فروش عمده لولا آرام بند ‌کابینت با کمترین قیمت

فروش عمده لولا آرام بند

فروش عمده لولا آرام بند در بالاترین سطح کیفیتی در این مرکز فروشگاه انجام می شود برای خرید عمده لولا آرام بند با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت با بخش فروش این فروشگاه تماس بگیرید.

انواع لولا آرام بند کابینت و مشخصات آنها

از مهم ترین ابزارهای پرکاربرد در صنعت چوب سازی، لولا آرام بندها می باشند و کاربرد این قطعات این است که بر روی درب ها، چه درب های کابینت و چه کشوها و… نصب می شوند.
این آرام بندها دارای انواع مختلفی می باشند که در ادامه مطلب به آن ها می پردازیم. یک نکته ای که باید هنگام خرید و یا فروش عمده لولا آرام بند به آن توجه کرد این است که هنگام خرید این محصول باید به دربی که بر روی آن نصب می شود توجه کرد و بر اساس آن این قطعه خریداری شود.
انواع لولای آرام بند عبارتند از:

  • لولای تفنگی: رایج ترین لولا، لولای تفنگی می باشد که متشکل از دو بخش می باشد. این دو بخش در بخش های میانی به یک دیگر متصل می شوند و بر روی چهار چوب نصب می شوند.
  • لولای پروانه: این نوع لولا ظاهری نیز همانند پروانه دارد و قابلیت تحمل درب های سنگین را ندارد. به بیان دیگر بیشترین کاربردی که دارد برای تزئینات می باشد.
  • لولا فلاش: این لولاها از لحاظ مقاومت مانند لولاهای تفنگی نمی باشند و مناسب برای درب هایی با وزن های سبک می باشند اما یک ویژگی مثبتی که دارند این است که نیازی فرو رفتن درون در را ندارند.
  • لولای بشکه: از آن جا که بدنه این لولا درون در قرار می گیرد کاربرد بسیار بالایی در کابینت سازی دارند. این لولاها به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که هنگام بستن در به هیچ وجه قابل مشاهده نمی باشند.
  • لولای مخفی: این نوع لولاها هم مانند لولاهای بشکه ای با بسته شدن در از دید مخفی می شوند که کاربرد بالایی در کمد دیواری دارند.
  • لولای پیوسته: این لولا برای سفت نگه داشتن درپوش پیانوها به کار برده می شود که در جنس های برنجی یا استیل وجود دارد.

 

فروش عمده لولا آرام بند

 

چند نکته قبل از خرید لولا آرام بند

اگر تصمیم به خرید آرام بند دارید به نکات بیان شده توجه کنید. به وزن درب خود حتماً توجه کنید و آرام بندی تهیه کنید که تحمل وزن درب شما را داشته باشد. برای این کار یا می توانید با نصاب خود مشورت کرده و یا از نکات نوشته شده بر روی بسته استفاده کنید.
از دیگر نکاتی که باید هنگام خرید آرام بند به آن توجه کنید این است که حتما عرض در را اندازه بگیرید و هنگام تعویض خود آرام بند، طول در را اندازه گیری کنید تا به مشکل بر نخورید.
یکی دیگر از نکاتی که ملزم به رعایت آن هستید این است که آرام بند خود را از مراکز معتبر خریداری کنید تا هنگام مواجهه با مشکل، از کارت گارانتی این محصول استفاده کرده و مشکل پیش آمده را برطرف کنید.
آرام بند مناسب آن است هنگام باز و بسته کردن در سر و صدای زیادی تولید نکند. باید به تعداد دفعاتی که درب را باز و بسته می کنید توجه کنید و با توجه به آن آرام بند را خریداری کنید.

مرکز فروش عمده لولا آرام بند کابینت به قیمت روز

برای خرید عمده لولا آرام بند کابینت به قیمت روز و کیفیت استاندارد بهتر اس تا از طریق مراکز معتبر اقدام نمایید.
مرکز فروش عمده لولا آرام بند تلاش خود را دارد تا بهترین آرام بندهای مناسب برای انواع کابینت، کشو، کمد تخت و… را باکیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش برساند.
تلاش این مرکز بر این است که بهترین برندهای موجود در بازار را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار دهد تا بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.
فروش عمده لولا آرام بند کابینت امکان خریدی بدون دردسر و به صرفه را به وجود آورده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com