عرضه مستقیم نوار لبه پی وی سی از درب کارخانه تولیدی

عرضه مستقیم نوار لبه پی وی سی

عرضه مستقیم نوار لبه پی وی سی از درب کارخانه تولیدی با قیمت باورنکردنی در این فروشگاه معتبر صورت می پذیرد. همین حالا برای خرید نوار لبه pvc به صورت عمده از طریق این مجموعه اقدام نمایید.

نوار لبه پی وی سی چیست و چه کاربردی دارد؟

در حال حاضر ظاهر زیبا بیشترین اهمیت را در دکوراسیون یک منزل، محیط کار و … دارد. بدین صورت که اگر از گران ترین متریال هم در ساخت دکوراسیون استفاده کنید باز هم زیبایی و جلوه ظاهری حرف اول را می زند.
از طرفی انواع اوراق چوبی مصنوعی پس از برش خوردن وارد مرحله روکش سازی می شوند. روکش ها معمولا قسمت رویی و زیرین ورق های ام دی اف و نئوپان را پوشش می دهند و به همین دلیل دور تا دور قطعه بدون روکش و به حالت برش خورده و تیز باقی می ماند.
به عنوان مثال شما میز تحریری را تصور کنید که روکش بسیار زیبایی دارد، اما قسمت های لبه و دور تا دور آن به همان شکل اولیه خشن و نازیبا هستند این موضوع علاوه بر اینکه ظاهری زشت به وسیله می دهد باعث می شود از همان قسمت روکش نشده شروع به پوسیدگی، خوردگی و به طور کلی خراب شدن بکند.
برای رفع این مشکل نوع خاصی از روکش ها تحت عنوان نوار لبه از جنس پی وی سی تولید شدند تا به راحتی دور تا دور ورق های چوبی بچسبند. به این ترتیب نه تنها دور تا دور قطعه روکش می شود بلکه ظاهری زیبا نیز به آن می بخشد و مقاومت و طول عمر آن را بالا می برد.
شایان ذکر است که عرضه مستقیم نوار لبه پی وی سی معمولا از طریق مراکز تولید کننده روکش های ام دی اف، در عرض های کاملا متفاوت صورت می پذیرد.

عرضه مستقیم نوار لبه پی وی سی

از کجا نوار لبه پی وی سی عمده بخرم؟

خریداران نوار لبه های پی وی سی به طور کلی تولید کنندگان و سازندگان انواع مصنوعات چوبی نظیر مبلمان، کالای خواب، انواع درب ها و کابینت ها می باشند که به جهت زیباتر کردن محصول تولیدی خود از نوار لبه های پی وی سی استفاده می کنند.
تولید کننده نوار لبه پی وی سی معمولا کالای خود را به فروشندگان در سطح شهر می فروشد تا همگان بتوانند به راحتی آن را تهیه کنند.
اما اگر قصد خرید نوار لبه پی وی سی به صورت عمده و در متراژ زیاد دارید، خرید از مراکز فروش موجود در بازار برای شما به صرفه نمی باشد. بهتر است به جهت کاهش دادن هزینه های خود، این محصول را مستقیما از تولید کننده خریداری نمایید.

مرکز عرضه مستقیم نوار لبه پی وی سی در ایران

در این مرکز فروش عرضه مستقیم نوار لبه پی وی سی از درب کارخانه، بدون هیچ گونه واسطه ای صورت می پذیرد.
لذا شما خریداران می توانید برای خرید عمده نوار لبه پی وی سی در سایز و عرض متناسب با ورق چوبی خود، از طریق این مرکز فروش معتبر اقدام نمایید.
این مجموعه نوار لبه پی وی سی ارزان را با کیفیت درجه یک به صورت اینترنتی برای خرید عموم ارائه می کند. لذا شما می توانید با وارد شدن به وب سایت ما و یا با تماس تلفنی با کارشناسان فروش ما محصول مورد نظر خود را به راحتی تهیه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com