قیمت ام دی اف سفید در ابعاد متنوع و بررسی طرح و رنگ های زیبای آن

امروزه با پیشرفت در دنیا ام دی اف هایی با طرح ها و مدل های گوناگون تولید شده اند که افراد با سلیقه های متفاوت ام دی اف را در رنگ های گوناگون و جذاب انتخاب می کنند که از این محصول می توان در قسمت های مختلف کابینت آشپزخانه به راحتی انواع ورق های ام دی اف سفید که از رنگ های پرطرفدار می باشد استفاده کرد.

برای خرید ام دی اف سفید در ابعاد مختلف و بررسی طرح و رنگ های زیبای آن باید با عمده فروشان و یا تولید کنندگان آن تماس بگیرید تا این محصول را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید و به همین منظور این مجموعه که در زمینه فروش عمده ورق ام دی اف فعال است اقدام به فروش ام دی اف کرده است.

بدون شک چاپ سه میل یکی از مهم ترین کاغذهای فشرده چوبی در صنعت ام دی اف به حساب می آید که برای نجاران کاربرد فراوانی دارد و این محصول دارای روکش سفید روی آن است و روی دیگر آن ام دی اف بدون رنگ و خام می باشد و اغلب برای پوشاندن پشت کار یا زیر کار مانند کشو استفاده می شود.

این در حالی است که با توجه به سلیقه مشتریان می توان از ام دی اف رنگی ۱۶ میل برای این قطعات استفاده کرد اما استفاده از ام دی اف سفید چاپی ۳ میل کار را ارزان تر می کند.

ام دی اف ۳ میل سفید برای آشنایی شما مشتریان عزیز با ام دی اف چاپی ۳ میل سفید توضیحاتی را در رابطه با ابعاد این محصول و ضخامت دقیق آن در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم پس با ما همراه باشید.

ام دی اف ۳ میل اغلب ضخامت دقیق این ورق ۳ میلی متر نیست و کمتر از ۲٫۵، ۲٫۴ یا ۲٫۷ میلی متر است، اصطلاح بازار و تلفظ راحت تر آن سه میل است. به طوری که این محصول با این نام در بازار شناخته می شود.

ام دی اف چاپی سه میل در ابعاد های گوناگون مانند ۱۸۳*۲۴۴ و یا ۲۴۴*۲۱۰ قابل تولید می باشد که هر دوی این سایزها توسط برخی از کارخانه های فعال در این زمینه در ایران تولید و به بازار عرضه می گردد در حالی که محصولات وارداتی و خارجی فقط در بازار موجود می باشد.

ام دی اف های خارجی سه میل با استقبال خوبی در بازار مواجه شده و بسیاری از مصرف کنندگان این محصول تمایل زیادی به استفاده از آن به جای نمونه های ایرانی دارند.

قیمت ام دی اف سفید ۳ میل برای مقایسه قیمت ام دی اف ۳ میل ایرانی و قیمت ام دی اف سفید ۳ میل باید به این نکته اشاره کنیم که شرکت ها و کارخانه های زیادی در ایران وجود ندارند که بتوانند به صورت مستمر این محصول را در اختیار مشتریان قرار دهند.

در برخی موارد تقاضای محصول از سوی این کارخانجات به جای ام دی اف نسبت به سایر محصولاتشان انعطاف پذیری بیشتری دارد و طبق سفارش مشتریان بیشتر تولید خود را صرف تولید ام دی اف می کنند.

بنابراین می توان گفت که قیمت ام دی اف ۳ میل خارجی نسبت به ایرانی ارزش خاصی نخواهد داشت و بهترین گزینه و در دسترس ترین گزینه برای شما عزیزان استفاده از چاپ سفید ۳ میل است.

از ام دی اف برای ساخت مبلمان یا قسمت هایی که ظاهر فضا اهمیتی ندارد و همچنین برای ساخت کابینت و حتی سرویس خواب هم استفاده می شود و همچنین برای جعبه ماشین و ماشین هایی که برای قرار دادن بلندگو نیاز به جعبه دارند می توانند از ام دی اف استفاده استفاده کنند.

ورق ام دی اف سفید اگرچه از چوب درختان به عنوان ماده اولیه اصلی برای تولید ورق ام دی اف سفید استفاده می شود اما با توجه به فرآیند و عملیات انجام شده روی آن باعث قیمت گذاری می شود.

ام دی اف بسیار مناسب تر از چوب خشک است و از نظر سازگاری با محیط و حتی آسیب پذیر بودن آن چندان با خود محصول چوبی تفاوتی ندارد و به دلیل قابلیت پوشش دهی و تولید در طرح ها و رنگ های مختلف از چوب محبوبیت بیشتری دارد.

اگرچه تفاوت قیمت جزئی وجود دارد، اما به دلیل اینکه میزان استفاده از این محصول در پروژه ها به اندازه ام دی اف ۱۶ میل نیست، می توان از آن چشم پوشی کرد. از طرفی استفاده از ام دی اف خام خارجی برای استحکام و کیفیت کار شما موثر است. بیشتر خواهد بود

یکی از مهمترین و اساسی ترین دلایلی که شاید تفاوت قیمت ام دی اف خارجی چاپ سه میل در بازار به کیفیت چاپ یا رنگ به کار رفته در آن مربوط باشد و همانطور که گفته شد یک طرف این محصول سفید است که با استفاده از ماشین آلات مخصوص رنگ آمیزی ساخته شده است.

اگر رنگ استفاده شده برای آن کیفیت خوبی نداشته باشد به مرور زمان چاپ روی ام دی اف ترک می خورد و از ام دی اف جدا می شود مجموعه ما یکی از اساسی ترین اصول خود را در عرضه و فروش ام دی اف برای مشتریان خود در نظر گرفته است که محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار آنها قرار می دهد.

در ضمن اگر کالایی مشکل داشته باشد قبل از هر معامله ای مشکل را به مشتری می گوید و در صورت تمایل و تایید مشتری ام دی اف یا هر محصول دیگری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

ام دی اف سه میل خام یا روکش دار نیز در بازار موجود بوده و توسط این مجموعه قابل عرضه به مشتریان محترم می باشد و هر کدام از این محصولات به نوبه خود کاربرد متفاوتی برای مشتریان دارند.

به عنوان مثال، ام دی اف روکش دار که با استفاده از روکش های کاغذی تولید می شود، برای تولید محصولات تزئینی چوبی مانند جعبه طلا، جعبه هدیه، جعبه آب نبات، جعبه دستمال کاغذی یا سایر محصولات استفاده می شود.

فروشگاه آنلاین ما ام دی اف های با کیفیت در رنگ و مدل های متنوع در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد و شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول زیبا از طریق لینکی که در سایت قرار دارد با مشاوران ما که سال ها در این زمینه فعالیت می کنند ارتباط برقرار کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com