ورق فومیزه pvc | نمایندگی فروش ورق فومیزه

ورق فومیزه pvc

ورق فومیزه pvc با کیفیت درجه یک و قیمت اقتصادی از طریق این نمایندگی فروش معتبر به بازار عرضه می گردد. جهت خرید انواع ورق فومیزه به صورت عمده می توانید همین حالا با این مجموعه در تماس بزنید.

معرفی ورق های فومیزه

همان طور که می دانید در عصر کنونی و زندگی مدرن امروزی بیشتر وسایلی که به صورت روزمره با آن ها سروکار داریم از جنس چوب می باشند. در ابتدا وسایل چوبی با چوب طبیعی ساخته می شدند تا این که با کاهش یافتن ذخایر چوبی، به ساخت مصنوعات با ورق های ام دی اف روی آوردند.
به تازگی و در حدود چند سال است که نمونه جدیدی از اوراق تولید گشته و به بازار وارد شدند به نام ورق های فومیزه، این اوراق که از جنس فوم پلی وینیل کلراید سخت به وجود آمدند، به عنوان رقیب اصلی ورق های چوبی به شمار می روند.
از طرفی ورق های فومیزه جایگزین خوبی به عنوان مواد ساختمانی نیز هستند و می توان از انواع فومیزه با ضخامت های مختلف به جای سیمان، سفال و چوب استفاده نمود.
بر روی ورق های فومیزه با تمامی ضخامت ها می توان عملیات مختلفی همچون سوراخ کاری، اره کاری، پیچ کاری و نصب را انجام داد، بدون آن که کوچکترین ضربه و خراشی به صفحه فومیزه وارد شود.

ورق فومیزه pvc

ویژگی و کاربردهای ورق فومیزه pvc

با توجه به موارد ذکر شده دانستیم که ورق های فومیزه pvc چه جایگاه ویژه ای در حوزه ساختمان سازی پیدا کرده اند. همچنین این که با وجود این نوع اوراق دیگر نیازی نیست تا به جهت دستیابی به ورق های چوب، درختان بسیاری قطع شوند.
مهم ترین ویژگی های ورق فومیزه pvc عبارتند از:

  • قابلیت سوراخ کاری و اره کاری دارد.
  • قابلیت رنگ آمیزی، حکاکی و روکش کردن را دارا می باشد.
  • مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت، رطوبت و خوردگی از خود نشان می دهد.
  • وزن بسیار سبکی دارد.
  • طول عمر بسیار بالایی داشته و به مرور زمان شکل اولیه خود را حفظ می کند.
  • قیمت آن نسبت به دیگر اوراق به شدت ارزان تر است.

شایان ذکر است که فروش ورق فومیزه pvc به دلیل کاربردهای منحصر به فردی که دارد بسیار رواج پیدا کرده، کاربردهایی از قبیل:

  • استفاده در ساخت انواع دکوراسیون داخلی
  • کابینت آشپزخانه و روشویی
  • پانل های دیواری
  • حروف کامپیوتر و تبلیغات
  • پارتیشن و انواع کمد
  • برچسب گذاری و علائم راهنمایی و رانندگی

اگر در حوزه تولیدات و ساخت انواع موارد ذکر شده فعالیت دارید، می توانید برای خرید انواع ورق فومیزه به صورت عمده به مرکز فروش زیر مراجعه کنید.
در این مرکز فروش پیشنهادی تمامی ورق های فومیزه با کیفیتی فوق العاده و درج یک موجود می باشند. شما می توانید با خیال راحت از نظر کیفی این کالا را تهیه نمایید.

ورق فومیزه pvc

نمایندگی ورق فومیزه درجه یک در ایران

برای خرید ورق فومیزه درجه یک می توانید به جای مراجعه حضوری به مراکز فروش موجود در سطح شهر و صرف هزینه و وقت اضافی، به راحتی از طریق نمایندگی های فروش مجاز، خرید خود را انجام دهید.
لذا پیشنهاد می کنیم از طریق این نمایندگی فروش معتبر که عرضه کننده مستقیم انواع اوراق فومیزه است برای خرید این کالا اقدام نموده و به صورت بدون واسطه ابعاد ورق مورد نظرتان را بخرید.
شما می توانید جهت ارتباط با کارشناسان فروش این نمایندگی و ثبت سفارش خود، با شماره های درج شده تماس حاصل فرموده و اقتصادی ترین قیمت ورق فومیزه را خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com