نمایندگی ام دی اف نوین چوب در تهران | بازرگانی تمیشه

نمایندگی ام دی اف نوین چوب در تهران

نمایندگی ام دی اف نوین چوب در تهران بازرگانی تمیشه می باشد، که انواع مختلف محصولات نوین چوب را باکیفیت اصلی و قیمت درب کارخانه برای خریداران این محصولات عرضه می کند.

ام دی اف نوین چوب و مشخصات فنی آن

کارخانه نوین چوب یکی از کارخانجات مطرح در زمینه تولید ورق های mdf است که در کشور ما قرار دارد، در این کارخانه انواع مختلف محصولات ام دی اف از جمله هایگلاس و ملامینه به صورت مات و براق تولید می گردد.
کلیه محصولاتی که در کارخانجات نوین‌ چوب تولید می شود از بالاترین سطح کیفیتی برخوردار هستند، زیرا اغلب ورق های خام مورد استفاده در این کارخانه از کشور تایلند وارد می شود و با استفاده از روکش های باکیفیت بالا از کشورهای کره و ایتالیا وارد شده اند، این ورق های خام را پوشش می ‌دهند.
کیفیت بالایی که محصولات نوین چوب دارند سبب شده تا به عنوان یک فرآورده چوبی صادراتی در کشور مطرح شود و صادرات آن به کشورهای مختلفی مانند ترکمنستان، عراق و افغانستان سبب ارز آوری خوبی به بازار داخل می گردد.
ام دی اف های نوین چوب به دلیل وجود رگه های طبیعی که در سطح روکش آنها وجود دارد و همچنین حالت برجسته بودن سطح در بین مصرف کنندگان از شهرت خوبی برخوردار می باشد و شباهت بیشتر آن به چوب طبیعی سبب خرید ام دی اف نوین چوب شده است.
در اینجا سعی می ‌کنیم به برخی از مشخصات فنی این نوع mdf بپردازیم:

  • وجود مغز باکیفیت در این ورقه ها موجب می شود تا در هنگام برش، دچار لب پریدگی نشود.
  • این ورق ها در برابر هرگونه ضربه از مقاومت خوبی برخوردار هستند.
  • قرار گرفتن در مجاورت نور خورشید به دلیل مقاومت در برابر اشعه یو وی آسیبی به آن وارد نمی‌ کند.
  • در برابر برخورد با مایعات سرد هیچ گونه آسیب به این ورقه ها وارد نمی شود.
  • نداشتن درز در بین روکش های این ورق ها سبب شده در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم گردد.

نمایندگی ام دی اف نوین چوب در تهران

موثر ترین عوامل بر لیست قیمت ام دی اف نوین چوب

شرکت نوین چوب انواع مختلف ورق های ام دی اف با روکش های ملامینه و هایگلاس را ارائه می ‌دهد که هر خریدار می ‌تواند مطابق نیاز خود این محصولات را تهیه کند.
عوامل زیادی وجود دارد که بر لیست قیمت ام دی اف نوین چوب تاثیر می گذارند، که هر کدام از آنها به صورت خاص باید مورد بررسی قرار بگیرند تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید.
خوب است بدانید که ابعاد و ضخامت ورق های ام دی اف جزء موارد مهم است که بر قیمت ‌گذاری این محصولات تاثیر دارند و هر چه ضخامت و ابعاد بزرگ تر باشد در نتیجه قیمت نیز بیشتر است.
نوع رنگ محصولات نوین چوب نیز جزء عوامل مهم می باشد، به عنوان مثال رنگ سفید نوین چوب نسبت به سایر محصولات دیگر طرفداران بیشتری دارد و ممکن است قیمت آن نیز تفاوت پیدا کند.

دریافت مشاوره خرید از نمایندگی ام دی اف نوین چوب در تهران

برای همه افرادی که قصد خرید عمده ورق های ام دی اف را دارند لازم و ضروری است که از مشاوره افراد کارشناس در این زمینه بهره‌ مند شوند.
نمایندگی ام دی اف نوین چوب در تهران با به کارگیری کارشناسان ماهر و زبده در این زمینه قبل از ثبت قرارداد و فروش نهایی اطلاعات لازم و ضروری را در اختیار خریداران قرار می دهد.
مهمترین نکته برای انتخاب این نمایندگی ارائه مشاوره به صورت کاملاً رایگان است و همه خریداران می توانند به صورت کامل در مورد محصولات مختلف نوین چوب اطلاعات کافی را به دست آورند و سپس به صورت کاملا آگاهانه سفارشات خود را ثبت کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com