ام دی اف فوق برجسته فرامید | فروشنده برتر ام دی اف ایرانی

ام دی اف فوق برجسته فرامید

ام دی اف فوق برجسته فرامید با کیفیت برابر با نمونه ایتالیایی؛ اما قیمت ارزان توسط بزرگترین فروشنده برتر ام دی اف ایرانی به صورت عمده به فروش می رود. خرید ارزان در کوتاه ترین زمان ممکن در این مجموعه میسر است.

تولید کننده بزرگ ورق ام دی اف فرامید

ورق ام دی اف فرامید از بهترین نوع ورق های چوبی تولید شده در کشور است که نام این برند از ترکیب دو اسم فرید و امید تشکیل می شود.
فرامید یک شرکت ایرانی معتبری است که در ساخت انواع مصنوعات چوب توانسته با تولید این ورق توجه بازار چوب و صنایع مرتبط با آن را جلب کند.
روکش های ام دی اف این مجموعه ایتالیایی هستند که تنوع بسیاری دارند و حتی شباهت زیادی به ورق های چوب طبیعی خواهند داشت.
زیبایی، شباهت به چوب طبیعی ، قیمت مناسب، تنوع رنگی و کیفیت خوب از مزایای این ورق به شمار می رود که دارای ابعاد ۲٫۸۰ در ۱٫۲۲ متر می باشد.
همانگونه که می دانید بسیاری از مردم دکوراسیون ایتالیایی را می پسندن و این سبک طرفداران زیادی را دارد؛ پس شرکت فرامید با شبیه سازی این محصول با قیمت مناسب امکان دسترسی تمام مردم به این سبک دکوراسیون چوبی ایتالیایی را فراهم می نماید.
تولید کننده برتر فرامید از شرکت های معتبری می باشد که با تولید این ورق شبیه سازی شده که بسیاری از مردم را شیفته خود کرده و توجه بسیاری از تولید کنندگان و مصرف کنندگان این محصول را به خود جلب کرده است.
این تولید کننده باعث‌ شده تا شما علاقمندان به سبک دکوراسیون ایتالیایی بتوانند این دکور را با کمترین میزان هزینه به منزل خود بیاورید.

مشخصات و کاربرد ام دی اف فوق برجسته فرامید

ورق ام دی اف از پرکاربردترین نوع ام دی اف های تولید کشور است که به عنوان یک قطعه شبیه سازی شده از واناچای ایتالیا توسط شرکت بزرگ فرامید طراحی و تولید می گردد.
این طرح زیر مجموعه سبک مدرن است که ظاهر شبیه به چوب ایتالیایی و حتی فراورده های چوب طبیعی دارد.
تمامی افراد علاقمند به دکوراسیون مدرن و ایتالیایی از ورق های چوبی ساخت این شرکت جهت ساخت کابینت، میز، صندلی، کتابخانه، قفسه، دکور و … استفاده می کنند.
این نمونه ام دی اف مقاومت زیادی در برابر خط و خش دارد و همچنین از سطحی مات و زبر بهره مند است.
ام دی اف فرامید به دلیل سطحی که دارد باعث عدم نمایش آلودگی سطحی می شود و دارای تنوع در طرح و رنگ گسترده تری به نسبت سایر ام دی اف ها می باشد.
این محصول مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت دارد که این عمل به جهت روکش های مقاومی است که دارد.

ام دی اف فوق برجسته فرامید

خرید ام دی اف فرامید باکیفیت و قیمت اقتصادی

مصنوعات چوبی کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارند که این افزایش کاربرد باعث روی کار آمدن فروشندگان اینترنتی زیادی می شود.
شرکت فرامید که بزرگترین شرکت تولید کننده بهترین ورق ام دی اف در کشور است، محصول تولید شده خود را که دارای کیفیت زیادی می باشد با قیمت مناسب به فروش می رساند.
همانگونه که اشاره شد این محصول شبیه سازی، ام دی اف ایتالیا است که قیمت و زیبایی زیادی داشته و خواهان آن به جهت همین زیبایی ظاهر و مقاومت آن می باشد؛ اما به جهت قیمت سنگین همه افراد قادر به خرید آن نخواهند بود.
هم اینک شبیه سازی این نمونه با نام ام دی اف فرامید با همان میزان کیفیت، ولی قیمت خیلی ارزانتر در بازار داخل به فروش می رود.
بهترین ام دی اف فوق برجسته فرامید را با کمترین هزینه ممکن خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش ام دی اف:خانم لیاقی:
phone icon شماره تماس: 09119989647
مديريت فروش یراق آلات: خانم افتخاری
شماره موبايل: 09931770377
whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید
telegram icon تلگرام: bazarmdfiran
telegram icon تلگرام: sanatchobiran
instagram icon اینستاگرام: liyaghi.mdf
email icon ایمیل: liyaghi.mdf@gmail.com