انواع چوب وارداتی روسی با بهترین قیمت

انواع چوب وارداتی روسی

انواع چوب وارداتی روسی با بهترین قیمت و در تنوع طرح و رنگ مختلف که دارای کیفیت بسیار عالی می باشند، توسط مرکز بزرگ و معتبر چوب های وارداتی درجه یک عرضه می گردد.

انواع چوب وارداتی روسی پرکاربرد

چوب‌ ها از مهمترین فراورده هایی هستند که کاربرد بسیاری در صنایع مختلف دارند.
چوب های زیادی با ویژگی های بسیاری در بازار وجود دارد که هریک جهت استفاده برای ساخت محصولی به کار می روند.
در بازار، چوب های خارجی نظیر چوب روسی وارداتی وجود دارد که این محصول دارای شهرت فراوانی به واسطه مزیت هایش دارد و یکی از باکیفیت ترین چوب های وارداتی به شمار می رود.
چوب های روسی انواع مختلفی از جمله نراد، راش، کاج، بلوط، نوئل و … دارد که بیشتر به رنگ سفید و یا کرم مایل به قهوه ای هستند.
چوب های روسی که از نوع سخت و نرم می باشند به دلیل کیفیت درخواست زیادی داشته و صادرات کشور روسیه به جهت چوب بسیار بالا می باشد.
انواع چوب وارداتی روسی عبارتند از:

  • چوب روسی نراد: این نوع چوب از نمونه‌ های درخت کاج است که دارای برگ‌ های سوزنی شکل و همیشه سبز و نرم می باشند. از این نوع چوب بیشتر در ساختکف‌ پوش، دیوارپوش، مبلمان‌ سازی، کاغذسازی و غیره استفاده می شود.
  • ساسنا: از کاج‌ هایی است که با توجه به نرمی، سبکی و زیبایی در بسیاری از مصنوعات چوبی نظیر الیاف سازی، ام دی اف، نئوپان و تخته سه‌ لا مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
  • یولکا: نمونه ای از سوزنی برگ‌ های همیشه سبز است که رنگی روشن، نرم و دارای بافت درشتی می باشد. این چوب برای مصالح چوبی ساختمانی، انواع دکوراسیون داخلی و … به کار می رود.
  • چوب راش و بلوط: راش ها و بلوط ها از پرکاربردترین چوب های روسی هستند که در صنعت مبلمان‌ سازی و انواع دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربردها و ویژگی های انواع چوب روسی

چوب ها که امروزه مهمترین فرآورده‌ های پرمصرف در صنعت تلقی می شوند و دارای صادرات و واردات بسیاری هستند و همچنین ویژگی ها و کاربردهای مشخصی دارند.
از کاربردهای انواع چوب وارداتی روسی می توان به، پالت سازی، زیر سازی سقف، کاغذ سازی، الیاف سازی، کف پوش، دیوار پوش، انواع قرنیز، زهوار و نبشی، کمد و کابینت سازی، دیوارهای کاذب و قالب بندی، قایق سازی، درب و پنجره اشاره کرد.
مصارف چوب های روسی بسیار زیاد است و این کاربرد فراوان حاکی از قابلیت ها و ویژگی های منحصربفرد محصول می باشد.
چوب های روسی به کیفیت و مقاومت معروف هستند و دارای دوام و طول عمر بالایی می باشند که این محصول را به عنوان یکی از پرکاربردترین های صنعت چوب در جهان تبدیل می کند.
قابلیت انعطاف پذیری و ارتجاعی بالا از دیگر مشخصات محصولات روسی است که باعث ابزار خوری راحت، برش کاری آسان و در نتیجه کارکرد بهتر با چوب می شود.
خواص الاستیسیته یا کشسانی و بافت نرم باعث شده تا این چوب ها در صورت ضربه و آسیب دیگر شدید حتی به حالت اولیه خود بازگردند.
ناگفته نماند که این مزیت ها حتی باعث ایجاد مقاومت و تحمل وزن بالای محصول می شوند.
سبک بودن چوب‌ روس و وجود الیاف بلند و خمیر سفید رنگ در آن یکی از منحصربفردترین هایی است که باعث می شود چوب های روسی در تولیدات عمده کاغذ مورد استفاده قرار بگیرند.
چوب های روسی به دلیل ابزار خوری و پیچ خوری بهترین گزینه برای تولیدات می باشند و حتی استفاده آن ها در مناطق مرطوب به دلیل مقاومت در برابر رطوبت بسیار مرسوم است.

انواع چوب وارداتی روسی

مرکز خرید چوب های وارداتی ارزان قیمت

کیفیت بالای محصولات همیشه جزو یکی از مهمترین شرایط خرید می باشد که بعد از آن کیفیت به عنوان دومین فاکتور مهم خرید به هنگام خرید جزو نکات قابل توجه لحاظ می گردد.
عده ای چنین می گمارند که قیمت مناسب می تواند تجربه یک خرید خوب را رقم بزند؛ اما قیمت مناسب در کنار کیفیت پایین هیچ ارزشی نخواهد داشت، پس باید به دنبال خرید یک محصول باکیفیت و قیمت مناسب باشید‌.
از آنجایی که مراکز زیادی به جهت فروش بهترین چوب های وارداتی وجود دارد، مشتری باید به یکی از معتبرترین های بازار مراجعه نماید.
این مرجع از قابل اعتمادترین هایی است که مشتریان می توانند با خیالی آسوده به آن مراجعه نمایند و بهترین انواع چوب وارداتی روسی را با قیمت مناسب بخرند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com