فروش عمده ورق ام دی اف کیمیا چوب گلستان

ام دی اف کیمیا چوب گلستان

ام دی اف کیمیا چوب گلستان یکی از تولید کنندگان صنایع چوبی در ایران می باشد. ورق های ام دی اف کیمیا چوب گلستان مطابق با نیاز شما در اندازه های مختلف به طور عمده به فروش می رسد.

کارخانه ام دی اف کیمیا چوب گلستان

کارخانه صنایع کیمیا چوب گلستان یکی از اعضای مجموعه گروه سلولزی گلستان است. این گروه تولید کننده انواع ورق های فشرده چوبی از جنس LDF, MDF, HDF می‌باشد.
کارخانه صنایع کیمیا چوب گلستان ایران در سال ۱۳۹۲ با تکیه بر توان متخصصان داخلی فعالیت خود را در عرصه تولید محصولات چوبی آغاز کرد وضعیت تولید این کارخانه سالانه بالغ بر ۱۰۰ هزار متر مکعب می باشد.
ماشین آلات استفاده شده در خط تولید کارخانه صنایع کیمیا چوب گلستان ساخت ایتالیا و آلمان بوده و دستگاه پرس آن از نوع پیوسته و تولید کارخانه Siempelkamp می باشد.
اندازه ورق های تولیدی در این کارخانه قابل تنظیم با طول دلخواه و عرض ۱۸۳_۲۱۰ سانتی متر و ضخامت ۳_۲۵ میلی متر می باشد، که طبق خواسته مشتری و نیاز بازار تولید شده و ارائه می گردد.
کیفیت بالا به عنوان اصلی ترین هدف کارخانه صنایع کیمیا چوب گلستان؛ باعث شده تا این کارخانه محصولاتی با مرغوبیت بالا برای مشتریانی که کیفیت برایشان حرف اول را می زند با قسمت مناسب تولید کند.
این کارخانه گواهی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001_2015 و ISO OHSAS 18001 و همین طور گواهی نامه تایید صلاحیت آزمایشگاه ISO 17025 را داراست.
عدم وجود از هم گسیختگی و تاول و همچنین استحکام فیزیکی ورق های تولیدی کارخانه صنایع کیمیا چوب گلستان به صورت اتوماتیک و در سطح استاندارد های بین المللی بررسی می شود.

ام دی اف کیمیا چوب گلستان

بهترین ورق ام دی اف کیمیا چوب گلستان

شاید برای خیلی از شما سوال پیش آمده باشد که اصلا ورق ام دی اف کیست؟
چه کاربردی دارد؟
آیا استفاده از ام دی اف مزایا و یا معایبی نیز دارد؟
برای یافتن پاسخ تمام این سوالات تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
ام دی اف MDF مخفف عبارت Medium Density Fiberboard است که یکی از فراورده های چوبی به حساب می آید. ام دی اف نوعی تخته فیبر است که از خرده چوب، رزین و و مواد افزودنی دیگر تشکیل می شود و پس از آن با اعمال فشار و حرارت توسط دستگاه پرس ورق ام دی اف تولید می شود.
یکی از بهترین ورق های ام دی اف تولید شده در ایران، ام دی اف کیمیا چوب گلستان است، کارخانه تولید صنایع کیمیا چوب گلستان با استفاده از مرغوب ترین لوازم توانسته یکی از بهترین تولید کننده ورق ام دی اف شناخته شود.
معمولا ورق های ام دی اف به طور خام مصرف نمی شوند بلکه بنا به مورد مصرفشان با متریال های مختلف روکش می شوند.
از آن جایی که امروزه جنس بسیاری از لوازم منزل از ورق های ام دی اف می باشد پس ضروری است تا هنگام خرید از کیفیت محصول اطمینان داشته باشیم.
خوشبختانه ام دی اف کیمیا چوب گلستان طی چندین سال تجربه ثابت کرده که یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در تولید لوازم چوبی و دکوراسیون داخلی می باشد.

ام دی اف کیمیا چوب گلستان

عمده فروشی ام دی اف کیمیا

کاربرد زیاد ورق ام دی اف در دنیای امروزه باعث شده تا تمامی تولید کنندگان صنایع چوب همچون مبلمان و سرویس خواب و یا حتی کابینت ها و کمد دیواری به دنبال خرید عمده ورق ام دی اف با کیفیت مناسب باشند.
نمایندگی های فروش ام دی اف کیمیا چوب گلستان انواع ورق های رنگی و سفید را تولید کرده و آماده عرضه این محصول به طور عمده به سایر شهرهای ایران می باشد.
وجود برند های مختلف ورق ام دی اف در بازار باعث شده تا کارخانه ام دی اف کیمیا چوب گلستان با به کار گیری بهترین مواد اولیه و طبق استاندارهای روز دنیا به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان ورق دی اف در کشور شناخته شود.
فروش عمده و مستقیم ورقه های رنگی و سفید ام دی اف کیمیا چوب گلستان این امر را فراهم کرده تا مشتریان دسترسی راحت تری به این محصول داشته و نگرانی بابت کیفیت محصول نداشته باشند.

سفارش اینترنتی انواع ام دی اف کیمیا چوب

معمولا ۲ نوع ورق ام دی اف در بازار موجود می باشد:

  1. خام
  2. روکش دار

اما ورق های ام دی اف روکش دار کاربرد بیشتری نسبت به ورق های خام داشته و در طیف گسترده تری برای محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد.
روکش ورقه های ام دی اف نیز بسته به نوع نیاز و استفاده از آن متفاوت می باشد، مسلما ورق روکش دار مورد استفاده در ساخت کابینت با ام دی اف مورد استفاده در تولید کمد یکسان نمی باشد.
مزیت استفاده از ام دی اف در تولید لوازم:

• ارزان تر و اقتصادی تر بودن نسبت به چوب
• قابلیت شکل پذیری
• سطوح متراکم و صاف
• تنوع در طرح و رنگ و زیبایی ظاهری
• باعث حفظ درخت ها می شود
• نظافت آسان تر نسبت به چوب
• قابلیت سمباده زنی، ماشین کاری و ابزار کاری
• دامنه گسترده در دانسیته، ضخامت و ابعاد

ام دی اف کیمیا چوب گلستان

ورق های ام دی اف معایبی نیز دارند که با مراقبت می توان از بروز معایب و مشکلات جلوگیری کرد، معایب ورق های ام دی اف عبارتند از:

  1. بعضی از انواع ورق های ام دی اف به گرما و حرارت حساس اند
  2. در مقایسه با چوب ضعیف تر بوده و تحت فشار بالا میشکند
  3. در صورت خراب شدن روکش و نفوذ آب سریعا خراب می شود
  4. وجود فرمالدئید در رزین ورق ام دی اف باعث شده تا برای سلامتی خطرناک باشد البته فرمالدئید موجود در ورق ام دی اف به قدری نیست که موجب نگرانی شود، اما بخار شدن فرمالدئید موجود در ورق های ام دی اف می تواند هوای خانه را آلوده کرده و برای کودکان مضر باشد.

بنابراین با مراقبت های خیلی جزئی می توان نتیجه گرفت که مزایای استفاده از آن نسبت به معایب بیشتر می باشد و به همین دلیل ورق های ام دی اف کاربرد بالایی در زندگی روزمره انسان ها دارد.
به همین دلیل تمامی تولید کنندگان به دنبال خرید ورق ام دی اف به صورت عمده باشند، کارخانه ام دی اف کیمیا چوب گلستان این امکان را فراهم کرده تا خریداران سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کرده و ورق ام دی اف را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com