نوار لبه پی وی سی قیمت مناسب در بازار ایران

فروش نوار لبه پی وی سی تهران

نوار لبه پی وی سی قیمت مناسب در بازار ایران تنها از طریق این مرجع فروش معتبر عرضه می شود. همین حالا انواع متفاوت نوار لبه را با کیفیت درجه یک، در این مجموعه تهیه نمایید.

اگر می خواهید نوار لبه پی وی سی با کیفیت درجه یک را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید، به ادامه مطلب مراجعه کنید. ما در ادامه معتبرترین فروشگاه را به شما معرفی خواهیم نمود.

نوار لبه پی وی سی چیست و چه کاربردی دارد؟

نوار لبه پی وی سی نوعی نوار باریک است که برای پوشش دادن لبه های بریده شده ورق های چوبی و بدون روکش مانند ورق ام دی اف و نئوپان به کار می رود.
همانطور که می دانید در حال حاضر کاربرد ورق های ام دی اف در ساخت وسایل گوناگون بسیار زیاد شده است، از این رو استفاده از نوار لبه ها نیز برای این قطعات به شدت واجب می باشد.
از مهم ترین کاربردهای نوار لبه پی وی سی به ۲ مورد زیر می توان اشاره نمود:

  1. بالا بردن دو چندان مقاومت
  2. بخشیدن زیبایی ظاهری

چسباندن نوارهایی از جنس پی وی سی به لبه های برش خورده اوراق ام دی اف باعث بالا رفتن مقاومت آنها در برابر رطوبت، آب، حرارت و همچنین نفوذ حشرات موذی می شود در نتیجه احتمال خراب شدن آن ها کاهش پیدا می کند و چندين سال همانند روز اول کارکرد مطلوبی خواهند داشت.
شایان ذکر است که لبه های اوراق چوبی قابلیت روکش شدن ندارند از این رو استفاده از نوار لبه های پی وی سی در اطراف صفحات ام دی اف، زیبایی دو چندانی به این لبه های زشت و خراشیده می بخشند.

نوار لبه پی وی سی قیمت

نوار لبه پی وی سی قیمت ارزان از کجا بخرم؟

در حال حاضر با توجه به درخواست بالای تولید کنندگان مصنوعات چوبی به استفاده از انواع نوار لبه ها در ضخامت های گوناگون، انواع مختلفی از این محصول با کیفیت های متفاوت در بازار به دست افراد ناشناخته ای با قیمت های سرسام آوری عرضه می شوند.
در نتیجه این موضوع خریدارانی که به دنبال خرید نوار لبه پی وی سی قیمت مناسب با کیفیت مرغوب هستند را با معضلی جدی روبرو نموده است.
از این رو پیشنهاد ما به شما مشتریان عزیزی که خریدار عمده نوار لبه ها در ضخامت های متفاوتی هستید، خرید از مرکز فروش عمده نوار لبه پی وی سی می باشد که بهترین کیفیت را با معقول ترین قیمت به فروش می رساند.

مرجع فروش نوار لبه pvc به قیمت روز

برای انتخاب نوار لبه ای که دقیقا متناسب با سایز ورق ام دی اف شما باشد و به خوبی لبه قطعه را پوشش دهد، بهترین کار این است که از قبل بتوانید محصول را مشاهده کنید و با توجه به نیاز خود آن را خریداری نمایید.
لذا این مرجع فروش معتبر با دارا بودن امکان خرید اینترنتی برای شما عزیزان، با کیفیت ترین نوار لبه های پی وی سی را در ابعاد دلخواه مشتری عرضه می کند.
شما می توانید برای خرید نوار لبه پی وی سی قیمت مناسب، به وب سایت این مجموعه مراجعه کنید و پس از مشاهده و بررسی، بهترین و مناسب ترین نمونه را خریداری نمایید. همچنین می توانید برای خرید نوار لبه پی وی سی ارزان با مشاورین فروش ما تماس حاصل فرمایید و پس از راهنمایی های رایگان، اقدام به خرید کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com