ام دی اف پاک چوب قیمت نمایندگی آنلاین

ام دی اف پاک چوب قیمت

ام دی اف پاک چوب قیمت نمایندگی آنلاین را می توانید از سایت رسمی این شرکت در فضای مجازی تهیه کنید. شرکت صنعتی پاک چوب عرضه کننده انواع ام دی اف های خام و روکش دار در ابعاد مختلف است که توانسته در بازار ام دی اف ایران حرف اول را بزند.
همانطور که می دانید، این روز ها در دکوراسیون منازل، ساخت کابینت، کمد و …، استفاده از چوب طبیعی به خاطر هزینه های بالایی که دارد منسوخ شده و به جای آن، عموما از ام دی اف در طرح ها و رنگ های مختلف استفاده می کنند.
ام دی اف ها دو دسته می شوند:

  1. ام دی اف های خام
  2. ام دی اف های روکش دار

بد نیست بدانید که شرکت های بسیاری در سطح کشور به تولید ام دی اف مرغوب مشغول هستند و شما می توانید به راحتی با توجه به بودجه، انواع ام دی اف موجود در بازار را تهیه و در مواردی مورد استفاده قرار دهید.
وقت آن رسیده که تعریفی کلی از ام دی اف ارائه داده و بگوییم این جایگزین خوب چوب های طبیعی چگونه ساخته می شود.
پس ما را در ادامه همراهی کنید.

ام دی اف پاک چوب قیمت

ام دی اف چگونه ساخته می شود؟

در حال حاضر اگر قرار باشد تعریفی کلی از ام دی اف ارائه دهیم، باید بگوییم که ام دی اف تخته فیبر هایی با چگالی و یا دانسیته متوسط است و از چوب های ضایعاتی تهیه می شود.
برای اینکه بدانید ام دی اف چگونه ساخته می شود، مراحل را مختصراً در زیر مطرح ساخته ایم:

  1. ساخت خمیر: ابتدا پوست چوب های انتقالی به کارخانه ها گرفته می شود و بعد از تبدیل شدن به خرده چوب، بعد از طی مراحل مرتبط با شستشو، وارد دیگ بخار می شوند. حرارت و فشار بخار ساختار چوب را نرم کرده و پالایشگر آن را به خمیر چوب تبدیل می کند.
  2. خشک کردن: پس از خروج از پالایشگر، الیاف چوبی برای ورود به مرحله چسب زنی بایستی وارد خشک کن گردان اولیه شوند.
  3. چسب زدن: در مرحله چسب زدن، مواد وارد دستگاه های چسب زن شده و رزین موم و دیگر مواد افزودنی باعث می شوند تا الیاف علاوه بر اینکه چسب زنی می شوند، کاملاً هم خشک شوند.
  4. پرس کردن: در این مرحله مواد تحت فشار و گرمای زیادی قرار گرفته و از طریق صفحات پرس کاملاً به یکدیگر می چسبند. وقتی که تخته ها خنک شد، سمباده زنی شده و نهایتاً در سایز های مشخصی برش داده می شود.

این بود مختصری از فرآیند تولید ام دی اف در کارخانه های داخلی و خارجی کشور که اگر شما خریداران بتوانید بهترین و نام آشناترین کارخانجات تولیدی انواع ام دی اف را بشناسید، قطعا خریدی آگاهانه و مطمئن در انتظارتان خواهد بود.

