تولید کننده نوار لبه pvc | خرید مستقیم نوار لبه از کارخانه

تولید کننده نوار لبه pvc

تولید کننده نوار لبه pvc درجه یک این کارخانه معتبر در کشور می باشد. جهت خرید مستقیم انواع نوار لبه با قیمتی اقتصادی می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق این نمایندگی ثبت نمایید.

مشخصات نوار لبه پی وی سی چیست؟

با توجه به این که امروزه اکثر لوازم چوبی و نماها از انواع مصنوعات چوبی ساخته می شوند، این محصولات به طور عمده از نئوپان و ام دی اف تولید می شوند.
همان طور که می دانید صفحات نئوپان و ام دی اف استفاده شده به عنوان دکوراسیون داخلی، همگی به صورت روکش شده و با انواع روکش های موجود از قبیل کاغذی، ملامینه، هایگلاس، ممبران و پی وی سی به کار می روند.
شایان ذکر است که این صفحات پس از برش شکل نازیبایی به خصوص در لبه های ورق ها به خود می گیرند. روکش های مخصوص فقط قسمت های رویی و زیرین صفحات نئوپان و ام دی اف را می پوشانند و قابلیت پوشش دادن دور تا دور این صفحه ها را ندارند.
از این رو طراحان حوزه چوب و معماری تصمیم به تولید نوعی روکش برای پوشاندن لبه های خشن و نازیبای اوراق چوبی گرفتند، که به آن نوار لبه نام داده اند.
نوار لبه ها همانطور که از اسمشان پیداست به شکل نوار و در اندازه باریک متناسب با سایز لبه های صفحات ام دی اف و نئوپان می باشند که بر روی این قسمت از صفحات چسبانده می شود.
نوار لبه ها در جنس های متفاوتی به بازار ارائه می شوند که بهترین آنها پی وی سی است. از دیگر مشخصات نوار لبه پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • باعث زیبایی دو چندان اوراق چوبی می شود.
  • باعث بالا رفتن مقاومت صفحات در برابر رطوبت و گرما می گردد.
  • قابلیت مقاوم سازی صفحات در برابر نفوذ حشرات را دارد.

چگونگی خرید از تولید کننده نوار لبه pvc

تولید کننده نوار لبه pvc این محصول را معمولا در ضخامت های متفاوت (۴/۰ میلی متر تا ۲/۱ میلی متر) و همچنین در عرض های مختلفی (۲۰ میلی متر تا ۵۲ میلی متر) بنا به سلیقه مشتری تولید می کند.
برای خرید نوار لبه پی وی سی با مرغوب ترین کیفیت موجود در بازار، بهتر است روش های رایج قدیمی را کنار بگذارید چرا که امروزه انواع محصولات تقلبی و فیک با کیفیت خیلی پایینی در بازار موجود می باشد که سودجویان آنها را با قیمت های گزافی به فروش می رسانند.
لذا برای خرید مرغوب ترین و ارزان ترین قیمت نوار لبه پی وی سی بهتر است به مراکز فروش اینترنتی معتبر مراجعه نمایید، تا خریدی مطمئن و ایمن را تجربه کنید.

تولید کننده نوار لبه pvc

نمایندگی فروش نوار لبه از درب کارخانه

همانطور که متوجه شدید نوار لبه پی وی سی به عنوان یک محصول منحصر به فرد و کاربردی در صنایع چوب و ام دی اف کاربرد دارد.
به جرات می توان گفت که این مرکز فروش نوار لبه پی وی سی، با دارا بودن امکان خرید آنلاین برای مشتریان، مرغوب ترین نوارهای pvc را با نازل ترین قیمت به بازار عرضه کرده است.
در نتیجه شما می توانید با خیال راحت از طریق این مجموعه که با تولید کننده نوار لبه pvc با کیفیت و درجه یک در ارتباط می باشد، خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com