انواع ام دی اف دورو سفید در تهران

انواع ام دی اف دورو

انواع ام دی اف دورو سفید در تهران را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این مجموعه می توانید تهیه کنید. برای دریافت مشاوره و خرید مستقیم با کارشناسان فروش ما ارتباط بگیرید.

معرفی انواع ام دی اف دورو سفید

با پیشرفت هایی که در صنعت چوب به وجود آمده انواع مختلفی از ورق های ام دی اف به بازار ارائه می گردد که هرکدام از ویژگی ‌های خاصی برخوردار هستند.
معمولاً پس از منسجم شدن ورق های ام دی اف که با استفاده از خرده های چوب، چسب و رزین در دستگاه های مخصوص به وجود می آیند، بر روی آنها یک لایه از جنس های مختلف به عنوان پوشش قرار می دهند، تا کیفیت این ورق ها افزایش پیدا کند.
در صورتی که دو طرفه ورق را پوشش دهند به آن ورق ام دی اف دورو می گویند، در اغلب مواقع پوشش قرار گرفته بر روی این نوع ام دی اف با رنگ سفید است.
از ورق های ام دی اف دو رو سفید بیشتر جهت تولید بدنه کابینت یا دکورها استفاده می‌ شود که با داشتن پوشش دورو در برابر خطراتی مانند رطوبت، جذب گرد و غبار بهتر عمل می‌ کنند.
با معرفی انواع ام دی اف دورو سفید به شکل بهتری می توان در هنگام نیاز محصول مناسب را انتخاب کرد بدین صورت که:

  • ورق ام دی اف دو رو سفید مات

ورق mdf دورو سفید مات که به آن ورق های برفی هم گفته می‌ شود، از ام دی اف سفید مات در تمامی گزینه‌ ها و همه زمان ها می توان استفاده کرد.

  • ورق ام دی اف دورو سفید براق

ورق ام دی اف دورو سفید براق که به آن ورق های صابونی هم می گویند، مناسب برای فضاهای کوچک هستند؛ زیرا با انعکاس نور، فضا را بازتر نشان می دهند و در حال حاضر جهت تولید کابینت های فوق مدرن کاربرد دارند.

انواع ام دی اف دورو

مزیت خرید ام دی اف دو رو سفید

از ام دی اف سفید به دلیل داشتن یک رنگ همه پسند در هر شرایطی می توان استفاده کرد، در صورتی که این ورق ها به شکل دو طرفه روکش شده باشند استفاده از آنها در روند تولید همه محصولات کیفیت آنها را بالا می برد.
به طور کلی باید گفت که خرید ام دی اف دورو سفید مزیت‌ های زیادی را به دنبال دارد که موجب شده تا اغلب افراد و صنایع ترجیح می ‌دهند تا در روند تولیدات خود حتماً از این نوع الیاف استفاده کنند.
برخی از مزایای خرید انواع ام دی اف دورو سفید عبارتند از:

  • این نوع ام دی اف برای طراحی فضاهای مدرن و کلاسیک مناسب است.
  • استفاده از رنگ سفید در فضاهای کوچک تر تاثیر زیادی در روشن تر شدن و بزرگتر به نظر رسیدن محیط دارد.
  • دورو بودن این ورق های ام دی اف موجب می ‌شود تا به راحتی در بخش ‌های مختلف بدنه کابینت ها و سایر بخش های دکوراسیون مورد استفاده قرار بگیرند.
  • این ورق های دورو به نسبت ورق های با یک لایه پوشش، مقاومت بالایی در برابر رطوبت و قرارگیری در معرض نور خورشید دارند.

بهترین نمایندگی فروش ام دی اف دورو با قیمت مناسب

ورق ام دی اف جزء محصولاتی است که در تولیدات گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع به ماده اصلی کارگاه های نجاری تبدیل شده است.
پیدا کردن نمایندگی فروش ام دی اف دورو با قیمت مناسب از اهداف خریداران عمده محسوب می شود که می تواند در هزینه های نهایی آنها و بالاتر بردن کیفیت کار تاثیر داشته باشد
در حال حاضر این مجموعه به عنوان نمایندگی فروش ام دی اف دورو با قیمت مناسب و به صورت مستقیم در حال فعالیت است.
جهت خرید هر نوع ام دی اف دورو با ضخامت های گوناگون و رنگ بندی های مختلف با کارشناسان فروش این مرکز در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com