فروش ورق ام دی اف ایشیک | نمایندگی ام دی اف وارداتی

فروش ورق ام دی اف ایشیک

فروش ورق ام دی اف ایشیک به عنوان بهترین mdf وارداتی در این نمایندگی معتبر صورت می پذیرد. همین حالا ارزان ترین و با کیفیت ترین ام دی اف ترک را در وب سایت این مجموعه به صورت اینترنتی خریداری کنید.

ام دی اف ایشیک ترکیه و مشخصات آن

ام دی اف یا همان MDF که مخفف عبارت (Medium Density Fiberboard) است به معنای تخته فیبر با چگالی متوسط می باشد. ورق ام دی اف به عنوان یک ورق مصنوعی در دسته فراورده های چوبی قرار می گیرد، که از فشرده شدن خاک اره ها و براده های چوب به وجود می آید.
ام‌ دی ‌اف یکی از بروزترین و پرمصرف ترین متریال اولیه برای ساخت اکثر وسایل چوبی مانند میز، صندلی، دیوارپوش، کابینت، کمد، قفسه و … به شمار می رود.
استفاده از ام دی اف به جای چوب طبیعی باعث می شود تا در هزینه ها به شدت صرفه جویی شود و همچنین تعداد کمتری درخت برای ساخت وسایل چوبی طبیعی قطع شوند. در نتیجه استفاده از ورق های ام دی اف کمک شایانی به سرسبزی و زنده بودن محیط زیست کشورمان خواهد کرد.
از آن جایی که امروزه مهندسین در طراحی دکوراسیون داخلی بیشتر به سمت وسایل چوبی روی آورده اند پس این محصول از تقاضای خرید بالایی توسط تولید کنندگان دیگر محصولات چوبی مانند کارگاه های نجاری و کارخانجات سازنده مبلمان برخوردار می باشد.
از این رو میزان تولیدات داخلی پاسخگوی نیاز کشور نبوده و مسئولین ناچارا به واردات ام دی اف خارجی روی آوردند. یکی از با کیفیت ترین ام دی اف های خارجی وارد شده به ایران از کشور ترکیه و با نام ایشیک می باشد.
فروش ام دی اف ایشیک در ایران به دلیل محبوبیت ویژه ای که در بین مردم دارد به طور چشمگیری انجام می پذیرد.
از جمله مهم ترین مشخصات ام دی اف ایشیک به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • دارای بیشترین تنوع در طرح و رنگ است.
  • مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت دارد.
  • با روکش های مختلفی ارائه می شود.
  • قیمت آن نسبت به دیگر رقبای داخلی و خارجی بسیار مناسب تر است.

قیمت ام دی اف ایشیک چه نرخی دارد؟

همان طور که متوجه شدید، شرکت ایشیک ترکیه یکی از برترین تولید کننده های ام دی اف نه تنها در کشور ترکیه بلکه در جهان می باشد و چون قیمت ام دی اف ایشیک ترکیه ارزان تر و کیفیت محصولاتش مناسب تر از دیگر برندهای اروپایی است، یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین برند های مورد استفاده بخصوص در کشور ما می باشد.
متاسفانه در حال حاضر عوامل متعددی بر قیمت تمامی محصولات وارداتی تاثیر می گذارند که ام دی اف ایشیک نیز از این قاعده مستثنی نیست، نوسانات قیمت ارز اصلی ترین دلیل تفاوت قیمت ام دی اف ایشیک ترکیه بوده که باعث ایجاد مشکلات عمده ای هم برای وارد کنندگان و هم برای خریداران در این حوزه شده است.
برای خرید آسان و بی دردسر از تولید کننده به صورت مستقیم می توانید به نمایندگی های فروش ام دی اف ایشیک ترکیه مراجعه نمایید و محصول مورد نظرتان را تهیه کنید.

فروش ورق ام دی اف ایشیک

مرکز فروش ورق ام دی اف ایشیک با قیمت مناسب

این مجموعه به عنوان یکی از نمایندگی های فروش ورق ام دی اف ایشیک در ایران می باشد که محصولات این شرکت خارجی را به صورت بدون واسطه و با اقتصادی ترین قیمت بازار برای خرید عموم ارائه می دهد.
برای تجربه خریدی مطمئن و مقرون به صرفه می توانید همین حالا ارزان ترین قیمت هایگلاس ایشیک را به راحتی از طریق وب سایت فروش این نمایندگی خریداری نمایید.
شما می توانید جهت مشاهده انواع ورق های ام دی اف ترک وارداتی و بررسی طرح و استعلام قیمت و سپس ثبت سفارش خود از طریق این مجموعه اقدام کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com