قیمت ورق ام دی اف نوین چوب در بازار آنلاین

قیمت ورق ام دی اف نوین چوب

قیمت ورق ام دی اف نوین چوب در بازار آنلاین چند است؟ آیا با شرکت معتبر و معروف نوین چوب آشنا هستید؟ آیا می دانید سطح کیفیت محصولات نوین چوب در چه رده ای قرار دارد؟ در ادامه، شما را با انواع ورق های ام دی اف تولیدی نوین چوب آشنا خواهیم کرد. پس همراه ما باشید.
از زمانی که انواع و اقسام ورق های ام دی اف روانه بازار فروش شده است، دیگر کمتر کسی به سمت چوب های طبیعی می رود. مگر کسانیکه هزینه برایشان اهمیتی نداشته و تنها به دنبال زیبایی اند.
اما بد نیست بدانید که زیبایی ورق های ام دی اف هم که این روز ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد، کمتر از زیبایی چوب طبیعی نیست و شما راحت تر می توانید آن را در دکور مورد نظر خود استفاده کنید.
بعد از ورود ام دی اف به بازار، روز به روز به تعداد شرکت ها و کارخانه های تولیدی افزوده شد. یکی از این شرکت های معتبر و شناخته شده در این زمینه، شرکت نوین چوب است.
در ادامه این شرکت و محصولاتش را بهتر بشناسید.

شرکت ام دی اف نوین چوب

شرکت نوین چوب یک شرکت موفق در زمینه تولید ام دی اف و محصولات سلولزی است که اگر به پیشینه آن نگاه کنید، متوجه خواهید شد که طی سال های فعالیت خود چقدر برای ایران افتخار آفرین بوده است.
مثلاً در سال ۱۳۹۷، شرکت نوین چوب به عنوان بهترین واحد صنعتی صنایع سلولزی ایران انتخاب شد.
از محصولات تولیدی این واحد صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• ورق های ام دی اف ملامینه و نئوپان
• ورق پی وی سی هایگلاس
• صفحه های لبه گرد پست فرمینگ
• کاغذ ملامینه آغشته
• سینکرونایز (ام دی اف های فوق برجسته)
این واحد صنعتی که در خوزستان واقع شده است، مدت زمان زیادی است که در این حوزه فعالیت می کند و در طی این مدت به خاطر حافظ محیط زیست بودن، رعایت استاندارد ها و …، موفق به دریافت گواهینامه های زیر شده است:

  1. ISO140001 در سال ۲۰۰۴
  2. ISO9001 در سال ۲۰۰۸
  3. ISO10004 در سال ۲۰۱۴
  4. گواهینامه استاندارد بین المللی CE اروپا

در خطوط تولیدی این شرکت، انواع و اقسام ورق های ام دی اف و دیگر محصولات مرتبط با صنایع سلولزی با بهترین کیفیت تولید می شود و بد نیست بدانید که دوام پیدا کردن این خط تولید و همچنین کیفیت خوب محصولات به خاطر عوامل زیر است:

  1. دستگاه های مجهز و کاملاً به روز و پیشرفته مورد استفاده در خط تولید
  2. به کارگیری پرسنل با تجربه و مجرب در زمینه تولید
  3. استفاده از مرغوب ترین نوع مواد اولیه برای تولید ورق های ام دی اف کابینتی
قیمت ورق نوین چوب

قیمت ورق نوین چوب

ورق ام دی اف نوین چوب چه کیفیتی دارد؟

کیفیتی که ورق ام دی اف تولیدی نوین چوب دارد، مثال زدنی است. به خاطر همین است که این شرکت نه تنها در بازار فروش ورق ام دی اف داخلی شناخته شده محسوب می شود، بلکه در بازار فروش برخی از کشور های دور و نزدیک هم به خوبی و نیکی از آن یاد می شود.
سمپل رنگی که شرکت نوین چوب برای انواع ام دی اف خود در اختیار مشتری قرار می دهد، از تنوع بالایی برخوردار است و این مسئله سبب می شود تا افراد با سلایق گوناگون بتوانند ام دی اف مورد نظر خود را در میان اینهمه تنوع رنگ و طرح به راحتی انتخاب نمایند.
رنگ ها و طرح ها توسط شرکت تولید کننده کاملاً کد گذاری شده و خریدار با دیدن کالیته طراحی شده توسط خود شرکت، می تواند کد محصول مورد نظر خود را به بخش فروش اعلام کرده و فروشنده بعد از استعلام موجودی، سفارش فرد خریدار را ثبت نماید.
توجه داشته باشید که این واحد تولیدی به منظور پاسخ به نیاز تمام مشتریان با بودجه های مختلف و سلایق گوناگون، درجه بندی کیفی مختلفی از محصولاتش را ارائه داده است که باکیفیت ها با قیمت فروش بالاتری عرضه شده و آن هایی که از کیفیت متوسطی برخوردار هستند، با قیمت ارزان تر به فروش می رسند.

بهترین قیمت ام دی اف نوین چوب

شاید به خاطر کیفیت بی نظیر محصولات نوین چوب، به این فکر کنید که قیمت ورق ام دی اف نوین چوب در بازار بسیار گران است.
اما اینطور نیست و بر خلاف تصور خریداران، قیمت ها کاملاً مناسب بوده و خرید ام دی اف از این تولید کننده بسیار مقرون به صرفه است.
در مقایسه با نمونه های خارجی ام دی اف در بازار که تعدادشان کم هم نیست، می توان گفت کیفیت ام دی اف نوین چوب با کیفیت محصولات خارجی برابر کرده و یا حتی رقابت می کند، اما قیمت آن به نسبت ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.
پس چه بهتر از محصولات نوین چوب خریداری کنید تا:
• با وجود استفاده از کیفیت مطلوب، هزینه های خود را کاهش دهید.
• از تولید کنندگان و تولیدات داخلی به بهترین شکل حمایت کنید.
• از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات بتوانید به راحتی استفاده نمایید. (به خاطر وجود تحریم ها و همچنین قاچاق محصولات وارداتی، کمتر دیده شده که برند خارجی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی باشد.)

بازار فروش مستقیم انواع ام دی اف

فروش انواع ام دی اف واحد تولیدی نوین چوب، به چندین و چند شیوه انجام می شد.
اما در حال حاضر این شرکت به خاطر شرایط به وجود آمده نه تنها در ایران، بلکه در کل دنیا، به دنبال راهی برای خرید و فروش غیر حضوری است.
مثلاً شرکت مذکور خود در فضای مجازی دارای سایت رسمی می باشد. این سایت، خرید و فروش محصولات مختلف تولیدی این شرکت را برای عموم آزاد کرده و شبیه به آن است که خریدار مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه اقدام به خرید ورق ام دی اف می کند.
جدای از سایت رسمی این شرکت، سایت های فروشنده متعدد دیگری در فضای مجازی وجود دارند که نه تنها با برند نوین چوب، بلکه با دیگر برند های مطرح ایرانی هم فعالیت داشته و به نوعی عامل فروش محصولات این برندها در دنیای مجازی به شمار می روند.
اما این نوید را به خریداران ام دی اف مرغوب می دهیم که می توانند از طریق این مجموعه، خرید مطمئنی را داشته باشند. در حال حاضر تمامی خریداران عمده ام دی اف می توانند بهترین قیمت ورق ام دی اف نوین چوب را از طریق نمایندگی تمیشه، سفارش خرید بی واسطه دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com