مناسب ترین قیمت دستگاه دورکن توکل در ایران

قیمت دستگاه دورکن

قیمت دستگاه دورکن توکل در ایران تنها از طریق این مجموعه فروش، بدون واسطه در بازار آنلاین، کاملا مناسب عرضه می شود. همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

مشخصات دورکن توکل

امروزه با پیشرفت روز افزون صنعت چوب و ام دی اف، دستگاه های دورکن به عنوان یک ابزار برشی بسیار پر کاربرد در کارگاه ها و کارخانجات مرتبط با صنایع چوب و ام دی اف و مصنوعات چوبی و پی وی سی شناخته می شوند. در واقع دستگاه های دورکن را می توان نمونه حرفه ای تری از اره های میزی سنتی دانست که با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از صنایع چوب جای خود را به دستگاه های دورکن چوب و ام دی اف داده اند.
دستگاه دورکن دارای یک تیغه اره برای برش می باشد که قابلیت انواع برش مستقیم و زاویه دار را داراست و در واقع محدودیتی برای برش وجود ندارد.
همچنین از نظر ابعاد نیز در این دستگاه محدودیتی برای قطعات وجود ندارد و می تواند قطعات کوچک تا قطعات بزرگ و خیلی بزرگ را شامل شود.
از دیگر اجزای مهم دستگاه دورکن می توان به موتور دستگاه که مهم ترین بخش دستگاه است و گونیای پشت اره اشاره نمود. همچنین دستگاه دورکن دارای یک ریل برای قرار گرفتن قطعه روی آن می باشد تا بتوان به وسیله آن قطعه را جهت برش حرکت داد.
به طور کلی از مهم ترین مشخصات دستگاه دورکن که آن را به یک ابزار پرکاربرد در صنایع چوب و ام دی اف تبدیل کرده است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برش دقیق و سریع
  • امکان ایجاد برش ها در حالت های مختلف و به صورت زاویه دار بر روی قطعه چوب
  • دارای مشخصه اپراتوری آسان
  • عملکرد ساده و دقیق بدون نیاز به مهارتی خاص
  • استهلاک پایین

دورکن ها بر اساس مولفه های متفاوتی دسته بندی می شوند. به طور کلی دورکن ها را می توان به دو گروه (دستی و اتوماتیک) تقسیم نمود. در دورکن دستی تنظیمات به صورت دستی است و در مدل اتوماتیک تنظیمات از طریق صفحه نمایشگر و به صورت اتوماتیک خواهد بود.
از جمله یکی از مناسب ترین دستگاه های دورکن موجود در بازار می توان به دستگاه دورکن توکل اشاره نمود که علاوه بر دارا بودن مشخصه های گفته شده، از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است.

قیمت دستگاه دورکن

راهنمای خرید بهترین دستگاه دورکن

دستگاه دور کن از اهمیت زیادی برخوردار است که با توجه به تنوع این محصول در بازار، لازم است در حین خرید به برخی از نکات دقت کرد.
دستگاه دورکن دارای توانایی برش بسیار خوبی در زوایای متفاوتی می ‌باشد که امکان برش قطعات با کیفیت را به وجود می آورد.
با رعایت راهنمای خرید بهترین دستگاه دور کن در هنگام خرید این دستگاه، چند نکته اساسی را همواره باید مد نظر قرار داد از جمله:

  • برای برش صاف و یک دست، دستگاه نباید لرزش ملموسی داشته باشد.
  • گونیای طولی به خوبی و محکم در اندازه مورد نظر ثابت شود و سرعت چرخش تیغه در حد استاندارد قرار بگیرد.
  • دستگاهی خریداری شود که نکات ایمنی کاربری، در آن با استاندارد های روز دنیا منطبق باشد.
  • تیغه ها و همین طور میز ریلی دستگاه کاملا مستحکم انتخاب گردد.
  • موتور دستگاه دورکن مهم ترین قسمت دستگاه است و نیروی لازم برای حرکت تیغ اره را تامین می نماید. بنابراین قدرت موتور در انتخاب دستگاه تاثیر می گذارد

ارزانترین قیمت دستگاه دورکن توکل در بازار آنلاین

دستگاه دورکن یک دستگاه کاربردی و مهم در صنعت نجاری می باشد که خرید آن با کیفیت خوب و قیمت مناسب جزء اهداف مصرف کنندگان می باشد.
با توجه به مطالب گفته شده در بالا، دستگاه دورکن توکل دارای تمامی ویژگی های مطلوب بوده و همچنین با دارا بودن کیفیت مرغوب، مناسب ترین و ارزان ترین قیمت را نیز دارد.
برای خرید و اطلاع از لیست قیمت دستگاه دورکن توکل دیگر نیاز نیست زمان با ارزش خود را در بازار و مراکز فروش حضوری هدر دهید، بلکه می توانید با مراجعه به سایت فروش اینترنتی و در بازار آنلاین، با کارشناسان فروش و مشاورین ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com