قیمت ورق هایگلاس agt ترک در بازار آنلاین

رنگبندی ام دی اف نوین چوب

قیمت ورق هایگلاس agt ترک در بازار فروش آنلاین، زیر قیمت بازار است. ما در این مجموعه مفتخریم تا با حذف واسطه ها، شرایط خرید اینترنتی بهترین ورق ام دی اف هایگلاس را برای خریداران فراهم آورده ایم.

معرفی ام دی اف هایگلاس agt ترکیه

شرکت تولیدی agt از سال ۱۹۸۴ میلادی در آنتالیا فعالیت خود را آغاز نمود. امروزه این شرکت یکی از شرکت های برتر جهان در حوزه تولید ام دی اف، سایر مصنوعات چوبی و مبلمان شناخته می شود.
ورق های ام دی اف agt با روکش ملامینه و هایگلاس تولید می شوند که نوع هایگلاس آن بهترین ورق هایگلاس ترک در بازار به شمار می رود.
همان طور که می دانید از ورق های هایگلاس در منازل، غرفه های نمایشگاه ها و محیط های اداری برای اجرا و ساخت کابینت، پارتیشن، دکوراسیون و غیره استفاده می گردد.
شرکت agt، ام دی اف هایگلاس را با چگالی زیاد تولید می کند، یعنی در هر متر مربع از ورق ام دی اف، مواد اولیه بیشتری به کار می برد. به همین دلیل ام دی اف هایگلاس agt استحکام بالاتر و طول عمر بیشتری نسبت به نمونه های مشابه خود دارد.
علاوه بر این، هایگلاس agt از شفافیت بالایی برخوردار است و درخشندگی فوق العاده ای دارد از این رو، جزء محبوب ترین مدل ها می باشد. شایان ذکر است که تنوع بالای طرح و رنگ این محصول باعث شده تا افراد با سلیقه های مختلف آن را خریداری نمایند.
از دیگر ویژگی های هایگلاس agt عبارتند از:

  • مقاوم در برابر خراشیدگی
  • بدون تغییر رنگ در برابر عوامل محیطی
  • دارای دو لایه برچسب
  • دوام و طول عمر زیاد
  • دارای طرح و رنگ متنوع

باید گفت که قیمت ورق هایگلاس agt در بازار با توجه به کیفیتی که دارد، مقرون به صرفه می باشد.

قیمت ورق هایگلاس agt ترک

عوامل مؤثر بر قیمت ورق هایگلاس agt ترک در ایران

می دانید که ورق ام دی اف نسبت به چوب طبیعی بسیار ارزان تر است، همین امر محبوبیت آن را دو چندان کرده و امروزه پرکاربردترین ماده در ساخت کابینت به حساب می آید. تمامی اجزای بدنه و درب های کابینت از ورق های ام دی اف خام و یا روکش دار ساخته می شوند.
قیمت ورق ام دی اف اصولاً بر اساس برند سازنده و کیفیت ورق تعیین می شود. بنابراین قیمت ورق ام دی اف برند ایرانی و برند agt ترک با یکدیگر متفاوت خواهد بود.
به طور کلی قیمت ام دی اف agt به موارد زیر بستگی دارد:

  • ابعاد و ضخامت ورقه
  • طرح و رنگ
  • نوع روکش (هایگلاس، ملامینه، مات، براق و …)

شایان ذکر است که علاوه بر موارد فوق، به دلیل وارداتی بودن، نوسانات نرخ ارز هم تأثیر زیادی در قیمت ورق هایگلاس agt ترک دارد.

خرید اینترنتی بهترین ورق ام دی اف هایگلاس ترک

در حال حاضر شرکت agt ترکیه در بسیاری از نقاط دنیا از جمله ایران نمایندگی های فعال و رسمی دارد. در ایران هم در شهرهای بزرگ مانند تهران، شیراز و اصفهان، محصولات agt موجود می باشند.
این مجموعه معتبر و باسابقه، بستری مناسب برای خرید اینترنتی ورق هایگلاس agt فراهم نموده تا خریداران از سراسر کشور بتوانند برای خرید اقتصادی در کم ترین زمان ممکن اقدام کنند.
در واقع ما به عنوان یک رابط بین خریدار و وارد کننده محصول هستیم که واسطه ها را حذف نموده ایم و ارزان ترین قیمت ورق هایگلاس agt ترک را در نظر گرفته ایم.
پس همین حالا با خیال راحت ورق هایگلاس ترک را با کیفیت تضمینی از ما سفارش دهید و یک خرید پرسود و بی دردسر را تجربه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com