ام دی اف پاک چوب قیمت

انواع ام دی اف پاک چوب

حال که با پروسه تولید ام دی اف آشنا شدید، بهتر است به سراغ انواع ام دی اف پاک چوب برویم.
این شرکت در سال ۱۳۷۴ کار اولیه خود را به صورت سنتی آغاز کرد و به مرور در سال های ۱۳۷۹، ۱۳۸۱ و … فعالیت خود را گسترش داد. نهایتاً در سال ۱۳۸۳ شیوه فعالیت سنتی را کنار گذاشت و کارخانه بزرگ صنعتی آن در خوزستان تاسیس شد.
اما این پایان کار نبود و سال ۱۳۹۲ برای ارائه بهتر خدمات و محصولات در بازار داخلی، شرکت ام دی اف پاک چوب در خراسان فعالیت خود را آغاز نمود.
در حال حاضر این شرکت محصولات متنوعی دارد که موضوع بحث ما در اینجا انواع ام دی اف ها می باشد:

  • ام دی اف طرح فانتزی
  • ام دی اف طرح متالیک
  • ام دی اف طرح چوب
  • ام دی اف طرح خاص

انواع ام دی اف مرغوب تولیدی پاک چوب با مشخصات زیر به بازار عرضه می شوند:

  • ابعاد ۱۸۳۰ در ۳۶۶۰ میلیمتر
  • ضخامت ۸ تا ۲۵ میلیمتر
  • در ۱۵۰ طرح و رنگ متفاوت

بهترین راهکار خرید ام دی اف پاک چوب چیست؟

اگر با محصولات تولیدی پاک چوب آشنا شده و برای خرید جزئی یا عمده این برند را مد نظر قرار داده اید، بهتر است در مورد راهکار های خرید ام دی اف پاک چوب قیمت نمایندگی تحقیق کنید.
در شهر های مختلف ایران، نمایندگی های رسمی ام دی اف پاک چوب وجود داشته که راهی مستقیم و بدون واسطه برای خرید ام دی اف تولیدی این شرکت صنعتی به حساب می آید.
اما صبر کنید؛ اگر هزینه و زمانی که صرف خرید حضوری می شود برایتان حائز اهمیت است، بد نیست در میان ده ها راهکار، بهترین آن یعنی خرید غیرحضوری را گزینش نمایید.
بله درست است. این روز ها اغلب شرکت های تولیدی و نمایندگی های رسمی آن ها در سطح کشور، مشغول به فروش اینترنتی، آنلاین و غیر حضوری محصولات هستند و پروسه فعالیت شرکت مذکور هم از این قاعده مستثنا نیست.

ام دی اف پاک چوب قیمت

ام دی اف پاک چوب قیمت ارزان

ام دی اف پاک چوب قیمت ارزان، تنها از فروشندگان مستقیم قابل خریداری است. زیرا وقتی واسطه ای در این بین قرار گیرد، هزینه ها کمی بالا رفته و قیمت فروش به نسبت افزایش می یابد.
قیمت ام دی اف پاک چوب و یا هر برند دیگری، به عوامل متعددی وابسته است که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • مواد اولیه: قیمت مواد اولیه در بازار مدام در حال تغییر است. بی شک قیمت مواد اولیه تاثیر مستقیمی بر قیمت خرید و فروش ام دی اف در بازار هم خواهد داشت. چه بسا تولیدی هایی که دارای چندین سطح کیفیت ام دی اف با قیمت متفاوت هستند و محصولات شان را با توجه به کیفیت مواد اولیه مصرفی طبقه بندی می کنند.
  • روند تولید: پروسه و روند تولید هر لحظه ممکن است هزینه بر باشد. خرابی دستگاه ها، هزینه های مرتبط با تعمیرات و نگهداری، تبدیل دستگاه های قدیمی به دستگاه های نو و پیشرفته بر قیمت نهایی ام دی اف در بازار تاثیر می گذارد.
  • عرضه و تقاضا: میزان عرضه و تقاضا در بازار به نوبه خود تاثیرگذار بر قیمت ام دی اف ارزان و یا گران قیمت است. وقتی عرضه کالا های خارجی در بازار داخلی بیشتر شود، بی شک بایستی محصولات تولید داخلی کاهش قیمت داشته تا بتوانند نظر مشتریان را به خود جلب کنند.

موارد اینچنینی بسیار بوده و دانستن آن به شما کمک می کند تا ام دی اف پاک چوب قیمت روز را بتوانید راحت تر خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com