نوار لبه پی وی سی قیمت مناسب در بازار آنلاین

فروش نوار لبه پی وی سی تهران

نوار لبه پی وی سی قیمت مناسب در بازار آنلاین همین حالا در کمترین زمان بدون واسطه در این مرکز توزیع می گردد، جهت ثبت سفارش و خرید با بخش فروش ما تماس بگیرید.

درباره نوارهای لبه پی وی سی چه می دانید؟

صنعت چوب، بی شک یکی از پرکاربردترین صنایعی است که برای تولید هر محصول چوبی، نیاز به تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و کارآمد برای ارتقا سطح کیفیت و تولید می باشد.
آیا تا به حال فکر کرده اید که تمامی لوازم چوبی که ما از آن ها استفاده می کنیم، چگونه، طی چه مراحلی و با استفاده از چه تجهیزاتی به تولید می رسند؟
تمامی افرادی که در این حیطه فعالیت دارند، به خوبی واقفند که در این حوزه ابزار و تجهیزات بسیار پیچیده، پیشرفته و کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد که علی رغم افزایش سرعت، باعث ارتقا سطح کیفیت و زیبایی نیز می شود.
به عنوان مثال، نوار های لبه پی وی سی را می توان یکی از مهمترین و حیاتی ترین محصولاتی برشمرد که برای بهبود بخشیدن به کیفیت، زیبایی و البته دوام کار مورد استفاده قرار می گیرد.
در تعریفی ساده می توان چنین بیان کرد که، نوارهای پی وی سی، برای پوشاندن لبه های بریده شده و بدون روکش چوب و سایر مصنوعات چوبی به کار می روند.
همان گونه که در جریان هستید، برای تولید هر محصول چوبی بایستی ابتدا صفحات چوبی به ابعاد مختلفی یا مورد نظر بریده شوند، اما لبه های این قطعات بریده شده کمی نامنظم خواهند بود که در این صورت از نوارهای لبه پی وی سی استفاده می کنند.
نوار پی وی سی، در ابعاد و انواع بسیار مختلفی به تولید می‌ رسد که از ویژگی این محصول می توان به تنوع آن مطابق با ورق های ام دی اف جدید اشاره کرد؛ چرا که این نوار ها باید به گونه ای باشند که هر ورق ام دی اف طرح جدیدی که تولید می‌ شود، بتوان آن را با پی وی سی مخصوص پوشش یا ست نمود.
نوار لبه پی وی سی قیمت مقرون بصرفه ای متناسب با نوع کارکرد و خرید عمده دارد.

مشخصات نوارهای لبه پی وی سی

نوارهای پی وی سی که یکی از محصولات رایج کاربردی در صنعت چوب می باشند، در انواع مختلف با ابعاد متفاوتی به تولید می رسند.
در اصل، این نوارها، نوعی روکش تزئینی به شکل نوار هستند که برای لبه های برش خورده چوب، ام دی اف و نئوپان به کار می روند.
از مشخصات بارز این نوارها می توان به دوام بالا و بی بو بودن آن ها اشاره نمود، همچنین در برابر سایش، ضربه، گرما و اشعه فرابنفش نور خورشید نیز مقاومت بسیار بالایی دارند.
نوارهای پی وی سی، هرگز تغییر شکل و تغییر رنگ نمی دهد و در انواع طرح و رنگ های متنوع، مطابق با هر گونه طرح چوب و ام دی اف به تولید می رسند.
قابل بازیافت، مقاومت بالا و سهولت استفاده را می توان جزء برترین مشخصات این نوارها برشمرد، ناگفته نماند که نوار لبه پی وی سی قیمت مقرون بصرفه ای نیز دارد.
همچنین، این نوار در انواع ضخامت های ۱ و ۲ میلی متری در عرض های ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۸، ۳۵، ۴۰، ۵۲، ۵۴ میلی متری تولید می گردد.
کیفیت، تنوع و قیمت این محصول عالی است؛ اما به شرطی که از مراجع معتبری خریداری شود.
به نظر شما کدام مرکز خرید می تواند قابل اعتماد باشد؟

نوار لبه پی وی سی قیمت

خرید نوار لبه پی وی سی قیمت مناسب

همان گونه که مستحضرید، نوارهای لبه پی وی سی، جزء پرکاربردترین محصولات کارگاه های چوب به شمار می روند که در تهیه کابینت، کمد، قفسه، مبلمان، کتابخانه و غیره از ان استفاده می شوند.
کیفیت نوار در کاربرد، دوام و طول عمر محصول مورد نظر نیز دخالت دارد؛ اما چگونه می توان باکیفیت ترین نوار لبه پی وی سی قیمت ارزان را خریداری کرد؟
شرکت تمیشه، یکی از مراکز قابل اعتمادی است که می توانید با خیال آسوده بهترین نوار پی وی سی درجه یک را از آن خریداری کنید.
جهت خرید، تنها کافیست تا از طریق پل های ارتباطی با کادر فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید و پس از دریافت مشاوره های لازم اقدام به خرید نوار لبه پی وی سی کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com