فروش ویژه ام دی اف یک رو خام واناچای

خرید بهترین ام دی اف ایرانی

ام دی اف یک رو خام واناچای موارد کاربردی زیادی دارد. این مرکز فروش با ارائه ام دی اف خام واناچای به صورت فروش ویژه خریدی مقرون به صرفه را برای تولید کنندگان صنایع چوبی به وجود آورده است.

مشخصات ام دی اف یک رو خام واناچای

ام دی اف چیست؟ چند نوع ام دی اف تولید می شود؟
ام دی اف را از خرده های چوب و نیشکر با چسب مخصوص مخلوط کرده و توسط دستگاه ‌های پیشرفته و به روز تحت فشار تولید می کنند. پس از تولید ورق های ام دی اف این محصولات را با مواد مختلفی روکش می کنند تا هم از لحاظ زیبایی و هم مقاومت کار بالاتر برود محصول به وجود آمده ام دی اف روکش دار گفته می شود.
ام دی اف را در دو نوع تولید می کنند از جمله ام دی اف خام یک رو و ام دی اف دو طرف روکش دار که هر کدام موارد مصرف مختلفی دارد.
کارخانه های زیادی مشغول تولید ورق های ام دی اف هستند که این ورقها را با ضخامتهای مختلف و با روکشهای متنوع تولید می کنند. یکی از کارخانه های تولید پنل های چوبی کارخانه واناچای است که به دلیل جلوگیری از قطع درختان و از بین رفتن جنگلها اقدام به تولید ورق های ام دی اف واناچای کرده است.
هدف از تولید پانل های ام دی اف واناچای جایگزینی مناسب در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی می باشد که به راحتی جایگاه استفاده از چوب طبیعی را گرفته است.
برخی از مشخصات ام دی اف یک رو واناچای که موجب پرکاربرد شدن این محصول در صنایع ساختمانی و دکوراسیون داخلی شده است عبارتند از:

  • استفاده از ابزار آلات با کیفیت و پیشرفته موجب مقاومت و دوام بالای این محصول می شود.
  • چگالی ام دی اف در تمامی سطوح مختلف آن یکسان است.
  • در مقابل رطوبت از مقاومت بیشتری نسبت به سایر محصولات مشابه برخوردار است.
  • برخلاف چوب هیچ گونه گره ای در این نوع mdf ها وجود ندارد و دارای سطحی صاف و صیقلی است.
  • قابلیت برش کاری و سنباده زنی را دارد.
  • وزن سبک این ورقها موجب می ‌شود تا حمل و نقل آنها آسان تر صورت بگیرد.
  • به راحتی می توان قطعات ام دی اف را با چسب به یکدیگر متصل کرده و اشکال گوناگونی را تولید کرد.
  • تنوع بالا از لحاظ ضخامت و رنگ بندی موجب انتخاب راحت توسط مصرف کننده می شود.

ام دی اف مغز واناچای در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید می شود که برای تولید انواع کابینت و دکوراسیون های داخلی می توان از آنها استفاده کرد.

ام دی اف یک رو خام واناچای

۴ نکته مهم قبل از خرید ام دی اف واناچای وارداتی تایلند

ام دی اف واناچای جزء محصولات پر طرفدار در سطح دنیا است که زیبایی و جذابیت این محصول موجب محبوب شدن آن در بین مصرف کنندگان ام دی اف شده است. از آنجا که ام دی اف واناچای تولید داخل نیست و از کشورهای دیگر وارد می‌ شود برای خرید این ورق ها باید به نکات مهمی دقت کرد تا خرید خوب و مناسبی داشته باشید.
۴ نکته مهم که باید قبل از خرید ام دی اف واناچای وارداتی تایلند به آنها دقت کرد که شامل:

  1. ضخامت MDF : ورق ام دی اف واناچای در ضخامت های مختلف تولید می شود که در حین انتخاب باید دقت کرد و مناسبترین ضخامت را تهیه کرد.
  2. روکش ورق ام دی اف واناچای: ورقهای ام دی اف با روکش های مختلفی عرضه می‌ شود که در هنگام انتخاب و برای خرید باید دقت کافی به نوع روکش مورد نظر خود داشته باشید.
  3. ابعاد ورق ام دی اف واناچای: جزء عوامل مهم که در هنگام خرید ورق ام دی اف باید به آن دقت کرد سایز و ابعاد ورق است.
  4. قیمت ورق ام دی اف واناچای: نکته مهم در هنگام خرید ام دی اف واناچای وارداتی تایلند قیمت آن است که باید دقت کرد زیرا این ورقها به دلیل وارداتی بودن در فروشگاه های مختلف دارای تفاوت قیمت های زیادی می باشند.

به طور کلی باید در هنگام تهیه ورق ام دی اف واناچای تایلند کاملاً تعداد ورقها محاسبه شده و به صورت یکجا تهیه شود زیرا ممکن است که بر اساس برخی از شرایط سیاسی و اقتصادی این ورق ها را مشابه با کیفیت قبل در بازار پیدا نکنید.

فروش ورق ام دی اف تایلندی از وارد کننده

انواع مختلفی از ام دی اف در بازار ها وجود دارد که ام دی اف تایلندی یکی از برندهای شناخته شده در بازار ایران است که مورد توجه صنعتگران قرار دارد.
بازرگانیها و وارد کنندگان ام دی اف برای ارائه این محصول در اقصی نقاط کشور اقدام به ایجاد نمایندگی ام دی اف واناچای می کنند. این مرکز فروش جزء فروشندگان مستقیم و نمایندگی ورق ام دی اف واناچای تایلندی می باشد که به صورت مستقیم و بدون واسطه از وارد کننده این محصولات را تهیه کرده و با قیمتی مناسب عرضه می‌ کند.
تهیه مستقیم ورق ام دی اف تایلندی از واردکننده و فروش این ورق ها موجب می شود تا با قیمت وارد کننده بتوان این محصولات را به دست مصرف کننده های نهایی رساند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com