پیچ ام دی اف ۵ سانت | نمایندگی تمیشه

پیچ ام دی اف 5 سانت

پیچ ام دی اف ۵ سانت جزء بلندترین پیچ های ام‌ دی ‌اف محسوب می‌ شود که کاربردهای بسیار زیادی دارد، این محصول توسط نمایندگی تمیشه در بالاترین سطح کیفیت و قیمت مناسب ارائه می گردد.

مشخصات پیچ ام دی اف ۵ سانت

ورقه های ام دی اف کاملا انعطاف پذیر و سبک هستند و به دلیل همین سبک بودن ممکن است که به راحتی نتوان آنها را به یکدیگر اتصال داد و در صورت استفاده از پیچ های نامناسب، آنها دچار تابیدگی می شوند و کیفیت کار پایین می آید
در حال حاضر برای آسان تر کردن اتصال ورق های mdf به یکدیگر در کارگاه های نجاری از پیچ ‌های ۵ سانت که به صورت خودکار عمل می کنند استفاده می شود این پیچ ها با قطرهای متنوع تولید می‌ شود که مطابق با ضخامت ورق های ام دی اف آنها را تهیه می کنند.
با توجه به کیفیت و مشخصات خاصی که بر روی پیچ ام دی اف ۵ سانت اعمال شده است استفاده از این پیچ قطعات مختلفی که با ورق های ام دی اف و اتصال آنها توسط این پیچ ها تولید شده سبب استحکام بالاتر می شود.
در اینجا سعی می کنیم تا برخی از مشخصات بارز پیچ ام دی اف ۵ سانت را مورد بررسی قرار دهیم:

  • آلیاژ به کار رفته شده در تولید این پیچ فولاد مرغوب و کاملا مقاوم است.
  • رنگ این پیچ ها به طور معمول مشکی می باشد.
  • انتهای پیچ را به صورت چهار سو تولید می کنند.
  • از لحاظ شکل ظاهری به مانند پیچ های خودکار و به شکل استوانه است.
  • این پیچ ها نسبت به پیچ‌ های معمولی فاصله بین رزوه ها کمتر و تعداد رزوه بیشتری دارد.
  • سر پیچ ها کاملاً تخت است و در هنگام استفاده مشخص نمی باشد.

از کجا پیچ ام دی اف فله ای بخرم؟

برای کارگاه های نجاری و کارگاه هایی که بیشتر در ساخت کابینت فعالیت می کنند اهمیت دارد که پیچ ام دی اف ارزان تهیه کنند، زیرا تغییرات قیمتی ناچیز نیز در هزینه های نهایی آنها تأثیر گذار است.
یکی از بهترین راه حل ها برای تهیه پیچ ام دی اف با قیمت ارزان تهیه آن به صورت فله ای و عمده می باشد.
انتخاب مراکزی که پیچ ام دی اف را به شکل فله ای با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش برسانند نیز امری مهم است که با کمی تحقیق و بررسی می توانید بهترین را در بین تعدد مراکز فروش پیدا کنید.
توصیه ما به خریداران این است که حتما از طریق نمایندگی های معتبر فروش که به شکل مستقیم محصولات خود را از کارخانجات تهیه می کنند اقدام به خرید نمایید.
به‌ خصوص پیچ ام دی اف ۵ سانت که کاربرد های گسترده تری دارد، بهتر است تا از کیفیت آن اطمینان کافی داشته باشید در ادامه همراه ما باشید تا بهترین مرکز عرضه آن را معرفی کنیم.

پیچ ام دی اف 5 سانت

مرکز فروش مستقیم پیچ ام دی اف ارزان

این مرکز فروش در بین تعهد مراکز عرضه محصولات ام دی اف جزء بهترین های بازار محسوب می شود، زیرا در ارائه ابزارهای مناسب برای کار با ام دی اف و همچنین عرضه ورق های ام دی اف به هیچ عنوان از واسطه ها استفاده نمی کند و به شکل مستقیم با کارخانجات همکاری دارد.
از آنجا که خرید ارزان پیچ ام دی اف ۵ سانت برای کارگاه های تولیدی اهمیت زیادی پیدا می ‌کند، انتخاب این مرکز برای تهیه محصول مورد نظر می تواند از لحاظ اقتصادی کاملا مقرون به صرفه باشد.
در صورتی که قیمت پیچ ام دی اف برای شما اهمیت زیادی دارد و قبل از خرید تمایل دارید که قیمت های مختلف این محصولات را بدانید بدون صرف وقت و هزینه های اضافی با نمایندگی معتبر ارتباط برقرار کنید.
کارشناسان ما در این مرکز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه اطلاعات و پاسخگویی به سوالات خریداران گرامی هستند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com