ام‌ دی‌ اف با روکش هایگلاس ساده سفید براق

یکی از پرطرفدارترین مدل های ام دی اف با روکش براق، ساده و شیک می باشد که یکی از پرفروش ترین مدل های موجود در بازار بوده و در موارد زیادی در بازار مورد استفاده قرار می گیرد که می توان براق یا مات اشاره کرد که بسیار محبوب است.

ام دی اف یکی از بهترین انواع چوب است که در صنایع مختلفی مانند مبلمان اداری و خانگی، سرویس خواب، کابینت سازی و هر صنعتی که از چوب استفاده می شود استفاده می شود.

ام دی اف در لغت به معنای تخته فیبر با چگالی متوسط است که به معنی تخته با تراکم متوسط است که نوعی فرآورده چوبی است و در بسیاری از دستگاه ها از جمله ست های خوابی و سرویس چوب عروس و غیره که از آن استفاده می کنند استفاده می شود.

کورد، تخته فیبر با همان تراکم، از الیاف چوبی ساخته شده است که ترکیبی از براده های نرم چوب و براده های چوب سخت است و برای ساخت ام با مقدار معینی رزین و واکس مخلوط می کنند و سپس در معرض حرارت قرار می دهند و سپس حرارت می دهند تا فشرده شود و به استحکام مورد نظر برسد. معنی متوسط در ام دی اف اندازه چوب به کار رفته در این ام دی اف ها است که در واقع به چوب های بسیار ریز خرده چوب می گویند که در ام دی اف استفاده نمی شود.

ام‌دی‌اف با روکش هایگلاس ساده

از جمله خاص ترین مدل های ام دی اف موجود در صنعت می توان به ام دی اف با روکش براق ساده اشاره کرد که با قیمت های بسیار مناسبی نسبت به مدل های دیگر موجود می باشد و به همین دلیل ارزش خرید بسیار بالایی دارد و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است.

بین خریداران ام دی اف از ذرات چوب با اندازه متوسط ساخته شده است که بزرگتر از خرده چوب است که باعث می شود این نوع چوب ها استحکام بسیار خوبی داشته باشند و همچنین قیمت بسیار مناسبی نیز داشته باشند.

البته نئوپان هایی که ساختاری مشابه ام دی اف دارند اما با تکه های چوب بسیار ریز تولید می شوند را می توان با اقلام کوچکتر مانند خاک اره نیز تولید کرد که با قیمت بسیار کمتر اما متاسفانه کیفیت بسیار پایین تری نسبت به ام دی اف به دست مصرف کنندگان می رسد. و بادوام است پس بهتر است از ام دی اف برای استفاده در صنایع مختلف استفاده کنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از نئوپان کیفیت سازه های چوبی شما بسیار پایین خواهد بود و خرید نئوپان توصیه نمی شود.

در کنار ام دی اف انواع دیگری وجود دارد که این نوع مواد دقیقا مشابه ام دی اف است به دلیل چوب با تراکم بالا تر و به دلیل تراکم بالای چوب داخل آن نیازی به هیچ نوع نیست و همچنین از چسب برای آن و بدون چسب تولید می شوند.

لازم به ذکر است که قیمت بسیار بالاتری نسبت به ام دی اف دارند که ارزش خرید را پایین می آورد به همین دلیل خرید ام دی اف را به شما پیشنهاد می کنیم. با مقاومت بسیار خوبی که دارد قیمت بسیار مناسبی نیز دارد و دلیل محبوبیت بیشتر ام دی اف نسبت به سایر اقلام بدون شک همین موارد است.

ام‌دی‌اف با روکش هایگلاس سفید

امروزه بیشتر قاب های چوبی به کمک ام دی اف تولید می شوند که از آن جمله می توان به بهترین قاب های ام دی اف به عنوان ام دی اف با روکش براق به رنگ سفید اشاره کرد که یکی از پرطرفدارترین مدل های ام دی اف در بازار است.

ام دی اف یکی از پرکاربردترین انواع چوب است که می توان از آن در میز ناهار خوری، میز مطالعه، تخت خواب و بسیاری موارد دیگر مانند کمد و پاتختی استفاده کرد.

استفاده از تخته های ام دی اف می تواند مزایای زیادی برای خانه های شما داشته باشد، ام دی اف یکی از انتخاب های به صرفه است زیرا تولید ام دی اف گران نیست و می توانید از ام دی اف استفاده کنید با قیمت بسیار مناسب آن را پیدا کنید، همچنین اگر این لوازم را از تولیدکنندگان خریداری کنید. مانند مجموعه ما می توانید آن را با قیمت بسیار مناسب تری نسبت به بازار پیدا کنید که ارزش خرید را بسیار افزایش می دهد.

ام‌دی‌اف با روکش هایگلاس براق

از زیباترین مدل های روکش ام دی اف می توان به روکش ام دی اف براق اشاره کرد که به دلیل براق بودن آن زیبایی زیادی دارد و انواع ام دی اف ها در مقایسه با چوب های معمولی مزایای زیادی دارند، ام دی اف ها معمولا با استفاده از تراشه های چوب بازیافتی تولید می شوند که آنها را بسیار دوستدار محیط زیست می کند و هیچ آسیبی به محیط زیست ما وارد نمی کند.

ام دی اف با توجه به روکشی که دارد در طرح های بسیار زیبا و خاص قابل تولید است که باعث می شود از ارزش خرید بالاتر و قابلیت سفارشی سازی بسیار بالاتری نسبت به سایر مصنوعات چوبی مثلاً در ساخت تختخواب برخوردار باشد. برای کودکان می توانید از ام دی اف با جلوه ای روشن که برای نوزادان مناسب است استفاده کنید.

می توانید از ام دی اف با روکش فانتزی هم استفاده کنید که باعث زیبا تر و خاص شدن تخت نوزاد و کودک می شود و همچنین از جمله می توان به این نکته اشاره کرد که ام دی اف نسبت به چوب معمولی بسیار مقاوم است و در ساخت آنها از موادی استفاده شده است که حشرات مضری مانند موریانه به هیچ وجه نمی توانند به آن نفوذ کنند و کاملا در برابر آسیب حشرات محافظت می شوند و همچنین ام دی اف در برابر گرما و سرما نیز مقاوم است.

مجموعه ی ما با کیفیت ترین ام دی اف ها را در مدل های گوناگون و جذاب در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد و شما عزیزان می توانید از طریق لینکی که در سایت قرار دارد با مشاوران ما ارتباط برفرار کنید و محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com