قیمت ام دی اف طرح چوب برجسته و پرفروش ترین رنگ های آن

اگر به این فکر می کنید که کابینت آشپزخانه یا ساختمان خود را زیبا و فوق العاده کنید بهتر است از ام دی اف برای ساخت کابینت و کمد دیواری و غیره  استفاده کنید تا به راحتی از طراحی و شکل آن لذت ببرید.

ام دی اف از تخته چوب مقاومی تولید شده است که در مدل ها و رنگ های متفاوتی ایجاد شده است که از رنگ های تیره تا روشن، براق و مات و در سایزها و ضخامت های مختلف با کیفیت بالا تولید شده و با قیمت مناسب در بازار موجود می باشد و در ساختمان یا فضای داخلی ساختمان قرار داده شده است.

لازم به ذکر است که از پرفروش ترین ورق های چوبی می توان به ورق ام دی اف با طرح چوب اشاره کرد که در نوع خود بی نظیر بوده و ویژگی های متمایزی نیز دارد و برای آشنایی با این محصول در ادامه با ما همراه باشید.

۱٫ ورق ام دی اف طرح چوب از سطح صاف و یکنواختی ایجاد شده است و به دلیل تنوع بالای ورق ام دی اف طرح چوب امروزه افراد زیادی را مجذوب خود کرده است.

۲٫ ورق های ام دی اف طرح چوب در رنگ های سفید، خاکستری، قهوه ای و غیره در بازار موجود است.

۳٫ ورق ام دی اف طرح چوب از چوب راش، چوب گردو، بلوط، کاج، افرا و غیره می باشد.

۴٫ ورق ام دی اف طرح چوب در طی مراحل تولید توسط شرکت های تولیدی معتبر با برندی خاص روکش می شود و همچنین بسیار با کیفیت و از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه است.

۵٫ ورق ام دی اف با طرح چوب یکی از رایج ترین و شیک ترین و زیباترین طرح هاست که باعث زیبایی در آن مکان می شود.

۶٫ از دیگر ویژگی های این نوع ام دی اف مقاومت بالای آن در برابر ضربه، حرارت، فشار و غیره می باشد و با ظاهر زیبای خود توانسته تاثیر بسزایی در دکوراسیون داخلی ساختمان و روحیه انسان داشته باشد.

۷٫ یکی از بارزترین مشخصه های این ورق برجستگی آن است که دارای رنگ و بافتی کاملا طبیعی شبیه به چوب می باشد. ۹٫ این ورق های ام دی اف در ابعاد و اندازه ها و همچنین ضخامت، کیفیت، قیمت و برند خاص در بازار قابل مشاهده است که بسته به سلیقه و نوع کاربرد انتخاب و خریداری می شود.

اما امروزه ام دی اف که در دکوراسیون داخلی ساختمان بسیار پرکاربرد و حائز اهمیت است، با طرح چوب است که قیمت این محصول عمده از طریق مراکز معتبر در سراسر کشور با توجه به سایز، ابعاد، ضخامت، کیفیت، شرکت سازنده و برند معتبر، ایرانی یا خارجی بودن ورق، عرضه و تقاضای بازارهای داخلی و خارجی، کاهش نوسانات ارزی در کشور، تنوع رنگ و طرح، نوع پوشش استفاده شده و پرس شده در تولید ورق، طرح برجسته، متریال مقاوم و عالی و موارد دیگر مشخص شده است که بدون شک هر چه کیفیت این نوع ورق بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

قیمت طرح چوب ام دی اف

مواد و عوامل مهمی در تعیین قیمت ام دی اف طرح چوب برجسته دخیل هستند که یکی از پرفروش ترین رنگ های آن رنگ طرح چوب می باشد.

از آنجایی که نحوه خرید و فروش محصول می تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت محصول داشته باشد، امروزه شرکت های تولیدی مختلف در برخی نقاط کشور از پیشرفته ترین دستگاه ها و ماشین آلات استفاده می کنند و همچنین از چوب اصل و طبیعی و همچنین با استفاده از چوب استفاده از الیاف و رزین چوب برای تولید طرح های مهم مانند طرح چوب، طرح سنگ و غیره به صورت برآمده و فرورفته با کیفیت بالا و با اندازه و ضخامت مناسب و همچنین ضخامت و تنوع رنگ های بسیار شیک و جذاب را وارد می کند و بازار ها دنیایی را می سازند که امروزه در نوع خود به عنوان کالای صادراتی جایگاه بالایی دارد.

شایان ذکر است همه ساله این نوع ورق ام دی اف با کیفیت خوب و قیمت مناسب از طریق مراکز و نمایندگی های عمده فروشی و همچنین از طریق سایت ها و فروشگاه های معتبر در سراسر کشور در دسترس می باشد و به اکثر کشور های جهان مانند افغانستان، پاکستان، کویت، عراق و سایر کشورهای خارجی صادر می شود و صادرات این محصول به صورت عمده و مستقیم و همچنین با حذف واسطه ها با کاهش قیمت مواجه شده و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده و تاثیر شگرفی در رونق اقتصادی کشور داشته است.

از آنجایی که ورق ام دی اف طرح چوب در دکوراسیون داخلی ساختمان کاربرد فراوانی دارد، امروزه مشتریان زیادی از داخل و خارج از کشور این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند.

لذا مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به مراکز معتبر از جمله نمایندگی های عمده فروشی و همچنین فروشگاه های اینترنتی در سراسر کشور محصول مورد نظر را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری و استفاده نمایند و ناگفته نماند که از جمله مراکز رایجی که امروزه افراد زیادی را به خرید دعوت می کند، فروشگاه های اینترنتی است که مشتریان می توانند با مراجعه مستقیم و نه حضوری، محصول مورد نظر خود را با کیفیت بالا و قیمت ارزان تری خریداری کنند.

سفارش محصول به گونه ای انجام می شود که مشتریان پس از مشاهده انواع ورق های ام دی اف با طرح چوب به صورت برجسته و پس از ارتباط با مشاورین و کارشناسانی که در این زمینه فعالیت می کنند، می توانند با کلیک بر روی وبسایت حاضر بهترین نوع را انتخاب کنند و زمینه فعالیت کسب اطلاعات مفید در مورد محصول و انتخاب و خرید محصول مورد نظر با پر کردن فرم ثبت سفارش می باشد.

لازم به ذکر است خرید اینترنتی محصول می تواند مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد که پس از ثبت سفارش و دریافت آن در مکان و زمان مشخص، هیچ گونه هزینه جانبی را شامل نمی شود، اما باعث صرفه جویی در وقت و انرژی می شود، پس نتیجه می گیریم که خرید اینترنتی می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد و تاثیر بسزایی در قیمت محصول داشته باشد و همچنین مشتریان زیادی را از داخل و خارج از کشور جذب کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com