فروش اینترنتی دستگاه پانل بر ایرانی

,
فروش پانل بر افقی

دستگاه پانل بر ایرانی با قیمتی باور نکردنی و ارزان تر از همه جا در معتبر ترین نمایندگی به صورت اینترنتی به فروش می رسد. شما می توانید برای ثبت سفارش با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید.

مشخصات دستگاه پانل بر ایرانی

دستگاه پانل بر چیست؟ پانل بر دارای تیغ اره های بزرگی می باشد که برای برش اندازه های مختلف پانل ها به قطعات کوچک تر استفاده می شود.
پانل بر بهترین دستگاه برای برش با دقت بالا با نرم افزار های مدرن هست که به کاربر اجازه رسیدن به بیشترین بازدهی از مواد اولیه را می دهد. این دستگاه به شما کمک می کند که بدون درد سر و دقت بالا کار برش را انجام دهید. بدون در نظر گرفتن این که نوع بیزینس شما در کار با چوب چیست، این ماشین یک محصول عالی برای شما می باشد.
روش کار با این دستگاه به این صورت است ک صفحات مواد اولیه به صورت ثابت روی میز این دستگاه قرار می گیرند و توسط اهرم فشار، ثابت می شوند و یک تیغ اره حمال در سراسر صفحات جا به جا می شود و عملیات برش را با توجه به برنامه کامپیوتر انجام می دهد.
پانل بر ها با توجه به نوع بارگیری به دو دسته ی اصلی تقسیم می شوند:

  1. نوع اول که بارگیری آن ها از جلو انجام می شود و صفحات از جلو وارد دستگاه می شوند‌.
  2. نوع دوم بارگیری آن ها از عقب و پشت دستگاه انجام می شود‌.

این دستگاه انواع مختلفی دارد که در ادامه به طور مختصر به ویژگی های هر کدام اشاره می شود:

  1. پانل بر افقی: این دستگاه داراری میزی بزرگ جهت برش می باشد به طوری که با استفاده از آن می توان انواع چوب و ام دی اف را با اندازه های متفاوت برش داد. البته بهتر است بدانید این دستگاه با توجه به میز بزرگی که دارد جای زیادی را اشغال می کند بنابراین اگر جای که کار می کنید فضای لازم را دارید این دستگاه را بخرید.
  2. پانل بر عمودی یا ایستاده: این دستگاه به گونه ای است که فضای بسیار کمی در محیط کار شما اشغال می کند و با سرعت و دقت زیاد ورق های چوب یا ام دی اف را برش می دهد. به طوری که تیغه های این دستگاه باعث می شود تعداد ورق های بیشتری در کوتاه ترین زمان برش داده شوند و برش با این دستگاه از دقت بیشتری برخوردار است و برش هیچ گونه ایرادی ندارد.

دستگاه پانل بر ایرانی

چگونگی خرید بهترین پانل بر ام دی اف در ایران

یکی از مهم ترین عوامل در خرید دستگاه پانل بر، قیمت آن می باشد به همین دلیل چند مورد از ویژگی های موثر در قیمت ذکر شده است:

  • دقت در برش
  • سرعت در برش
  • برش ورق های متفاوت
  • انواع برش در زاویه های مختلف
  • چگونگی امکانات
  • جنس بدنه و قطعات دستگاه
  • نوع دستگاه پانل بر از نظر مصرف برق یا جایگاه قرارگرفتن آن

بهترین پانل بر ام دی اف در ایران تمام این ویژگی ها را دارد و خرید این محصول بسیار راحت است و به صورت اینترنتی انجام می شود تا آسایش و راحتی مشتری را فراهم کند.
نمایندگی ام دی اف تمیشه، پیشنهادات ویژه ای برای تمامی افراد و خریداران انواع دستگاه پانل بر داشته است.

سفارش آسان دستگاه پانل بر در نمایندگی تمیشه

نمایندگی تمیشه خرید آسان و به صرفه را برای شما مشتریان گرامی در نظر گرفته است و مشاورین این نمایندگی به صورت شبانه روزی و آنلاین حاضر هستند تا نهایت خدمت رسانی را برای شما انجام دهند.
برای ثبت سفارش و تحویل محصول خود با مشاورین نمایندگی تمیشه تماس بگیرید و بهترین و با کیفیت ترین محصول را بدون صرف وقت و هزینه های زیادی خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com