قیمت دستگاه پانل بر نوین چوب با خرید بدون واسطه

قیمت دستگاه پانل بر نوین چوب

قیمت دستگاه پانل بر نوین چوب با خرید بدون واسطه از این مجموعه کاملا مقرون به صرفه می باشد، جهت دسترسی به جدیدترین دستگاه های پانل بر به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.
دستگاه پانل بر دست چیست؟ آیا با کاربرد دستگاه پانل بر آشنایی دارید؟
ویژگی های دستگاه پانل بر نوین چوب چگونه است؟
در صنعت چوب بری پیشرفت های تکنولوژی سبب شده تا تجهیزات زیادی به کمک نجاران و صنعتگران این حوزه بیاید، دستگاه پانل بر که به عنوان یک اره رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد، یکی از بهترین تجهیزات عصر حاضر می باشد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پانل بر اتوماتیک و برند نوین چوب و همچنین معرفی بهترین مجموعه عرضه کننده دستگاه پانل بر در ایران تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی انواع پانل بر و کاربرد آنها

دستگاه پانل بر یک دستگاه جدید و پیشرفته است که امکان برش قطعات بزرگ چوب، ام دی اف، پی وی سی و غیره را باکیفیت بالا و برش های منظم و دقیق دارد.
با این تعریف می توانیم به این سوال که دستگاه پانل بر چیست؟ پاسخ مناسبی بدهیم، خوب است بدانید که دستگاه پانل بر سبب می ‌شود تا در صنعت چوب بری کارها با سرعت بالاتری انجام بگیرد به همین جهت امکان تولید محصولات بیشتر در کارگاه های نجاری و چوب بری به وجود می آید.
انواع مختلف دستگاه های پانل از لحاظ شکل قرارگیری آنها بر روی زمین به دو صورت وجود دارد در اینجا به معرفی این دو دستگاه می پردازیم:

  1. دستگاه پانل بر ایستاده: این دستگاه به صورت عمودی بر روی زمین قرار می گیرد و برای کارکردن نیاز به یک اپراتور دارد، به دلیل این که حجم کمی از فضا اشغال می کند مناسب برای محیط های کوچک است بخش ‌های مختلفی در این دستگاه وجود دارد که فعالیت همه آنها به صورت هماهنگ منجر به تولید قطعات برش خورده منظم و دقیق می گردد، که دو قطعه قالب و تیغه مهم ترین آنها هستند.
  2. دستگاه پانل بر افقی: این دستگاه به صورت افقی بر روی زمین قرار می گیرد و دارای یک میز استوانه ای شکل است که ورق های ام دی اف بر روی این ریل ها قرار گرفته و با به حرکت در آمدن، به سمت اره ها می رود این دستگاه در صورتی که کاملا اتوماتیک تهیه شود نیازی به اپراتور ندارد و با ایجاد برش هایی دقیق و با ظرافت بیشتر کمک می کند تا کیفیت محصولات تولیدی بالاتر برود مهم‌ترین اجزایی که در این دستگاه وجود دارد شامل میز، تیغ شیار زنی و همچنین تیغ برش زنی است.

قیمت دستگاه پانل بر نوین چوب

چرا پانل بر نوین چوب پیشنهاد خرید است؟

انواع مختلفی از دستگاه های پانل بر توسط کارخانجات برند و مطرح در کشور تولید و به بازار عرضه شده‌اند.
در بین این تنوع بالا کارخانجات نوین چوب مطابق فناوری ها و استانداردهای روز دنیا اقدام به تولید دستگاه پانل بر کرده است از آنجا که دستگاه پانل بر نوین چوب دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد است اغلب افراد توصیه به خرید این دستگاه می کنند.
این دستگاه دارای برخی از مشخصات است که در اینجا به طور مختصر مورد بررسی قرار می دهیم:

  • به صورت تمام اتوماتیک و کاملا هوشمند
  • حرکت اره و سیستم چرخ دنده به آسانی
  • مجهز به یک صفحه نمایش lcd برای کنترل فرایند کار دستگاه
  • توانایی تعویض تیغه اره بدون نیاز به آچار خاص
  • امکان برش ۶ قطعه به طور همزمان
  • تمیز کاری لبه های برش خورده

با شناخته مشخصات و ویژگی ها به دلایل پیشنهاد خرید دستگاه پانل بر نوین چوب از طرف فروشندگان و افرادی که از آن استفاده کرده ‌اند پی می برید.

مناسب ترین قیمت دستگاه پانل بر نوین چوب در ایران

اغلب افراد به دنبال به دست آوردن مناسب ترین قیمت دستگاه پانل بر نوین چوب هستند تا با تهیه این محصول با قیمت مناسب بتوانند هزینه های خود را کاهش دهند.
در این نمایندگی فروش به آسانی می ‌توانید بدون حضور واسطه ها دستگاه پانل بر نوین چوب را به قیمت درب کارخانه تهیه کنید.
این مرکز با ارائه محصولات خود به صورت آنلاین نیز امکان دسترسی و خرید در ایران را برای همه مشتریان فراهم کرده است.
در صورت نیاز به این دستگاه کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا پس از بررسی کامل ویژگی های آن به صورت کاملا آگاهانه اقدام به خرید نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com