قیمت دستگاه دورکن مولن در نمایندگی آنلاین

قیمت دستگاه دورکن مولن

قیمت دستگاه دورکن مولن در نمایندگی آنلاین، ارزان ترین قیمت بازار تهران است. جهت اطلاع از مشخصات فنی بهترین مارک دستگاه دورکن و استعلام قیمت دورکن دست دوم، با ما در تماس باشید.

با توجه به پیشرفت روز افزون صنعت چوب و ام دی اف، ماشین های دورکن را می توان از جمله دستگاه های پرکاربرد دانست که نمونه حرفه ای تر و کاربردی تر اره های میزی هستند که در گذشته در هر کارگاه نجاری وجود داشتند.
اما امروزه به واسطه گسترش استفاده از مصنوعات چوب و پیشرفته تر شدن کارگاه ها، اره های قدیمی جای خود را به دستگاه های دورکن داده‌ اند.
در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که دورکن چیست و چه قابلیت هایی دارد؛ همچنین برای خرید دورکن مارک مولن و استعلام قیمت دستگاه دورکن مولن باید چگونه عمل کرد.

قطعات و خدمات دستگاه دورکن

دستگاه های دورکن جزو تجهیزات الزامی برای برش ورق های چوب و ام دی اف به شمار می روند.
از مهم ترین قطعات ماشین دورکن می توان به اره اصلی، تیغ اره خط زن، میکروسوئیچ درب تیغ، کلید دو طرفه، سنسور زاویه دورکن، نمایشگر زاویه، ابزار کارگیر، چاقویی پشت تیغ و دستگیره جابجایی ریل ساچمه ای اشاره کرد که تیغ اره اصلی و اره خط زن دو قطعه مهم و کاربردی در این دستگاه برش به شمار می روند که در صنعت کابینت سازی کاربردهای بسیاری دارند.
موتور دورکن را می توان مهم ترین قسمت این ماشین عنوان کرد که میزان نیروی کافی برای به حرکت در آوردن تیغ اره را تامین کرده، همچنین ماشین آلات دورکن دارای یک ریل هستند که قطعه مورد نظر بر روی آن قرار می گیرد تا به کمک آن قطعه برای برش حرکت کند.
در خصوص عملکرد دستگاه دورکن اینگونه می توان گفت که وجود تیغ اره باعث می شود تا عملیات برش به بهترین و باکیفیت ترین شکل ممکن انجام شود.
بهترین دستگاه دورکن در بازار، دورکن برند مولن است که در ادامه به آن بیشتر خواهیم پرداخت.

قیمت دستگاه دورکن مولن

مشخصات فنی دستگاه دورکن مولن

همان طور که گفتیم ماشین های دورکن وظیفه برش زنی قطعات مواد اولیه را بر عهده دارند و این کار با به کمک تیغ اره اصلی و اره خط زن انجام می دهند.
این دستگاه، قابلیت برش در زوایای مختلف را دارد و به کاربر این امکان را می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن و با حداکثر بازدهی این عملیات مهم را به اتمام برساند.
برندهای مختلفی از دستگاه دورکن در بازار ایران وجود دارد که یکی از مرغوب ترین آن ها، مارک مولن است.
برخی از قابلیت های این دستگاه عبارتند از:

  • دارای گیره کلمپ برای مهار بهتر قطعه کار
  • میز واگنی دارای قفل شانه ای
  • دارای ریپ فنس جهت تنظیم دقیق گونیای پشت اره

جهت اطلاع از قیمت دستگاه دورکن مولن با ما همراه باشید.

ارزان ترین قیمت دستگاه دورکن مولن در نمایندگی آنلاین

امروزه دورکن مولن در بازار از فروش بالایی برخوردار بوده و توجه بسیاری از متقاضیان را به خود جلب نموده است.
علاوه بر توجه به برند، از مهم ترین نکاتی که پیش از خرید دورکن باید به آن دقت کرد قدرت اره اصلی، حداکثر قطر و سرعت اره اصلی، قدرت موتور خط زن، مصرف برق، وزن دستگاه و غیره می باشد.
دورکن های مارک مولن شرکت ماشین آلات تمیشه دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط هستند، همچنین شرایط خرید دورکن دست دوم با قطعات تضمینی و عملکرد فوق العاده نیز در این مرکز فراهم شده است.
برای اطلاع از لیست قیمت دورکن دست دوم و شرایط فروش، می توانید با مشاورین مجرب واحد فروش شرکت ارتباط برقرار نمایید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را به ثبت رسانید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com