرجع فروش تمیشه به عنوان معتبرترین نمایندگی فروش انواع دستگیره های درب کابینت با برندهای شناخته شده و مطرح در حال فعالیت می باشد. در این فروشگاه معتبر که بورس دستگیره کابینت می باشد، تمامی دستگیره ها را می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با کیفیت بسیار عالی و مرغوب به راحتی تهیه کنید.
فقط کافی است با شماره های درج شده که در ادامه ملاحظه می کنید تماس حاصل فرموده و از طریق این مجموعه محصول مورد نظرتان را با قیمت مقرون مناسب سفارش دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com