قیمت ام دی اف صابونی با خرید بدون واسطه

قیمت ام دی اف صابونی

قیمت ام دی اف صابونی عرضه شده از طریق این مرکز فروش رسمی، مقرون به صرفه ترین قیمت روز بازار است. مشتریان می توانند برای خرید بدون واسطه mdf با کیفیت عالی همین حالا با این مجموعه تماس حاصل فرمایند.

ام دی اف صابونی و کاربرد آن

ورق ام دی اف نوعی محصول چوبی مصنوعی و مهندسی شده است که از تخته فیبر با تراکم متوسط ساخته می شود. در تولید انواع ورق ام دی اف خرده ها و براده های چوب سخت یا نرم را به الیاف چوب تبدیل می کنند و پس از مخلوط کردن با موم و چسب رزین به وسیله دما و فشار بالا به شکل تخته های چوب عرضه می نمایند.
در حال حاضر نیز از انواع ورق های ام دی اف به عنوان اصلی ترین مصالح ساختمانی چوبی استفاده می کنند.
اگر بخواهیم مشخصات ورق های ام دی اف را نام ببریم، به موارد زیر می توانیم اشاره کنیم:

  • دارا بودن سطح صاف و ساختاری یکنواخت
  • دارا بودن مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت
  • دارا بودن قیمت بسیار مناسب
  • دارا بودن ظاهری زیبا و متشابه با چوب
  • دارا بودن قابلیت نفوذ ناپذیری
  • دارا بودن قابلیت روکش دار شدن

یکی از انواع روکش های موجود و قابل استفاده بر روی ورق های ام دی اف، روکش سفید صابونی می باشد. ام دی اف سفید صابونی همان ورق ام دی افی می باشد که روکش شده است و از شکل خام و اولیه خود درآمده است.
ام دی اف سفید صابونی از نوعی پوشش برخوردار است که توسط رنگ و یا پودر به وجود آمده است، یعنی روکش قرار گرفته بر روی مغزی ام دی اف روکشی پودری و یا رنگی است و به همین دلیل دوام بالایی در برابر ضربه، حرارت و مواد شیمیایی دارد.
از این رو ام دی اف سفید صابونی با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد، بیشترین کاربرد را به عنوان کابینت آشپزخانه و در مرحله بعد درب کمد و قفسه دارد.

قیمت ام دی اف صابونی

قیمت ام دی اف صابونی به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که متوجه شدید ام دی اف ها انواع متنوعی دارند و بنا به کاربرد بسیاری که در صنعت معماری داخلی و دکوراسیون دارند بیشترین تولید و فروش را از آن خود ساخته اند.
ام دی اف صابونی پاک چوب را می توان به جرات یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع ام دی اف تولیدی ایرانی معرفی نمود. شرکت پاک چوب با تولید عالی ترین ورق های ام دی اف از دیگر رقبای خود پیشی گرفته و بیشترین طرفداران را به خود جذب نموده است.
قیمت ام دی اف صابونی ارائه شده توسط مرکز فروش زیر، همان قیمت بدون واسطه و درب کارخانه می باشد که از نظر اقتصادی بسیار با صرفه خواهد بود.

خرید مستقیم ام دی اف سفید ایرانی

این مجموعه، سالهاست که در زمینه فروش انواع ورق های ام دی اف با کیفیت در حال فعالیت بوده و صفحات ام دی اف را با حذف تمامی واسطه ها به صورت مستقیم و با منصفانه ترین قیمت به بازار ارائه می کند.
شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید مقرون به صرفه ترین قیمت ام دی اف سفید صابونی همین حالا با راه های ارتباطی با این مجموعه سفارش خود را ثبت نمایید.
فقط کافی است با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید و به راحتی ارزانترین قیمت ام دی اف صابونی را خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com