قیمت ام دی اف روکش بلوط

پرکاربردترین متریال برای طراحی و دکوراسیون داخلی، ام دی اف با روکش بلوط است که علاوه بر کیفیت، قیمت آن مهم ترین اصل برای انتخاب این محصول است، تنوع قیمت ها معمولا تاثیری در کیفیت آن ندارد.

کار غیر عاقلانه ای نیست و هر چقدر هم که پول بدهید توصیه می شود به جای کار ارزان و بی کیفیت به دنبال محصولات باکیفیت و درجه یک باشید زیرا این توصیه در نهایت به نفع شما عزیزان خواهد بود  و ام دی اف جزئی از مصنوعات چوبی محسوب می شود که از تراشه های چوب، چسب رزین و یک سری عوامل دیگر تشکیل شده و در تولید محصولاتی مانند میز اداری ام دی اف، ام دی اف به تنهایی و به صورت خام قابل استفاده نیست و از آنها استفاده می شود.

باید آن را با موادی برای زیبایی و استفاده بپوشانید و این روکش ها مواد و طرح های مختلفی دارند و ام دی اف مزیت های بیشتری نسبت به نئوپان دارد و مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و هوای سخت دارد اما مهم ترین دلیل هر خریدی این است که اولا به آن محصول چه نیازی داریم؟ پس گاهی استفاده از نئوپان و گاهی ام دی اف بهتر و مفیدتر است، بستگی به نوع کار شما دارد، همیشه قبل از خرید تحقیقات لازم را انجام دهید تا بدانید چه محصولی و برای چه منظوری می خواهید.

برای خرید ام دی اف با روکش طبیعی بلوط در سایزها و ضخامت های مختلف به قیمت عمده برای مصارفی مانند درب سازی، تولید کابینت آشپزخانه و میز عسلی و غیره می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید و ما تضمین می کنیم که این محصولات را با بالاترین کیفیت ممکن ارائه دهیم.

گستره تولید ام دی اف روکش چوب طبیعی به قدری گسترده است که می توان محصولاتی با طرح های مختلف تولید و مطابق سلیقه مشتریان در اختیار آنها قرار داد و در این مقاله کیفیت و طرح های متنوع محصولات خود را به وضوح برای شما شرح می دهیم تا تصمیم به خرید ام دی اف روکش چوب طبیعی بگیرید.

ام دی اف در مقایسه با چوب طبیعی قیمت ارزان تری دارد به همین دلیل افراد با هر بودجه و توان مالی می توانند این محصولات را خریداری و استفاده کنند. دقت کنید و محصولی را خریداری کنید که توسط یک شرکت معتبر تولید شده و دارای بالاترین کیفیت باشد.

این محصولات کارایی و کاربرد زیادی دارند و به صورت خام و روکش شده در طراحی و ساخت انواع مبلمان، کابینت آشپزخانه، انواع قفسه و کمد استفاده می شوند. که کیفیت بالاتری دارند و می توانند در برابر رطوبت مقاومت نشان دهند.

یکی از پرکاربرد ترین متریال هایی که برای طراحی و ساخت سبک های مختلف دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد ورق ام دی اف می باشد به همین دلیل تقاضا برای خرید روز به روز افزایش یافته و تولیدکنندگان در تلاش هستند تا بتوانند از آن استفاده کنند و با تخصص کادری مجرب و تکنولوژی روز دنیا، حجم زیادی از این محصولات را تولید و به بازار مصرف عرضه کنید و از این طریق تاثیرات خوبی در رونق چرخه تولید داشته باشید.

ام دی اف روکش بلوط

انواع مختلفی از چوب در دنیا وجود دارد که با استفاده از تکنولوژی های روز می توان روکش یا روکش هایی با طرح های مختلف را به دست آورد و از این فناوری در تولید روکش ام دی اف و روکش بلوط نیز استفاده می شود. چوب طبیعی در حال حاضر در کشور ما موجود نیست و اغلب این محصول را مستقیماً از کشورهای تولید کننده وارد می کنیم.

به عنوان مثال می توان از انواع درختان بلوط برای تولید MDF روکش بلوط استفاده کرد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

روکش بلوط قرمز، روکش بلوط آمریکایی، روکش بلوط کانادایی، روکش بلوط مواج

هر یک از این روکش ها دارای امواج، رگه ها، گره ها و طرح های متفاوتی هستند که مشتریان می توانند بر اساس سلیقه خود روکش MDF یا چوب براق را انتخاب کنند و این در حالی است که در صورت متفاوت بودن روش تولید پوشش هر درخت می توان با استفاده از درخت بلوط کانادایی چندین نوع پوشش با طرح های مختلف تولید کرد.

روکش هایی با عرض ۳۰ سانتی متر و طول ۲٫۵ متر یا ۳ متر تولید می کنند تا از این روکش ها برای تولید محصولاتی با ابعاد کوچکتر استفاده شود.

برای تعیین قیمت ام دی اف روکش چوب طبیعی پارامترهای زیادی وجود دارد که باید بررسی و سپس به مشتریان اعلام شود. در زیر برخی از آنها آورده شده است:

روش تولید ام دی اف با روکش طبیعی، نوع ورق ام دی اف (ایرانی یا خارجی)، ضخامت و ابعاد ام دی اف، ضخامت روکش چوب طبیعی • نوع روکش چوبی، شماره سفارش مشتری، یک طرف جلد یا دو طرف جلد.

همانطور که مشاهده می کنید عوامل تعیین کننده قیمت ام دی اف با روکش طبیعی کم نیستند و مجموعه ما سعی می کند پس از بررسی سفارش مشتری بهترین قیمت ممکن را به آنها ارائه دهد.

لذا این اطمینان را به شما می دهیم که قیمت اعلام شده توسط کارشناسان فروش مجموعه پس از بررسی های لازم بهترین قیمت ممکن را برای ارائه محصولی با کیفیت در اختیار شما قرار می دهد.

روش مرسوم تولید این محصول بدین صورت است که پس از چسباندن روی ام دی اف خام و گذاشتن روکش یا لت ها روی ورق خام و ثابت کردن روش با استفاده از منگنه و چسب، به مدت ۸ تا ۱۲ دقیقه سرد پرس می شود و به مدت ۱۲ دقیقه می باشد.

این روش تولید بسیار ارزانتر است که معایبی نیز دارد که به شرح زیر است:

وجود آهنربا و چسب روی محصول، امکان ایجاد درز بین روکش ها، سنباده زدن ندارد، بدون بریدن چوب

اما روش تولید این مجموعه کاملا صنعتی و مدرن است، استفاده می شود و در نهایت محصول دور ریخته شده از دستگاه خارج می شود و پس از آن با استفاده از دستگاه سمباده سطح آن کاملا صاف و یکدست و بدون درز می شود و لازم به ذکر است این مجموعه تمام توان خود را برای تولید ام دی اف خام و روکش طبیعی باکیفیت به کار می گیرد و این به شما این اطمینان و تضمین را می دهد که می توانید محصولی بی رقیب داشته باشید.

برای آشنایی با روش های تولید محصول و مقایسه آنها، حتما قبل از خرید ام دی اف روکش چوب طبیعی با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید و از آنها مشاوره رایگان دریافت کنید و مجموعه ما آماده ارائه نمایندگی در سطح کشور و حتی در سطح بین المللی می باشد و برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com