مرکز پخش نوار لبه pvc به صورت عمده

قرنیز پی وی سی ارزان

پخش نوار لبه pvc به صورت عمده از طریق نمایندگی های معتبر این محصول صورت می گیرد. شرایط خرید عمده نوار لبه pvc با قیمت مقرون به صرفه، در این مرکز عرضه و فروش آنلاین فراهم شده است.

آشنایی با نوار لبه pvc و انواع آن

همانطور که می دانید وقتی ورقه های ام دی اف یا نئوپان توسط دستگاه مخصوص برش می خورند، لبه های آن ظاهر چندان خوبی ندارند. علاوه بر این به خاطر نداشتن روکش به سرعت آسیب می بینند، لذا چسباندن نوار لبه در اکثر مواقع ضروری است.
در قدیم از چسب های اتویی و گرانول برای چسباندن نوار لبه استفاده می کردند که این چسب ها کیفیت خوبی نداشتند و به مرور زمان خاصیت خود را از دست می دادند. امروزه به کمک دستگاه های مخصوص لبه چسبان این کار را به راحتی، با دقت بالاتر و کیفیت بهتر انجام می دهند.
نوار لبه ها بر اساس جنس دارای انواع مختلف چوب، ملامین، اکرلیک، لیزری، pvc، pet، pp، abs، pmma و … می باشند که در بین آن ها نوار لبه pvc پرکاربردترین نوع نوار لبه است.
نوار لبه pvc به عنوان روکش تزئینی برای لبه های برش خورده صفحات ام دی اف، چوب و نئوپان به کار می رود و عیوب محل برش را می پوشاند. همچنین بر دوام آن ها می افزاید و از نفوذ آب، حشرات و عوامل آسیب زننده جلوگیری می کند.
نوار لبه pvc هنگام ساخت کمد، کتابخانه، قفسه و کابینت هایی که در آن ها ام دی اف به کار رفته است، مورد استفاده قرار می گیرد و زیبایی، کیفیت و مقاومت کار را افزایش می دهد. درهایی که از چوب طبیعی ساخته شده اند به مرور زمان فرسوده می شوند، برای رفع این مشکل از نوار لبه pvc استفاده می کنند.
نوار لبه pvc دارای ویژگی های زیر است:

  • بادوام
  • مقاوم در برابر گرما، سایش و ضربه
  • عدم بروز تغییر شکل و رنگ به مرور زمان
  • سهولت استفاده
  • قابل بازیافت
  • تنوع بالای طرح و رنگ
  • قیمت مقرون به صرفه

نوار لبه های pvc از لحاظ ضخامت در دو نوع ۱ میلی متر و ۲ میلی متر هستند. همچنین در عرض های مختلف ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۸، ۳۵، ۴۰، ۵۲ و ۵۴ میلی متر تولید می شوند. انتخاب عرض و ضخامت مناسب نوار، بسته به محل استفاده از آن دارد.

پخش نوار لبه pvc

قیمت نوار لبه pvc در بازار

لازم به ذکر است که نوار لبه pvc به خاطر تنوع طرح و رنگ، استفاده آسان و سایر ویژگی های منحصر به فردی که دارد، در صنعت چوب بسیار کاربردی و پرفروش است.
قیمت نوار لبه pvc با توجه به کیفیت، ابعاد و طرح آن متفاوت می باشد. علاوه بر این ها نوسانات نرخ ارز نیز در تعیین قیمت نوار لبه pvc بسیار تأثیرگذار است، چرا که برخی مواد اولیه مورد نیاز برای تولید این محصول وارداتی هستند.
نمایندگی اینترنتی فروش و پخش نوار لبه pvc
برای خرید عمده نوار لبه pvc 2 راهکار وجود دارد:

  1. مراجعه به نمایندگی ها و مراکز انحصاری فروش و پخش نوار لبه pvc
  2. خرید مستقیم از کارخانه تولید کننده

ما در این مجموعه به عنوان یک نمایندگی معتبر فروش عمده و پخش نوار لبه pvc به صورت اینترنتی در حال فعالیت می باشیم و تمامی واسطه ها را حذف نموده ایم.
برای خرید عمده نوار لبه pvc با کیفیت درجه یک و ارزان ترین قیمت بازار، همین حالا به وب سایت نمایندگی مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com