ام دی اف با روکش pvc + قیمت خرید فروش

یکی از مصالحی که در زمان قدیم مورد استفاده قرار می گرفت ساخت وسایل چوبی است که دارای محصولات مختلف با روکش پی وی سی می باشد که یکی از این مصنوعات چوبی پرکاربرد است که در این مقاله قیمت خرید و فروش بر اساس ارائه شده است.

محصولات ام دی اف به دلیل ماهیت بافت و چگالی چوب، مقاومت پایینی در برابر رطوبت و آب دارند که باعث می شود برای مدت طولانی سالم و تازه بمانند و برای ساخت آن از ماشین های مختلفی استفاده می شود.

از زمان گذشته ام دی اف به روش و روکش های مختلفی تولید می شد که یکی از روکش هایی که مورد استقبال قرار گرفته است ام دی اف با روکش pvc می باشد که از عایق پلیمر و پلاستیک مرغوب و ضد آب ساخته شده و در سال های اخیر کاربردهای زیادی در ساخت کلاس ام دی اف پیدا کرده است و یکی از ویژگی های این روکش دسترسی آسان و قیمت بسیار ارزان تر آن نسبت به سایر انواع روکش های پلاستیکی می باشد و ضمناً این محصول دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و در هنگام پوشش ام دی اف شکل گیری آن بسیار سریع است.

ام دی اف یکی از محصولات جا افتاده در بازار می باشد و محصولی است که معمولا برای ساخت مدل و دیوارهای فر استفاده می شود و در چند لایه برای جاهایی که می خواهید میز را منحنی کنید استفاده می شود که اندازه ای که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ۱۶ میلی‌متری معمولی است که از لایه نرم ساخته می شود و همچنین می‌تواند وزن سنگین را هم تحمل کند، اما با یک ورق فلزی نازک، می‌توان از آن در مکان‌هایی که  ظرافت لازم است استفاده کرد.

ام دی اف با روکش pvc

اگر دقت کرده باشید این محصول یک تخته فیبر با چگالی متوسط ​​است که به صورت خشک عمل آوری شده و برای ماندگاری بیشتر روکش شده است که نمونه ای به نام ام دی اف سفید روکش pvc است.

یکی از نکات مهم در روکش ام دی اف این است که علاوه بر دوام و ماندگاری بالای محصول باید به زیبایی  وجذابیت آن نیز توجه کرد زیرا از این فیبر تخته ها برای ساخت انواع لوازم خانگی استفاده می شود که یکی از آنها کابینت آشپزخانه است، بنابراین تأثیر زیادی در دکوراسیون و دکوراسیون آشپزخانه دارند.جالب است بدانید که روکش pvc یک فویل پلاستیکی است که دارای ضخا

مت، رنگ، طرح و تعداد لایه های مختلف است و بهترین عایق برای تخته های چوبی است زیرا تمام قسمت های ام دی اف را می پوشاند، بنابراین دیگر آسیب پذیر نیست، به ساخت انواع ابزار چوبی، اما نکته مهم دیگر این است که ضخامت این روکش پلی وینیل کلراید چیزی بین ۲ تا ۳ میلی متر است و با دستگاه های مخصوص روی MDM نصب می  شود.

قیمت ام دی اف با روکش pvc

به جرأت می توانم بگویم یکی از مزیت های اصلی ام دی اف لمینیت بودن آن است  و می توان به راحتی تمام کف های چوبی و غیر چوبی را روی آن گذاشت، اما قیمت ام دی اف روکش پی وی سی قطعا نوع خشن آن است. از  آنجایی که طول عمر و دوام محصول بیشتر است، یکی از دلایل ارزشمند بودن ام دی اف   در مقایسه با سایر مصنوعات چوبی، قابلیت سمباده کاری، چکش کاری و تراشکاری آن است و در مدت زمان کوتاهی سطح و گوشه ها صاف و صیقلی می شود. و این محصول مقاومت فشاری بالایی  دارد و دیگر معایب چوب را ندارد.

اسکاج ها با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می شوند و به همین دلیل است که علاوه بر ظاهر زیبا از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و توجه و تقاضای بسیاری از افراد در بازار داخلی را به خود جلب کرده است.

خرید ام دی اف با روکش pvc

اگر می خواهید دیوار قفسه های منزل، محل کار یا مغازه خود را با روکش مناسب بپوشانید، خرید ام دی اف روکش پی وی سی را به شما توصیه می کنیم زیرا با  فرآیند علمی و  دستگاه  پرس پیشرفته ساخته می شود و مقاومت در برابر خوردگی و سایش دارد.

مواد رطوبتی و اسیدی و برای داشتن مبلمان چوبی زیبا و بادوام   می توانید به این نوع ام دی اف تکیه کنید زیرا سال هاست خوب و خوب بوده است. نکته مهم در اینجا این است که روکش های پی وی سی به اندازه سایر روکش ها جذاب نیستند. و برای جبران این ضعف معمولا یک لایه چوب با طرح چوب  روی MDD زیر عرشه می گذارند و سپس عایق پی وی سی می زنند. با دقت بالا  و با کمک ماشین آلات مخصوص در MDD که زمانی ارزش بیشتری دارد که ام دی اف عایق خوبی داشته باشد  و در  حمام و مبلمان سرویس بهداشتی، کف پذیرایی و اتاق ها و ساخت انواع لوازم چوبی استفاده شود.

فروش ام دی اف با روکش pvc

اگر به اطراف خود نگاهی بیندازید متوجه می شوید که ابزارهای مختلف منزل و محل کار شما با استفاده از تخته های ام دی اف ساخته شده است، به دلیل استفاده بسیار زیاد، جوانان و هنرمندان پویا روی ام دی اف با روکش pvc کار می کنند.

از آنجایی که در طراحی و ساخت این محصول معایب چوب از  جملهخوردگی، دوام کم رطوبت و حرارت و همچنین آسیب پذیری در برابر حشرات و قارچ ها برطرف شده است، این محصول چوبی یکی از پرمصرف ترین مواد اولیه در طراحی و تولید تخت، کمد دیواری، میز تلویزیون، روکش و ابزار اتاق کودک.

یک کلام آخر این است که ام دی اف با انواع روش های مختلف روکش می شود  امابهترین عایق باید بتواند هم ظاهر محصول و هم دوام آن را بهتر از نمونه های دیگر که خانه را مجلل و زیبا می کند با هزینه کم نشان دهد. شما دوست سازنده عزیز برای ساخت مواد اولیه و مواد مورد نیاز خود در ساخت وسایل چوبی هستید می توانید به این مجموعه اعتماد کنید زیرا ام دی اف با روکش pvc  بهصورت چند لایه و با کیفیت به شما ارائه می شود بنابراین برای خرید و سفارش این محصول با کیفیت بالا می توانید در سایت از طریق فرمی که قرار دارد با مشاوران ما ارتباط بر قرار کنید و سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com