قیمت ام دی اف روکش ملامینه در سال ۱۴۰۰

قیمت ام دی اف روکش ملامینه

قیمت ام دی اف روکش ملامینه قابل عرضه از طریق این فروشگاه معتبر، اقتصادی ترین قیمت در سال ۱۴۰۰ می باشد. برای خرید مرغوب ترین ام دی اف ملامینه می توانید سفارش خود را در وب سایت این مجموعه ثبت نمایید.

تفاوت ام دی اف با روکش ملامینه و ممبران

ورق های ام دی اف نوعی فرآورده چوبی مصنوعی می باشند که به دلیل چگالی متوسطی که دارند به آنها تخته فیبر نیز گفته می شود. ورق های ام دی اف از رشته های چوب و خاک اره در اثر فشار بالا و همچنین به کمک خمیر چوب و چسب رزین پرس شده به وجود می آیند.
ورق های ام دی اف ویژگی های بسیار زیادی دارند یکی از منحصر به فردترین ویژگی های اوراق ام دی اف قابلیت روکش پذیری آن ها می باشد. بدین صورت که امکان این را دارند که توسط تمامی انواع روکش های موجود در بازار پوشانده شوند.
مهم ترین روکش های موجود برای اوراق ام دی اف عبارتند از:

  • هایگلاس
  • ملامینه
  • کاغذی
  • اکریلیک
  • لمینت
  • اچ پی ال
  • ممبران
  • پی وی سی

روکش ممبران از جنس نوعی پلاستیک می باشد که در برابر رطوبت، گرما، اسید، الکل و سایر عوامل محیطی بسیار مقاوم است. روکش های ممبران زیبایی ظاهری فوق العاده ای دارند و تمیز کردن آن ها تنها به وسیله یک دستمال نم دار صورت می پذیرد.
روکش ملامینه پرکاربردترین روکش برای ورق ام دی اف است. این روکش ضخامت نسبتا بالاتری دارد و بیشترین تنوع در طرح و رنگ را نیز دارا می باشد. ورق ام دی اف ملامینه سطحی کاملا صاف و یکدست دارد و لکه های روی آن به راحتی پاک می شود.

قیمت ام دی اف روکش ملامینه

بهترین قیمت ام دی اف روکش ملامینه در سال جدید

شایان ذکر است که ورق های ام دی اف با توجه به این که به طور کلی قیمت بسیار مناسبی نسبت به چوب طبیعی دارند، اما با رنج قیمتی متفاوتی قابل ارائه می باشند.
مواردی که در قیمت صفحات ام دی اف تاثیر گذار می باشند، کیفیت اجزاء سازنده آن است. مثلا مقدار چوب به کار رفته، نوع چسب و رزین به کار رفته و روکش استفاده شده می تواند تا حد زیادی قیمت ام دی اف را معین کند.
برای خرید مناسب ترین قیمت ام دی اف روکش ملامینه بهتر است به مراکز فروش ام دی اف ملامینه ای مراجعه نمود که با کیفیت ترین ورق ها را تولید نمایند، در این صورت با هزینه ای که پرداخت خواهید کرد می توانید جنس مرغوب با طول عمر بالاتری را داشته باشید.

فروش ام دی اف ملامینه بدون واسطه

این مجموعه به عنوان معتبرترین فروشگاه ام دی اف ملامینه در کشور می باشد که انواع ورق های ام دی اف خام و روکش شده را از برندهای شناخته شده و با کیفیت خریداری می نماید. از این رو به عنوان پلی ارتباطی میان تولید کننده و خریدار عمل کرده و جنس با کیفیت را به مشتری عرضه می کند.
تمامی محصولات موجود در این فروشگاه با ارزان ترین قیمت درب کارخانه مستقیما و بدون هیچ گونه واسطه ای به فروش می رسند. از طرفی برای راحتی مشتریان و دسترسی آسان آن ها به تمامی نمونه ها، امکان خرید آنلاین نیز به واسطه این مجموعه مهیا گشته است.
خریداران می توانند برای خرید عالی ترین کیفیت و اقتصادی ترین قیمت ام دی اف روکش ملامینه همین حالا از طریق وب سایت فروش اینترنتی ما سفارش خود را به ثبت برسانند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com