فروش بهترین دستگاه لبه چسبان کار کرده

,
دستگاه لبه چسبان کار کرده

دستگاه لبه چسبان کار کرده با بهترین کیفیت و زیر قیمت بازار در معتبر ترین مرکز فروش، به صورت آنلاین به فروش می رسد و در کم ترین زمان ممکن درب منزل تحویل داده می شود.

دستگاه لبه چسبان چیست؟

لبه چسبان ابزاری می باشد که برای چسباندن نوار های پلیمری استفاده می کنند. نوار های پلیمری و چسبی را دور کار چوبی می زنند تا آن بتواند زیبای و مقاومت بیشتری داشته باشد و به نوعی ضد آب شود.
برای ساخت قطعات چوبی و کابینت، قطعات پس از برش دارای لبه های تیز، خشن و بر آمده بوده که زیبای خوبی ندارند و هنگامی که بهم وصل شوند جلوه ی زیبای نخواهند داشت. برای این که یک محصول زیبا و مقاوم داشته باشیم باید قطعات را به وسیله چسب های پلیمری بهم بچسبانیم.
قطعاتی که در این دستگاه قرار می گیرند، بسته به ابعاد و کارای دستگاه متفاوت است.
از این دستگاه برای چسباندن قطعات کابینت، قفسه ها و درب های چوبی و کمد استفاده می شود.
شایان ذکر است این دستگاه مقاومت قطعات در برابر عوامل محیطی مانند حرارت و رطوبت، زیاد می کند.
در گذشته برای چسباندن قطعات از نوارهای پشت چسب دار و با دستگاهی مانند اتو انجام می شد که بسیار وقت گیر و دشوار بود و کیفیت مطلوب را برای محصول ایجاد نمی کرد.
اما امروزه این فرایند به وسیله ی دستگاه های پیشرفته و خودکار انجام می شود که ضمن بیشتر شدن سرعت و سهولت، کیفیت بالاتری بر خور دار است و یک محصول زیبا و مقاوم تولید می کند.
امروزه بیشتر زیبایی و جلوه مد نظر می باشد اما یکی از ویژگی های مهم این دستگاه تولید قطعات مقاوم و با دوام است.

دستگاه لبه چسبان کار کرده

روند کار دستگاه لبه چسبان به طور کلی شامل ورود قطعه به دستگاه، چسب خوری لبه های آن، اتصال نوار به لبه های کارو حرارت دادن نوار برای چسبیدن به لبه است.
دستگاه لبه چسبان به طور کلی به دو نوع ثابت و قابل حمل تقسیم کرد.
در لبه چسبان کارگاهی عامل مهم در کیفیت کار، نیروی بدنی انسان است. اگر در هنگام استفاده از این دستگاه از نیروی بدنی و قدرت زیاد استفاده شود عمل کرد بهتری خواهد داشت اما اگر فاقد نیروی بدنی و قدرت می باشید بهتر است نمونه اتومات آن را خریداری کنید. این دستگاه از نوع قابل حمل می باشد که به دو نوع اتوی و پی وی سی تقسیم می شود.

قیمت خرید دستگاه لبه چسبان کارکرده

قیمت لبه چسبان با توجه به نوع و ویژگی های آن متفاوت است.
لبه چسبان کارگاهی نسبت به اتومات آن ارزان تر می باشد. شما می توانید این محصول را به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت نمایندگی فروش این محصول، دستگاه را سفارش داده و آن را در کم ترین زمان و بدون صرف هزینه های زیاد رفت و آمد تحویل بگیرید.
و همچنین عامل دیگر قیمت نو یا کار کرده بودن دستگاه می باشد که کارکرده آن قیمت کمتری دارد.
از حسن های مهم این نمایندگی، فروش اینترنتی است که آسایش و راحتی مشتری را فراهم می کند.
تهیه لبه چسبان از این نمایندگی این امکان را به شما می دهد تا در تامین مواد اولیه و قطعات یدکی دستگاه دچار مشکل نشوید.
مشاورین این مجموعه به صورت شبانه روزی حاضر به پاسخ گویی هستند تا نهایت خدمت گذاری را در اختیار مشتریان قرار دهند. اگر این محصول را خریداری کنید از ویژگی های آن بهرمند خواهید شد و یک خرید به صرفه و ارزان را تجربه خواهید کرد.
دستگاه لبه چسبان کارکرده عرضه شده در این نمایندگی فروش، کیفیت خوبی داشته و مناسب تمامی افرادی که است که نمی خواهند هزینه زیادی را بابت خرید مدل دست اول این دستگاه را متقبل شده باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com