مرکز خرید ام دی اف شیاردار رگال با بهترین کیفیت

قیمت رگال ام دی اف

خرید ام دی اف شیاردار به عنوان رگال فروشگاه ها با بهترین قیمت بازار در این مرکز امکان پذیر است. برای سفارش ام دی اف شیاردار با کیفیت مرغوب و درجه یک، همین حالا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام نمایید.

هر آنچه از ورق ام دی اف باید بدانید

همانطور که می دانید ام دی اف مخفف عبارت «تخته فیبر با چگالی متوسط» یکی از پرفروش ترین فرآورده های چوبی است که به روش خشک تولید شده و چگالی آن تقریباً بین ۶۵۰ تا ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد.
لازم به ذکر است که در دهه هشتاد شمسی، تولید ورق های ام دی اف در کشور آغاز شد و تا قبل از آن تمام صفحات ام دی اف داخل ایران وارداتی بودند.
امروزه در ایران کارخانجات بسیاری با تکنولوژی های پیشرفته و دستگاه های مدرن احداث گردیده اند که به تولید ورق ام دی اف در طرح، رنگ، ضخامت و کیفیت مختلف می پردازند.
ورقه های ام دی اف پس از تولید به صورت خام یا روکش شده عرضه و روانه بازار می شوند. ام دی اف های روکش دار انواع مختلفی دارند، در واقع روکشی که در ورق ام دی اف به کار می رود به آن خاصیت مخصوص مثل ضد آب بودن، مقاومت در برابر حرارت، خورشید، خط و خش و … می بخشد.
صفحات ام دی اف خام دارای لبه های صاف و سطوح متراکم می باشند. همچنین قابلیت شکل پذیری بیش تری نسبت به چوب دارند و از آن در ساخت پارتیشن، آرک ها، اسباب بازی، ستون های داخل ساختمان و … استفاده می شود.
سایر انواع ام دی اف با توجه به طراحی و ضخامت کاربرد خاصی دارند.

خرید ام دی اف شیاردار

معرفی ام دی اف شیاردار و کاربرد آن

امروزه صاحبان فروشگاه ها و مغازه های کوچک و بزرگ برای جلب توجه بیشتر مشتری، درصدد تغییر دکوراسیون و چینش بهتر محصولات خود بر آمده اند.
برای فروشندگانی که به دنبال تغییر دیزاین هستند، بهترین و مناسب ترین گزینه پیش رو استفاده از ام دی اف شیاردار به عنوان رگال فروشگاه است.
ام دی اف شیاردار دارای رنگبندی متنوع است و مطابق با هر سلیقه ای تولید می شود. هنگامی که این ورق های ام دی اف به دیوار متصل می شوند دیگر نیازی به صرف هزینه گزاف جهت رنگ آمیزی دیوار و یا نصب کاغذ دیواری نیست.
شایان ذکر است که منظم بودن شیارهای تعبیه شده بر روی ورق ام دی اف، زیبایی دو چندان به دکوراسیون فروشگاه می بخشد و به تمیزی و مرتب بودن اجناس چیده شده کمک می کند.

خرید ام دی اف شیاردار رگال به صورت غیر حضوری

خریداران عمده ام دی اف شیاردار رگال معمولاً دکوراتورها یا طراحان داخلی هستند که در زمینه اجرا و نصب دکوراسیون ها فعالیت دارند. برای خرید ام دی اف شیاردار نیازی به مراجعه حضوری به نمایندگی ها و مراکز فروش این محصول نیست.
خریداران می توانند به راحتی از طریق این نمایندگی آنلاین، خرید ام دی اف شیاردار را در وب سایت انجام دهند.
نمایندگی ما محصولات خود را بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده، عرضه و به فروش می رساند. ارزان ترین قیمت ام دی اف شیاردار تنها در این نمایندگی قابل دستیابی است.
برای اطلاع از لیست قیمت ام دی اف شیاردار همین حالا با مشاورین بخش فروش وب سایت تماس بگیرید و سپس سفارش عمده خود را ثبت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com