نمایندگی فروش ام دی اف فومنات در بازار

نمایندگی ام دی اف فومنات

نمایندگی ام دی اف فومنات در بازار، هم حضوری فعالیت می کند و هم به صورت غیر حضوری به فروش انواع ام دی اف مشغول است. شما کدام شیوه را برای خرید ام دی اف فومنات انتخاب می کنید؟ نمایندگی های فروش حضوری یا سایت رسمی شرکت که در فضای مجازی به فعالیت مشغول است؟
بی شک متوجه شده اید که این روز ها ام دی اف مصرف بیشتری نسبت به چوب داشته و انصافاً طرح ها و رنگ های بسیار زیبایی از آن در بازار موجود شده که اصلاً ذهن خریدار را به سمت چوب های طبیعی نمی برد.
کارخانه های متعددی در سطح کشور به تولید ام دی اف های زیبا، باکیفیت و شیک مشغول هستند که یکی از شناخته شده ترین آن ها گروه صنعتی فومنات است.
در اولین بخش این خبر، مفصل راجع به شرکت فومنات صحبت خواهیم کرد.

نمایندگی ام دی اف فومنات

شرکت ام دی اف فومنات

همانطور که در ابتدا گفته شد، شرکت ام دی اف فومنات یکی از مطرح ترین و شناخته شده ترین تولید کنندگان ام دی اف در ایران است که از سال ۱۳۷۵ تاسیس شده و در سال ۱۳۸۲ با راه اندازی خط تولید نئوپان به مرحله بهره برداری رسید.
این شرکت که فعالیت خود را در منطقه سردار جنگل گیلان آغاز کرده است، مساحتی برابر با ۳۰ هکتار دارد. این شرکت در ابتدا به تولید محصولات سلولزی و نئوپان مشغول بود. مدتی است که خط تولید محصولات زیر به خط تولید قبلی آن اضافه شده است:

  • خط تولید ام دی اف خام
  • خط آغشته سازی
  • خط روکش ملامینه
  • خط تولید هایگلاس

بد نیست بدانید که اولین و تنها تولید کننده ام دی اف هایگلاس در ایران، شرکت فومنات می باشد که ورقه هایی با ابعاد ۱٫۸۳×۳٫۶۶ روانه بازار فروش می کند. جالب توجه است که کیفیت هایگلاس تولیدی این مجموعه آنقدر بالاست که توانایی رقابت با محصولات خارجی و وارداتی را دارد.

کاتالوگ ام دی اف فومنات

خیلی از شما با توضیحاتی که در بخش گذشته داده شد، به خرید ام دی اف فومنات تمایل پیدا کردید. اما آشنایی چندانی با محصولات تولیدی این مجموعه ندارید.
اگر به سایت رسمی زیر نظر شرکت فومنات سر بزنید، لیست محصولات در اختیارتان قرار گرفت. این شرکت به منظور راحتی حال مشتریان و کمک به آن ها در صرفه جویی زمان، کاتالوگ ام دی اف فومنات در انواع و اقسام مختلف را به صورت رایگان در اختیار مراجعه کننده قرار می دهد.
حال بد نیست در زیر، ما هم به برخی محصولات پرفروش کاتالوگ ام دی اف فومنات اشاره کنیم تا توانسته باشیم پیش زمینه خرید را برایتان فراهم نماییم:

  • ام دی اف فومنات
  • نئوپان نوین شرق
  • محصولات خام
  • صفحه کابینت تاچ تاپس
  • هایگلاس توس پروفیل
  • ام دی اف پاک چوب
  • ام دی اف واناچای

این محصولات در بازار فروش با نام های تجاری مشخص خرید و فروش می شوند و ناگفته نماند جدای از بازار داخلی، در بازار کشور های خارجی هم خواهان دارند.

نمایندگی ام دی اف فومنات

نمایندگی ام دی اف کارخانه فومنات در بازار

اگر قصد خرید محصولات تولیدی فومنات را دارید، پیشنهاد می کنیم که به نمایندگی ام دی اف فومنات در بازار مراجعه نمایید.
البته دانستن اینکه با توجه نوع فعالیت، نمایندگی های کارخانه فومنات به دو دسته تقسیم می شوند خالی از لطف نیست:

  1. نمایندگی های فعال در بازار حقیقی
  2. نمایندگی های تاسیس شده در فضای مجازی

این شرکت در برخی از شهر های بزرگ و کوچک ایران دارای نمایندگی است. نمایندگی های فعال در بازار حقیقی، خرید حضوری را با بهترین شرایط برای افراد فراهم می آورند.
خریدارانی که در شهر محل زندگی شان نمایندگی حقیقی این شرکت معتبر وجود ندارد، به منظور تجربه خرید آسان، بی دغدغه و مطمئن از نظر کیفیت و قیمت، بهتر است به نمایندگی مجازی این واحد تولیدی سر بزنند.
تنها با یک سرچ ساده در گوگل، به نمایندگی رسمی فروش ام دی اف فومنات در بازار مجازی دست خواهید یافت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com