مناسب ترین قیمت ورق هایگلاس پانوتک در نمایندگی آنلاین

قیمت ورق هایگلاس پانوتک

قیمت ورق هایگلاس پانوتک ارائه شده در این نمایندگی فروش آنلاین، مناسب ترین قیمت موجود در بازار ایران است. جهت خرید ورق هایگلاس با بهترین کیفیت همین حالا سفارش خود را در این مجموعه به ثبت برسانید.

آیا می دانید ورق ام دی اف و هایگلاس چه تفاوت هایی دارند؟ بهترین ورق هایگلاس کدام است؟ برای خرید هایگلاس پانوتک به صورت مستقیم چه باید کرد؟
برای دانستن پاسخ سوالات بالا کافی است تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

تفاوت میان ام دی اف و هایگلاس چیست؟

ام دی اف نوعی چوب مصنوعی است که از تخته فیبر با چگالی متوسط به وجود می آید. باقی مانده های چوب که به شکل الیاف و یا براده های چوب هستند به کمک موم و چسب رزین با هم ترکیب گشته و ورق ام دی اف را تشکیل می دهند.
ورق ام دی اف هیچ گونه گره ای ندارد و بسیار پایدار است. همچنین در برابر پوسیدگی، رطوبت، حرارت و حشرات موذی نیز از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.
هایگلاس نوعی روکش صیقلی و براق است که بر روی دیگر صفحات چوبی همچون ام دی اف کشیده می شود.
به طور کلی می توان گفت ام دی اف به عنوان مغزی قابلیت روکش دار شدن دارد و از روکش هایگلاس بر روی آن می توان استفاده نمود.
در نتیجه تفاوت ام دی اف و هایگلاس این است که روکش هایگلاس بر روی مغزی ام دی اف نصب می گردد.
در حال حاضر بسیاری از کارگاه ها و کارخانجات در حال توزیع و ارائه انواع روکش ها از جمله هایگلاس می باشند که در این بین برند پانوتک، بهترین ورق هایگلاس را از نظر کیفی تولید می کند.

چرا هایگلاس پانوتک بخرم؟

شرکت پانوتک بیش از ۲۰ سال است که در حوزه توزیع و ارائه منسوجات چوبی در حال فعالیت است، چنان که به تازگی نیز محصولات خود را با مواد اولیه خارجی تولید می کند.
مجموعه پانوتک با مجهزترین و بروزترین دستگاه ها و تکنولوژی های روز دنیا و همچنین مهندسین خبره و متخصص، محصولات خود را تولید کرده و رشد چشمگیری در ایران داشته است.
از جمله مهم ترین خصوصیات هایگلاس پانوتک موارد زیر را می توان نام برد:

  • درخشندگی سطحی ورق هایگلاس
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • تنوع زیاد در طرح و رنگ
  • دوام بسیار بالا
  • قابلیت ترمیم شدن

شایان ذکر است که قیمت ورق هایگلاس پانوتک نسبت به کیفیت بی نظیر آن بسیار مناسب می باشد. در حالی که می توانید ورق هایگلاس پانوتک را با تمامی ویژگی های ذکر شده در بالا و با نازل ترین قیمت روز بازار خریداری نمایید.

قیمت ورق هایگلاس پانوتک

بهترین قیمت ورق هایگلاس پانوتک در بازار آنلاین

این مجموعه به عنوان نمایندگی فروش محصولات تولیدی شرکت پانوتک چندین سال است که در حال فعالیت می باشد. بدین صورت که کالاهای تولیدی برند پانوتک را با ارزان ترین قیمت و بدون هیچ گونه واسطه ای به فروش می رساند.
به جرات می توان گفت خرید مستقیم ورق هایگلاس از نمایندگی پانوتک می تواند بسیاری از هزینه های شما را کاهش دهد.
جدیدا این مجموعه لاین فروش اینترنتی خود را آغاز نموده است، در حالی که تمامی محصولات خود را با ویژگی ها و قیمت بر روی وب سایت قرار داده است.
از این رو خریداران می توانند با ورود به وب سایت این مجموعه، کاتالوگ محصولات را مشاهده نمایند و پس از بررسی های لازم سفارش خود را جهت خرید اقتصادی ترین قیمت ورق هایگلاس پانوتک به ثبت برسانند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com