ام دی اف یلدیز هایگلاس | نمایندگی تمیشه

ام دی اف یلدیز هایگلاس

ام دی اف یلدیز هایگلاس ترکیه در بازار ایران، به خاطر وارداتی بودن قیمت نسبتاً گرانی دارد، ولی نمایندگی تمیشه این ام دی اف باکیفیت و پرطرفدار را با قیمت درب کارخانه به فروش می رساند.

بهترین مارک ورق ام دی اف هایگلاس

ام دی اف هایگلاس یک نوع ورق با مغزی ام دی اف و روکش پلاستیکی از جنس پلکسی گلاس می باشد. معمولاً ورق های هایگلاس از یک طرف با پلکسی گلاس پوشیده شده و سمت دیگر آن با لایه های ارزان تر پوشش داده می شود.
این لایه پلاستیکی (پلکسی گلاس) حالتی براق، شفاف و زیبا به ورق ام دی اف هایگلاس می بخشد، پس می توان گفت که دلیل براق بودن کابینت های هایگلاس، به همان روکش روی ورق های آن بر می گردد.
این ورق ها به دلیل براق بودن و زیبایی بی نظیر، کاربرد زیادی در ساخت تجهیزات دکوراسیون داخلی از جمله کابینت، کمد دیواری، دکور و مواردی از این قبیل دارند.
شایان ذکر است که ورق هایگلاس در سمتی که لایه پلکسی گلاس دارد، ضد آب محسوب می شود؛ اما از سمت دیگر، مقاومت آن نسبت به آب، بستگی به کیفیت روکش پشت ورق هایگلاس دارد.
پس بهتر است برای بهبود کیفیت، لایه پشت ورق هم از جنس مرغوبی مانند ملامینه پوشش داده شود.
ام دی اف هایگلاس مارک یلدیز ترکیه، تمامی ویژگی های یک ورق باکیفیت را دارد. دیگر مزایای ورق ام دی اف یلدیز هایگلاس عبارتند از:

  • درخشندگی زیاد
  • دوام و طول عمر بسیار بالا
  • دارای طرح و رنگ های متنوع
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • مدرن و چشم نواز

ام دی اف یلدیز هایگلاس

لیست قیمت روز ام دی اف یلدیز هایگلاس

کارخانه ام دی اف یلدیز در ترکیه یکی از قدیمی ترین کارخانه های این کشور در زمینه تولید انواع ورق های ام دی اف خام و روکش دار می باشد.
محصولات تولیدی این شرکت تنوع بالایی دارند و به طور کلی در زمینه تولید مواد اولیه چوبی صنعت دکوراسیون فعالیت می نماید.
ابعاد ورق هایگلاس یکی از ویژگی های مهم محصول در امر خرید آن می باشد. این تولیدات از لحاظ ابعاد تنوع بسیار بالایی دارد.
علاوه بر این ورق ام دی اف هایگلاس یلدیز دارای تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی است. همین طور قیمت ام دی اف هایگلاس این مارک معتبر در بازار ایران، به نسبت سایر برندهای مشابه ارزان تر ارائه می گردد.
البته ناگفته نماند که نوسانات نرخ ارز روی قیمت این محصول وارداتی بسیار تأثیرگذار بوده و متأسفانه همواره در حال تغییر می باشد.
قیمت روز محصولات شرکت یلدیز را از فروشگاه ما به دست آورید.

خرید ام دی اف یلدیز با قیمت کارخانه از نمایندگی آنلاین

خرید و فروش ورق ام دی اف یلدیز هایگلاس در ایران، اغلب به صورت عمده توسط نمایشگاه داران و عمده فروشان شهرهای مختلف صورت می گیرد.
باید گفت که با توجه به بالا بودن قیمت محصولات یلدیز، خریداران عمده اغلب به دنبال تأمین کننده هایی هستند که ورق ام دی اف را به صورت بی واسطه و با قیمت ارزان تر عرضه می کنند.
مجموعه ما به عنوان بزرگترین و معتبرترین نمایندگی ام دی اف یلدیز ترکیه، در حوزه فروش انواع ورق ام دی اف هایگلاس در ایران فعالیت دارد که محصولات خود را به صورت اینترنتی به بازار معرفی کرده است.
نتیجه فروش غیر حضوری، حذف واسطه ها و به دنبال آن کاهش هزینه هاست، که این موضوع برای خریدار بسیار حائز اهمیت می باشد.
پس همین حالا این فرصت استثنایی را از دست ندهید و خریدی بی واسطه و تضمینی را با ما تجربه کنید؛ مشاورین ما جهت ثبت سفارش ام دی اف یلدیز شما عزیزان را راهنمایی خواهند کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com