فروشگاه ام دی اف پارس | مرکز فروش مستقیم ام دی اف کارخانه پارس

فروشگاه ام دی اف پارس

فروشگاه ام دی اف پارس تمامی محصولات خود را با ارزان ترین قیمت درب کارخانه به فروش می رساند. شما می توانید برای خرید مستقیم و آنلاین با کیفیت ترین mdf هم اکنون از طریق این مرکز فروش سفارش خود را ثبت نمایید.

ام دی اف پارس چه مشخصات و کاربردهایی دارد؟

ام دی اف یا MDF، همان تخته فیبر با تراکم متوسط می باشد. این فرآورده چوبی با ترکیب خمیر چوب و چسب تحت فشار بالا تولید شده و پس از آن روکش دار می شود.
روکش های به کار رفته در ام دی اف بیشتر جنبه تزیینی دارند و علاوه بر زیبایی، به دوام و کاربرد این فرآورده در محیط‌ های مختلف کمک می‌ کنند.
ام دی اف از تراکم بسیار بالایی برخوردار است، به همین جهت بهترین انتخاب برای جایگزینی چوب از لحاظ کیفی و اقتصادی می باشد.
فروشگاه پارس که نزدیک به ۳۰ سال است در حوزه تولید انواع منسوجات چوبی به خصوص نئوپان و ام دی اف فعالیت دارد، یک مجموعه معتبر و شناخته شده در کشور محسوب می شود.
از جمله مهم ترین مشخصات ام دی اف پارس موارد زیر را می توان نام برد:

  • دارای قابلیت ابزار خوری و ماشین کاری می باشد.
  • از سطح صاف و متراکمی برخوردار است.
  • از پروفیل دانسیته بسیار یکنواختی برخوردار هست.
  • در عین زیبایی ظاهری، بیشترین شباهت را به چوب دارد.
  • از قیمت مناسبی برخوردار است.

از ام دی اف پارس می توان در تولید اکثریت وسایل خانه و اداره مانند تخت، کمد، میز، صندلی، جاکفشی، قفسه، کابینت، کفپوش و … استفاده نمود.

از کجا ام دی اف پارس ارزان و با کیفیت بخریم؟

شایان ذکر است که تمامی محصولات تولیدی این کارخانه به وسیله به روزترین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین دستگاه های آلمانی با دقت و وسواس زیادی توسط متخصصین خبره ساخته می شود.
یکی از روش های خرید ام دی اف پارس مراجعه به شعبه های فروشگاه ام دی اف پارس در سطح شهرها می باشد. در این صورت مشکل فقط پیدا کردن نمونه اصل و با کیفیت خواهد بود.
اما اگر در شهر و یا محل زندگی شما نمایندگی های فروش محصولات پارس موجود نمی باشد، یا به علت مشغله کاری و ترافیک امکان خرید حضوری را ندارید، می توانید با کیفیت ترین و ارزان ترین قیمت ام دی اف پارس را با خرید اینترنتی آن از نمایندگی های معتبر تجربه نمایید.

فروشگاه ام دی اف پارس

فروشگاه ام دی اف پارس با عرضه مستقیم از کارخانه

این مجموعه به عنوان معتبرترین فروشگاه ام دی اف پارس، تمامی محصولات شرکت پارس را دارا بوده و به صورت مستقیم و بدون واسطه با همان قیمت درب کارخانه عرضه می نماید.
شما خریداران می توانید برای خرید مستقیم ام دی اف با مقرون به صرفه ترین قیمت، از طریق این نمایندگی فروش معتبر اقدام نمایید.
تمامی محصولات بر روی وب سایت فروش این نمایندگی قرار گرفته است. خریداران می توانند با مراجعه به وب سایت و مشاهده انواع مختلف کالاهای موجود با ویژگی ها و قیمت های درج شده، بهترین گزینه مطابق با شرایط خود را خریداری نمایند.
همچنین می توانید با تماس تلفنی از طریق مشاورین فروش این مجموعه نیز سفارش خود را به ثبت برسانید.
کارشناسان فروش ما پس از ثبت سفارش شما، کالای خریداری شده را در کوتاه ترین زمان ممکن بارگیری کرده و در محل مورد نظر تحویل خریدار می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com