فروش مستقیم ام دی اف شرکت فرامید

ام دی اف شرکت فرامید

ام دی اف شرکت فرامید به صورت مستقیم و با قیمت باورنکردنی عرضه می گردد، این نمایندگی بهترین ام دی اف درجه یک را با قیمت اقتصادی عرضه می کند.
ام دی اف، نوعی ورقه فیبری متشکل از ترکیبات چوبی می باشد که عمده کاربرد آن در ساخت وسایلی نظیر کابینت، سرویس خواب، کمد و غیره است.
کاربرد فراوان، هزینه مناسب و کیفیت عالی ام دی اف سبب ارتقا نیاز بازار ام دی اف گشته و به همین جهت می باشد که شرکت های زیادی اقدام به تولید و یا واردات انواع ام دی اف باکیفیت می کنند. در ادامه به شرح بهترین ام دی اف و شرکت سازنده آن می پردازیم.

انواع ام دی اف شرکت فرامید

همانگونه که اشاره شد، ام دی اف یک نوع ورق چوبی بسیار رایج در صنعت چوب می باشد. قبل از هر تعریفی باید بدانیم ام دی اف چگونه و از چه موادی تشکیل شده است.
ام دی اف ها بیشتر به ورقه های فیبری معروف هستند، که این تخته فیبر، با هر تراکمی، از فیبر چوبی ساخته می ‌شود.
در واقع در تعریف کلی با ید گفت که ام دی اف ترکیبی از تکه‌ های ریز چوب نرم و چوب سخت می باشد که این ترکیب رزین و موم تحت حرارت بالا باعث به هم فشردن ورقه های چوبی می شود.
این ورقه چوبی هم از لحاظ قیمت اقتصادی بوده و هم از نظر کاربرد و کیفیت بی نظیر است.
منحصربفرد بودن ام دی اف، شرکت فرامید را به سمت تولید این محصول سوق داده است.
این شرکت جزو برترین مراجع تولید ام دی اف درجه یک در کشور است، چرا که ورقه های MDF ملامینه سینکرونایز (فوق برجسته) را با کاغذهای ایتالیا و تایلند در رنگ و کیفیت ماندگار، تولید می کند.
همچنین استفاده از ماشین آلات آلمانی در طراحی این محصول باکیفیت تاثیر زیادی گذاشته و سبب ایجاد ویژگی های خاص و منحصربفردی چون بافت طبیعی و عمیق در ام دی اف شده و تعریفی جدید در بازار ام دی اف ایران به وجود آورده است.
رنگبندی ورقه های ام دی اف شرکت فرامید در ۱۷ گروه FZ ,FD ,FB ,S3 ,S7 ,SM ,FN ,S4 ,S8,FS ,S1 ,S5 ,FR ,S2 ,S6 ,S9 ,S11 ارائه می گردد.
اما منظور از ورقه های فوق برجسته فرامید، در واقع همان ورقه هایی می باشند که در پروسه تولید آن ها طرح کاغذ و برجستگی سطح، با یکدیگر هماهنگ و منطبق هستند، چرا که هدف این شرکت شبیه سازی ورقه های ام دی اف با چوب طبیعی است.
این ورقه ها به وسیله پرس های ملامینه تولید می شوند؛ اما با این تفاوت که در این دستگاه از لیزر برای هماهنگ شدن کاغذ و MDF استفاده می کنند که نتیجه نهایی آن تولید محصولی مشابه چوب طبیعی خواهد بود.
شرکت فرامید انواع ورقه های ام دی اف را در طرح و رنگ های متفاوتی تولید و عرضه می کند.

ام دی اف شرکت فرامید

کاربردهای ویژه ام دی اف فوق برجسته فرامید

همانطور که پیشتر نیز ذکر شد، ام دی اف فرامید محصولی جدید در بازار ام دی اف ایران است که حتی به کشورهای دیگر هم صادر می گردد.
این نوع ام دی اف در شرایط خاص و با دستگاه های مجهز و پیشرفته ای ساخته شده است و صد در صد کاربرد وسیعی هم دارد.
این محصول با کیفیت برای اولین بار می باشد که در خاورمیانه تولید شده و این هنر شرکت فرامید است که توانسته در این عرصه و در جهت پیشرفت کشور گامی موثر بردارد.
محصول تولید شده باکیفیت این شرکت برای ساخت، مبلمان، کمد دیواری، تزئینات و … به کار می رود.

از کجا بهترین ام دی اف فرامید بخرم؟

همه ما می دانیم که ام دی اف یک انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه پر طرفدار است.
دلیل اقتصادی بودن این محصول، تولید نسبتا ارزان آن بوده که قیمت آن را نسبت به قیمت تمام شده تمام ورقه چوبی مناسبتر می کند.
اما سوالی که شاید سوال بسیاری از کاربران نیز باشد، این است که بهترین ام دی اف شرکت فرامید را از کجا و چگونه تهیه کنیم؟
بهترین راه خرید ام دی اف شرکت فرامید مراجعه به خود تولیدی و خرید مستقیم و بی واسطه ایست که هم اکنون با پیشرفت تکنولوژی این امر برای تمامی خریداران میسر می باشد.

فروش ام دی اف فرامید از درب کارخانه

شرکت فرامید در راستای کمک به کاربران خود و همچنین دسترسی آسان تمامی خریداران، به صورت اینترنتی فعالیت می کند. این مجموعه بزرگ تولید و توزیع ام دی اف درجه یک، با فروش مستقیم از درب کارخانه باعث حذف سودجویان شده و همین امر، سبب ایجاد بستری مناسب به جهت خرید آسان و اقتصادی است.
برای خرید ام دی اف شرکت فرامید فقط کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com