قرنیز پی وی سی | خرید اینترنتی قرنیز پی وی سی ارزان

خرید اینترنتی قرنیز پی وی سی

خرید اینترنتی قرنیز پی وی سی ارزان به صورت مستقیم از کارخانه، فقط در این مرجع فروش امکان پذیر است. شما می توانید همین حالا سفارش خود را به صورت اینترنتی به ثبت برسانید.

قرنیز پی وی سی و مشخصات نوع مرغوب آن

استفاده از قرنیز از گذشته به عنوان نمای داخلی ساختمان ها مرسوم بوده است. به گونه ای که در ابتدا قرنیز های آجری، سنگی و چوبی مورد استفاده قرار می گرفتند و رفته رفته جای خود را به انواع مدرن تر مثل ام دی اف، پی وی سی و پلی استایرن داده اند.
قرنیز پی وی سی جدیدترین نوع قرنیز است. همان گونه که از اسم آن پیداست، جنس این قرنیز pvc می باشد، که از چند لایه مواد مختلف پلاستیکی تشکیل می شود.
از آن جایی که قرنیز پی وی سی ضد آب است در نتیجه بهترین نوع از انواع قرنیز برای مکان هایی در مجاورت آب یا دریا و به طور کلی در مناطق مرطوب شمال و جنوب کشور می باشد.
قرنیز پی وی سی در ۲ نوع زیر تولید و عرضه می گردد:

  1. قرنیز دو تکه: مناسب برای عبور دادن کابل و سیم از داخل آن می باشد.
  2. قرنیز تو پر: از استحکام و دوام بالایی برخوردار است.

مزایای خرید اینترنتی قرنیز پی وی سی

قرنیز پی وی سی در انواع رنگ های متفاوتی موجود می باشد که در عرض متناسب از ۷ تا ۱۵ سانتی متر با توجه به سلیقه مشتری تولید می گردد. بهتر است رنگ قرنیز یک تا دو درجه تیره تر از رنگ کفپوش باشد تا از جلوه بیش تری برخوردار گردد.
شایان ذکر است که قرنیزهای پی وی سی در انواع ساده، ورساچه و پارکتی ساخته می شوند. از این رو تمامی عوامل بالا در قیمت قرنیز تاثیرگذار خواهند بود.
پیشنهاد می شود قرنیز پی وی سی را به صورت اینترنتی از مراکز فروش معتبر تهیه نمود. زیرا خرید اینترنتی قرنیز پی وی سی دارای مزایای زیادی است از جمله:

  • صرفه جویی در زمان
  • امکان مشاهده تمامی نمونه ها
  • امکان بررسی قیمت ها
  • قابلیت خرید مستقیم و بدون واسطه
  • تحویل فوری در محل مورد نظر

خرید اینترنتی قرنیز پی وی سی

مرجع فروش انواع قرنیز پی وی سی در ایران

برای خرید قرنیز پی وی سی دیگر لازم نیست مانند گذشته به بازار و مراکز فروش حضوری رفته و وقت خود را در بین انواع محصولات با برندهای ناشناخته تلف کنید. با خرید اینترنتی قرنیز پی وی سی از این مرکز فروش معتبر، با کیفیت ترین انواع قرنیز را می توانید داشته باشید.
این مرکز فروش انواع قرنیز پی وی سی را به صورت کاملا مستقیم و با حذف تمامی واسطه ها، به قیمت درب کارخانه عرضه کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال خواهد کرد.
شما خریداران محترم می توانید جهت خرید اینترنتی قرنیز پی وی سی با ارزان ترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت، به وب سایت فروش این مجموعه مراجعه کرده و با مشاهده تمامی محصولات موجود و بررسی لیست قیمت ها، سفارش خود را به ثبت برسانید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com